تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815821639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امیرآبادی فراهانی: بهره برداری از مذاکرات هسته ای برای تخریب دولت درست نیست


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: امیرآبادی فراهانی: بهره برداری از مذاکرات هسته ای برای تخریب دولت درست نیست
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: بهره برداری از موضوع مذاکرات برای کارکردهای حزبی، گروهی، جناحی و انتخاباتی یا تخریب دولت درست نیست.
آفتاب : احمد امیرآبادی فراهانی در نطق میان دستور روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی افزود: فداکاری دانشمندان هسته ای و تلاش تیم مذاکره کننده و مقاومت و ایستادگی، وحدت و یکپارچگی ملت ایران بر مدار ولایت باعث این موفقیت بوده است.

وی ادامه داد: مذاکرات هسته ای نرمش قهرمانانه این ملت برای دستیابی به اهداف کلان و بلندمدت کشور است و همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند چه این متن تصویب شود و چه نشود سیاست های ما در قبال آمریکا تغییری نخواهد کرد.

این نماینده مجلس با اشاره به طرح مباحثی در مورد ضرورت یا عدم ضرورت تصویب برجام از سوی مجلس شورای اسلامی در روزهای گذشته، اظهار کرد: آنچه روشن و مسلم است آن که بر اساس اصل 77 قانون اساسی کلیه اسناد و توافقنامه های بین المللی باید به تصویب مجلس برسد و این که برخی افراد اظهار می کنند اگر در مجلس تصویب شود برای دولت الزام آور است، باید متذکر شوم قوانین بسیاری در مجلس تصویب شده که توسط دولت ها اجرا نشده است.

فراهانی گفت: این که گفته می شود مقام معظم رهبری پرونده هسته ای را به شورای عالی امنیت ملی ارجاع فرمودند باید به این نکته دقت شود که رهبر معظم انقلاب مذاکرات را به شورای عالی امنیت ملی ارجاع فرمودند نه برجام را؛ و در سخنانی تاکید فرمودند متن فراهم شده باید با دقت ملاحظه و در مسیر قانونی پیش بینی شده قرار گیرد.

وی افزود: باید بر اساس اصول 77 و 125 نتیجه مذاکرات به مجلس ارایه شود و معنی ارایه مجلس بر اساس این دو اصل، تفسیر توافقنامه است.

این نماینده مجلس همچنین یادآور شد: در سالروز کودتای ننگین آمریکا- انگلیسی 28 مرداد، آمریکا باید بداند که ملت ما او را دشمن اصلی ایران می داند و فریاد حمایت این ملت از مقاومت و ملت های مظلوم منطقه به ویژه یمن، بحرین، فلسطین، سوریه و عراق، افغانستان و لبنان روز به روز رساتر خواهد شد و روحیه استکبار ستیزی این ملت قوی تر و منسجم تر خواهد شد.

امیرآبادی فراهانی با تاکید بر این که ما مذاکره دو جانبه نخواهیم داشت، تصریح کرد: سیاست ما در مسایل مختلف با آمریکا 180 درجه بر خلاف هم است و بر این اساس مبارزه ما با استکبار و نظام سلطه تعطیل پذیر نیست.

وی، آمریکا را کامل ترین مصداق استکبار است قلمداد کرد و افزود: ما در مقابل سیاست های ظالمانه و ددمنشانه دولتمردان آمریکا و سایر مستکبران عالم ایستادگی می کنیم.

این نماینده مجلس نهم تاکید کرد: ملت عزیز ایران به این نکته توجه دارند که اگر مقاومت ملت های منطقه در مقابل زیاده خواهی های آمریکا، رژیم صیهونیستی و تروریست های وابسته به آنه ا نبود و اگر راهبردهای امنیتی و اطلاعاتی ما به مرزهای دشمن نمی رسید، باید امروز شاهد درگیری نیروهای امنیتی-اطلاعاتی با تروریست ها در داخل مرزهای خودمان می بودیم.

فراهانی در ادامه سخنانش گفت:به نمایندگی ازمردم شریف، با ایمان و با بصیرتی سخن می گویم که درطول تاریخ همواره منشا بیداری و پشتیبان حق بوده اند؛ مردم ولایت مداری که با وجود تمام سختی ها و ناملایمت ها گوش به فرمان رهبر و مقتدایشان همواره در خط مقدم عدالت خواهی و ظلم ستیزی بوده اند و نشان دادند که انقلاب از چهار مردان قم و نه از زندان اوین شروع شده است و این مردم قم بودند که انقلاب کردند نه مفسدان اقتصادی.

وی از برخوردهای مسوولان قضایی با برخی مجرمان و متخلفان که بدون هیچ ملاحظه ای انجام شد، تشکر و اعلام کرد که مردم صبور، منتظر برخورد عادلانه دستگاه قضایی با دیگر متهمان و چپاولگران بیت المال هستند.

نماینده مردم قم درمجلس نهم از وزرای دولت یازدهم خواست تا نسبت به حل مشکلات اساسی قم از جمله پروژه های نیمه تمام مثل آب ، مترو، مونوریل و جاده های روستایی، آب شرب و گازرسانی روستاها و انتقال راه آهن و دکل های فشار قوی برق از داخل شهر قم و کمبود پزشک در روستاهای این شهر اقدام شود.

این نماینده مجلس نهم همچنین از وزیر ارشاد در خواست کرد تا درخصوص بیمه مداحان، فعالان قرآنی، خبرنگاران و هنرمندان اقدام کند.

به گزارش ایرنا، وی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم خواستار اهتمام ویژه برای بیمه کارگران ساختمانی و قالیبافان شد.



تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن