تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813004748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردشت بالاترین آمار بیماران دیالیز را در استان اصفهان دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


سردشت بالاترین آمار بیماران دیالیز را در استان اصفهان دارد استان‌ها > اصفهان - عضو هیئت مدیره کلینک تخصصی امام سجاد(ع) مهردشت گفت: بر اساس آمار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اصفهان، مهردشت دهق بالاترین آمار بیماران دیالیز را در استان اصفهان دارد.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی رضا کلانتری در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: منطقه مهردشت دهق نزدیک به 60 هزار نفر جمعیت دارد که بر اساس آمار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بالاترین آمار بیماران دیالیز را دارد.
وی بیان داشت: با توجه به اینکه عمده بیماران منطقه مهردشت دهق اعم از دیالیز و غیره برای انجام امور درمانی، آزمایشگاه و پاراکلینک به اصفهان یا نجف آباد مراجعه می‌کردند و به همین لحاظ احداث کلینک تخصصی امام سجاد(ع) برای درمان سرپایی بیماران در این منطقه امری ضروری بود. عضو هیئت مدیره کلینک تخصصی امام سجاد(ع) مهردشت اظهارداشت: این کلینک که سال گذشته کلنگ احداث آن بر زمین زده شده و امروز به بهره‌برداری رسید در 4 طبقه ساخته شده است که طبقه همکف آن شامل آزمایشگاه و فیزوتراپی است و طبقه دوم محل ویزیت پزشکان عمومی و تخصصی از جمله قلب، زنان و زایمان ، فیزیوتراپی و ارتوپدی و چشم پزشک است. وی اعلام کرد: طبقه سوم کلینیک تخصصی مجهز به دیالیز با 4 تخت بیمارستانی و 5 دستگاه دیالیز است زیرا که منطقه مهردشت دهق بالاترین آمار بیماران کلیوی را دارد. کلانتری با بیان اینکه این مرکز نیز مجهز به کلینک سونوگرافی است زیرا که بسیاری از افراد به دلیل اینکه توان رفتن به اصفهان و نجف آباد را نداشتند از دو سال پیش از انجام عمل سونوگرافی باز ماندند و ادامه داد: کلینیک تخصصی امام سجاد(ع) نیز به یک دستگاه آمبولانس برخوردار است و بخش اورژانس بیمارستان مجهز به ده تخت بیمارستانی است. وی با اشاره به اینکه بخش بستری این کلینک طی سال آینده ساخته می‌شود، اضافه کرد: کلنگ این کلینیک در زمین اهدایی با متراژ یک هزار و 500 متر مربع کلنگ آن بر زمین زده شد که 4 هزار و 800 متر مربع زمین های اطراف آن آزادسازی شد و کلینک با زیربنای 2 هزار و 200 متر مربع احداث شد. عضو هیئت مدیره کلینک تخصصی امام سجاد(ع) مهردشت گفت: این کلینیک با اعتباری بالغ بر 3 و نیم میلیاردتومان ساخته شد.



سه شنبه 27 مرداد 1394 - 14:42:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن