تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813126831




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکل‌گيري کميته‌هاي نظارتي و انضباطي در راستاي مبارزه با فساد سوخت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۱۵ب.ظ)
معاون اجرايي رئيس‌جمهور خواستار شد: شکل‌گيري کميته‌هاي نظارتي و انضباطي در راستاي مبارزه با فساد سوخت موج - معاون اجرايي رئيس‌جمهور با بيان اين که بعضي فعاليت‌هاي ستاد مديريت حمل‌ونقل و سوخت به‌ صورت طبيعي در معرض فساد است، خواستار شکل‌گيري کميته‌هاي نظارتي و انضباطي در راستاي مبارزه اين فساد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد شريعتمداري، معاون اجرايي رئيس‌جمهوري، با صدور حکمي سرپرست جديد ستاد مديريت سوخت و حمل‌ونقل کشور را منصوب کرده است.
بر اين اساس پس از تغيير عليرضا فيض بخش، سيد علي حسيني به‌ عنوان رئيس جديد ستاد مديريت حمل‌ونقل و سوخت کشور انتخاب شده است و پيش‌بيني مي‌شود به زودي تغييرات جديد در بدنه مديران اين ستاد آغاز شود.
محمد شريعتمداري، معاون رئيس‌جمهور، در مراسم توديع و معارفه رئيس ستاد مديريت حمل‌ونقل و سوخت با بيان اين که رکورد اسقاط خودروهاي فرسوده، افزايش اسقاط خودروهاي کار و سنگين، پيگيري مطالبات ستاد سوخت، ساماندهي و نظم بخشيدن به مسائل داخلي ستاد و افزايش مرکز اسقاط به‌منظور شکست انحصار و قانونمند کردن آن‌ها را از جمله دستاوردهاي ستاد سوخت است، گفت: بعضي فعاليت‌هاي ستاد سوخت به‌صورت طبيعي در معرض فساد است که شکل‌گيري کميته‌هاي نظارتي و انضباطي در راستاي مبارزه با فساد بسيار مؤثر بوده است.
اين عضو کابينه دولت تدبير و اميد همچنين تأکيد کرد: در معرفي و انتصاب به‌گونه‌اي عمل کرديم که دست مسوولان وزارت راه و شهرسازي در مديريت و انتصاب بعد از انتقال ستاد کاملا باز باشد.
ستاد مديريت حمل‌ونقل و سوخت از سال ۱۳۸۵ با توجه به تبصره ۱۳ قانون بودجه سال‌هاي ۸۵ و ۸۶ کل کشور با عنوان ستاد تبصره ۱۳ آغاز به کار کرد که با ابلاغ قانون توسعه حمل‌ونقل عمومي و مديريت مصرف سوخت در سال ۱۳۸۷ به ستاد مديريت حمل‌ونقل و سوخت تغيير نام يافت.
برنامه‌ريزي راهبردي، سياست‌گذاري در سهميه‌بندي بنزين، کارت هوشمند سوخت، توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومي، خروج خودروهاي فرسوده و برخي از هماهنگي‌هاي بين بخشي از جمله اقدامات اين ستاد در حوزه حمل‌ونقل و سوخت به شمار مي‌رود.
هيأت دولت اخيرا انتزاع ستاد مديريت حمل‌ونقل و سوخت از نهاد رياست جمهوري و انتقال آن به وزارت راه با عنوان مرکز ستاد مديريت حمل‌ونقل و سوخت را تصويب کرده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن