تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815009445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باران و گرد و غبار دو پدیده غالب در کشور


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: باران و گرد و غبار دو پدیده غالب در کشور
کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز برخی از نقاط کشور بارانی می‌شود از تداوم گرد و خاک در نوار شرقی کشور خبر داد و گفت: این گرد و غبار امروز به غرب و جنوب غرب هم می‌رسد.
به گزارش نامه نیوز، امین‌حسین نقشینه درتشریح آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: بر اساس آخرین داده‌های هواشناسی امروز در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب برخی نقاط هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان رشد ابر، وزش باد، بارش پراکنده و گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز بارش پراکنده و خفیف در ارتفاعات استان‌های ساحلی خزر پیش‌بینی می‌شود. همچنین شدت‌های بارش امروز در استان‌های گیلان، گلستان، شرق مازندران و بخش‌های شمالی خراسان شمالی خواهد بود. وی افزود: امروز وزش باد شدید، گاهی با گرد و خاک در برخی مناطق شرق، جنوب شرق و شمال شرق پیش‌بینی می‌شود که در شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل توفان گرد و خاک همراه است. نقشینه گفت: از اواخر امروز پدیده گرد و غبار در برخی از نقاط غرب و جنوب غرب دور از انتظار نیست. همچنین آسمان امروز تهران صاف است که در ارتفاعات این استان افزایش ابر و گاهی وزش باد رخ می‌دهد. کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز شهرکرد با دمای 6 درجه سانتیگراد و اهواز با دمای 47 درجه سانتیگراد به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین مراکز استان های کشور هستند.

منبع: فارس


۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن