تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813323624




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام زمان تحویل محموله جدید سوخت هسته ای توسط روس‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
اعلام زمان تحویل محموله جدید سوخت هسته ای توسط روس‌ها
اعلام زمان تحویل محموله جدید سوخت هسته ای توسط روس‌ها محموله جدید سوخت هسته ای تا اواخر ماه اوت(اوایل شهریورماه) به راکتور واحد اول نیروگاه اتمی بوشهر تحویل داده خواهد شد.


به گزارش فرهنگ نیوز، در اطلاعیه شرکت «تول» وابسته به موسسه دولتی «روس اتم» روسیه که روز پنجشنبه منتشر شد، آمده است: محموله جدید سوخت هسته ای برای نیروگاه اتمی بوشهر در کارخانه کنسانتره های شیمیایی شهر نووسیبریسک روسیه تهیه شده است. 
 
بنا به این اطلاعیه، قرار است رساندن سوخت هسته ای تازه به نیروگاه اتمی بوشهر در جریان تعمیرات برنامه ریزی شده نیروگاه در ماه سپتامبر با حضور کارشناسان بین المللی صورت گیرد. 
 
پس از حصول توافق بین ایران و گروه 1+5 درباره برنامه هسته ای ایران در ماه ژوئیه(تیرماه)، شرکت تول در یکی از بانک های ایران در روسیه شعبه دارد، حساب باز کرده تا تحویل به موقع سوخت و پرداخت بهای آن تامین شود. 
 


منبع: ایرنا


94/5/29 - 21:01 - 2015-8-20 21:01:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن