تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805158823




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بت‌شكن: بانك مسكن به انبوه‌سازان تسهيلات ويژه اعطا مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: بت‌شكن: بانك مسكن به انبوه‌سازان تسهيلات ويژه اعطا مي‌كند
در حالي كه طرح افزايش وام مسكن با تبليغات فراوان و به منظور تحرك دربازار مسكن رسانه‌اي شد اما با توجه به نيازسالانه حدود يك‌ميليون‌و 200 هزار مسكن حدود يك صدم درصد از متقاضيان از اين امكانات بهره مي‌برند. مديرعامل بانك مسكن در پاسخ به «نسيم» افزود: شركت‌هاي انبوه‌ساز بايد گردش حسابشان را در اين بانك متمركز كنند و در صورتي كه اين اقدام انجام شود، بانك مسكن محدوديتي براي اعطاي تسهيلات ندارد.
 به گزارش «جوان» هاشم بت‌شكن در نشست خبري با اشاره به عملكرد اين بانك در پرداخت تسهيلات، اظهار داشت: از ابتداي اجراي طرح مسكن مهر تاكنون 491 هزار ميليارد ريال براي تأمين مالي 2 ميليون و 370 هزار واحد مسكوني قرارداد منعقد شده كه از اين ميزان 450 هزار ميليارد ريال پرداخت شده است.
وي افزود: خوشبختانه 98 درصد تعهدات بانك مسكن كه تا سقف 500 هزار ميليارد ريال است منجر به عقد قرارداد شده و از قراردادهاي منعقده 92 درصد پرداخت شده است.
مديرعامل بانك مسكن با بيان اينكه از 2 ميليون و 370 هزار واحد مسكن مهر، يك ميليون و 504 هزار تبديل به فروش اقساطي شده است، گفت: معادل 313 هزار ميليارد ريال از تسهيلات پرداختي دفترچه قسط براي تسهيلات‌ گيرندگان صادر و به عبارت ديگر 50 درصد از تسهيلات پرداختي تبديل شده است. به گفته وي، در دولت يازدهم 829 هزار واحد مسكوني تكميل و 67 هزار ميليارد ريال از تسهيلات پرداختي براي مسكن مهر وصول شده است. وي در خصوص تسهيلات خريد مسكن با اشاره به افزايش سقف وام خريد براي زوج‌هاي جوان به 50 ميليون تومان و تسهيلات ممتاز از 20 تا 35 ميليون و تأمين مسكن از 5 به 10 ميليون تومان، گفت: يكي از اقدامات انجام شده در ماه‌هاي اخير راه‌اندازي صندوق پس‌انداز مسكن بود كه در دو ماه اخير 12 هزار و 600 نفر افتتاح حساب كرده‌ و بالغ بر 2 هزار و 300 ميليارد ريال در بانك پس‌انداز كرده‌اند.
مديرعامل بانك مسكن ادامه داد: بانك مسكن موفق شد با مجوز شوراي عالي بورس و سازمان بورس اوراق بهادار تأمين سرمايه بخش مسكن را با سرمايه 2 هزار ميليارد ريال تأسيس كند و اين يكي از نهادسازي‌هاي بانك مسكن براي توسعه تأمين مالي است.
بت‌شكن اقدام ديگر بانك مسكن را راه‌اندازي نهاد جديد صندوق زمين و ساختمان دانست و در خصوص تغيير ساختار شركت‌هاي زيرمجموعه بانك، گفت: در راستاي سياست‌هاي دولت، تغيير ساختار گروه سرمايه‌گذاري بانك مسكن به گروه مالي بانك مسكن براي تكميل زنجيره تأمين مالي انجام شد. صندوق پس‌انداز يكم هم از ديگر اقدامات بانك در سال گذشته بوده است.
وي با بيان اينكه بانك مسكن بزرگ‌ترين بانك از نظر پرداخت تسهيلات است، گفت: با اين وجود مطالبات معوق به دليل نوع فعاليت بانك كه بيشتر تسهيلات خرد پرداخت مي‌كند و وثيقه مناسب از مشتري دريافت مي‌كند تنها 3 هزار و 300 ميليارد تومان و حدود 3 درصد كل تسهيلات پرداختي بانك است.
بت‌شكن اضافه كرد: براي تحقق‌بخشي بيشتر به تأمين مالي بخش مسكن پيشنهاد راه‌اندازي ليزينگ مسكن از طريق ليزينگ بانك مسكن را به بانك مركزي داديم تا عمق بازار مسكن بيشتر شود.
مديرعامل بانك مسكن در خصوص پرداخت تسهيلات به انبوه‌سازان گفت: شركت‌هاي انبوه‌ساز بايد گردش حسابشان را در بانك مسكن متمركز كنند و در صورتي كه اين اقدام توسط انبوه‌سازان انجام شود، بانك مسكن محدوديتي براي اعطاي تسهيلات ندارد.



منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن