تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 24 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806524334




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۹ شهر لرستان ميزبان کاروان «زير سايه خورشيد»


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۴۱ب.ظ)
۹ شهر لرستان ميزبان کاروان «زير سايه خورشيد» موج - خرم آباد - دبير قرارگاه صاحب‌الامر(عج) لرستان گفت: طي روزهاي ۲۸ مرداد تا چهارم شهريور ۹ شهر لرستان ميزبان کاروان «زير سايه خورشيد» هستند.
به گزارش خبرگزاري موج، ميثم کشکولي، دبير قرارگاه صاحب‌الامر(عج) لرستان، در نشست خبري با موضوع جشن‌هاي «زير سايه خورشيد» دهه کرامت گفت: اين جشن چندين سال است که در دهه کرامت برگزار مي‌شود و هم‌زمان در 31 استان و 15 کشور برگزار و در اين جشن سلسله برنامه‌هايي برگزار مي‌شود.
وي با اشاره به اين‌که براي اين جشن امسال حدود 50 برنامه در نظر داريم، افزود: چهارشنبه، 28 مرداد، روز نخست ورود به استان اين خدام و پرچم است که به‌واسطه اين ورود در شهرستان نورآباد در پارک علي‌آباد جشني بر پا مي‌شود و خدام و پرچم متبرک ضريح امام رضا(ع) در سه روستاي گلام بحري، مرادجان و ده‌کبود اين شهرستان حضور پيدا مي‌کنند.
دبير قرارگاه صاحب‌الامر(عج) استان لرستان با اشاره به اين‌که اين پرچم در سه روز در شهرستان خرم‌آباد حضور پيدا مي‌کند، بيان کرد: پنج‎شنبه، 29 مرداد ماه خدام و پرچم از 9 صبح با حضور در دفتر نماينده ولي‌فقيه، ديدار با استاندار، عيادت از سراي سالمندان صديق، حضور در مسجد شهيد مدني، غباروبي از گلزار شهدا، ديدار با خانواده جانبازان، غباروبي بقعه زيد ابن علي(ع)، حضور در مسجد جوادالائمه(ع) و حضور در محله فقير نشين پشت‌بازار است.
وي عنوان کرد: شنبه، 31 مرداد، در خرم‌آباد خدام و پرچم امام رضا(ع) در صبحگاه مشترک سپاه حضرت ابوالفضل(ع) و بازديد از ندامتگاه مرکزي و بانوان انجام و در روز دوشنبه، دوم شهريور ماه 8:30 صبح از بيماران بيمارستان شفا عيادت و بعد از آن از مرکز نگهداري کودکان استثنايي و معلولين عيادت مي‌شود و ساعت 17 عصر همان روز در جشن بزرگ کودکان بهزيستي و مسجد قمر بني‌هاشم(ع) حضور پيدا مي‌کنند.
کشکولي افزود: روز چهارشنبه، چهارم شهريور ساعت 9 صبح عيادت از بيماران بستري در بيمارستان شهيد رحيمي، جشن زوج‌هاي جوان و ديدار با خانواده شهدا انجام مي‎شود. صبح روز جمعه، 30 مرداد بعد از استقبال عمومي در سپيددشت در نماز جمعه اين شهر حضور پيدا مي‌کنند و بعد از ظهر همان روز در شهرستان دورود از ساعت 15 با عيادت از بيمارستان آغاز، ديدار با خانواده شهدا، ملاقات از ندامت‌گاه و استقبال مردم وجشن به پايان مي‌سد.
دبير قرارگاه صاحب‌الامر(عج) لرستان خاطرنشان کرد: شنبه، 31 مرداد نيز ساعت 16 اين کاروان در شهرستان پل‌دختر به عيادت از بيمارستان، ديدار با خانواده شهدا و جشن عمومي مي‌پردازد.
وي گفت: يکشنبه، يکم شهريور نيز خدام و پرچم ضمن ديدار با امام جمعه به عيادت از بيمارستان، ديدار از ندامتگاه، ديدار با خانواده شهيد مي‌پردازند.
کشکولي با بيان اين‌که زير سايه خورشيد روز دوم شهريور از ساعت 12 تا 14 مورد استقبال مردم بيران‌شهر قرار مي‌گيرد، عنوان کرد: 9 صبح سه‌شنبه، سوم شهريور در شهر زاغه از اين پرچم استقبال مي‌شود و ساعت 11 صبح با حضور در شهرستان بروجرد با ديدار با سالمندان، عيادت از بيمارستان، ديدار با خانواده جانباز، استقبال عمومي و ملاقات از ندامت‌گاه همراه است. جشن پاياني اين هفته روز چهارشنبه، چهارم شهريور در چهار باغ شهرستان خرم‌آباد ساعت 21 برگزار مي‎شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن