تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813090584




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکذیب شایعه حذف بیمه سلامت/افزایش دوبرابری حقوق پزشکان در مناطق محروم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


تکذیب شایعه حذف بیمه سلامت/افزایش دوبرابری حقوق پزشکان در مناطق محروم استان‌ها > اصفهان - مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: شایعه حذف بیمه سلامت در سراسر کشور صحت ندارد اما با توجه به بحث‌های صورت گرفته، باید درباره تعریف افراد نیازمند در این زمینه نگرشی جدید صورت گیرد.


به گزارش  تسنیم، حسین بانک با بیان اینکه نزدیک به 500 هزار نفر از سال گذشته در صندوق بیمه سلامت عضو شده‌اند، بیان داشت: این افراد شامل کسانی می‌شوند که تا پیش از آن تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نبودند و در حال حاضر بیمه شده‌اند. بانک تصریح کرد: در حال حاضر تأکید مسئولان بر بیمه شدن کل افراد جامعه فاقد بیمه بوده و به خصوص افراد حاشیه شهرهای بزرگ، با طرح تحول نظام سلامت بیمه شدند و با تدبیر و برنامه‌ریزی، کار بزرگی در این زمینه صورت گرفت. مدیرکل بیمه سلامت اصفهان با بیان اینکه حمایت از ماندگاری پزشکان در مناطق محروم نیز مد نظر ما قرار گرفته، بیان کرد: در این زمینه رقم دریافتی پزشکان عمومی و متخصص که در مناطق محروم به مدت تمام وقت ماندگار می‌شوند، تا دو برابر افزایش می‌یابد. وی ترویج زایمان طبیعی در بیمارستان‌های استان اصفهان را از دیگر رویکردهای این سازمان عنوان کرد و گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، تلاش می‌کنیم که سالانه 10 درصد کاهش در زمینه سزارین داشته باشیم و مردم و پزشکان را به سمت توجه به موضوع زایمان طبیعی بکشانیم. بانک درباره حذف دفترچه‌های بیمه در سراسر استان اصفهان گفت: به دنبال حذف دفترچه‌های بیمه در سراسر کشور هستیم اما این موضوع هنوز اجرایی نشده و باید زیرساخت‌های لازم برای حذف این دفترچه‌ها و جایگزینی آن با کارت هوشمند در استان اصفهان فراهم شود اما در حال حاضر این زیرساخت‌ها فراهم نیست. بانک درباره تعویض بیمه تأمین اجتماعی با بیمه سلامت خاطرنشان کرد: توصیه من این است افراد دارای دفترچه بیمه تأمین اجتماعی، نسبت به تغییر این بیمه با بیمه سلامت اقدام نکنند زیرا بیمه تأمین اجتماعی دارای بازنشستگی و درمان است و شرایط بهتری دارد. وی در پاسخ به سئوالی درباره شایعه حذف بیمه سلامت بیان کرد: شایعه حذف بیمه سلامت در کشور صحت ندارد اما ما در این زمینه تابع قوانین و مقررات دولتی هستیم. سیستم‌های نظارتی با توجه به نظر قانون درباره بیمه شدن افراد "نیازمند" بر روی کلمه نیازمند بحث دارند که باید در این زمینه مشکلات را برطرف کرد. مدیرکل بیمه سلامت افزود: از نظر ما اقشار نیازمند تحت پوشش سازمان‌هایی مثل بهزیستی، کمیته امداد و دیگر سازمان‌ها هستند و ما باید پوشش بیمه‌ای را برای افراد دیگر انجام دهیم تا موضوع بیمه همگانی شود.  

کلید واژه ها: استان اصفهان -




یکشنبه 25 مرداد 1394 - 16:37:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن