تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814679388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساماندهي عمراني 770 محل در شمال تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مرداد ۱۳۹۴ (۶:۰ق.ظ)
ساماندهي عمراني 770 محل در شمال تهران موج - طرح جهادي نگهداشت شهر با رويکرد کاهش پيام‌هاي مردمي در سامانه‌هاي 137 و نظارت همگاني 1888 در 770 نقطه از شمال تهران اجرا شد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه يک، بهمن محبوبي، معاون فني و عمراني شهرداري اين منطقه با بيان خبر فوق اظهار داشت: اين طرح با به‌کارگيري کليه ظرفيت‌هاي اجرايي و نظارتي اداره فني نواحي 10 گانه با بازديد ميداني تيم نگهداشت، نسبت به پيش‌بيني اولويت‌هاي کاري با محوريت کاهش پيام‌هاي 137 و 1888 و نيز بهسازي وضعيت موجود معابر اصلي منطقه علي‌الخصوص هم‌سطح سازي دريچه‌ها و چاله‌هاي موجود و رفع نقاط آبگير اجرا شد.
وي افزود: در اين اقدام بيش از يک هزار تن آسفالت در معابر پخش شد که شامل 2 هزار و 187 مترمربع لکه‌گيري و يک هزار مترمربع ترميم نوار حفاري بود.
معاون فني و عمراني شهرداري منطقه يک کف‌کشي 434 متر طول نهر، ترميم 297 متر طول جدول، ترميم 588 مترمربع پياده‌رو، هم‌سطح سازي 154 دريچه و رفع 13 نقطه آبگير را از ديگر اقدامات اجرايي در طرح جهادي سه روزه نگهداشت شهر دانست.
محبوبي الزام رعايت کليه ضوابط فني و اجرايي به خصوص نصب علائم ايمني در محل اجراي پروژه را از تأکيدات اجراي اين طرح عنوان کرد و گفت: توجه ويژه به پروژه‌هاي نگهداشت شهر و لزوم کاهش هزينه پروژه‌هاي عمراني سطح منطقه از الزامات عمليات اجرايي سال جاري است که بايد مديران حوزه معاونت فني و عمراني و نواحي ده‌گانه، ناظرين و پيمانکاران بخش نگهداشت به آن اهتمام ورزند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن