تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815034471




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روستایی: برگزاری اردو نیاز به امکانات فیزیکی خاصی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: روستایی: برگزاری اردو نیاز به امکانات فیزیکی خاصی ندارد خبرگزاری پانا: قائم مقام سازمان دانش آموزی گفت: برگزاری اردو نیاز به امکانات فیزیکی خاص ندارد و در هر کجایی آب و امکان چادر زدن باشد می توان اردو برگزار کرد و در هشتمین دوره اردوی ملی با همکاران به این تفاهم دست یافته ایم.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۵ مرداد ساعت 10:47

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا؛ داوود روستایی در آئین بازدیداز هشتمین دوره اردوی ملی پیشاهنگان پیشتاز سازمان دانش آموزی که صبح امروز 25 مردادماه در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد اظهار داشت: خدا را شاکریم که 8 دوره اردوی ملی مربیان پیشاهنگ و پیشتاز را تا کنون برگزار کرده ایم و خوشبختانه با آغاز دولت تدبیر و امید و حمایت های وزیر آموزش و پرورش و معاونت پرورشی و فرهنگی توانستیم با قوت بیشتری این اردوها را برگزار کنیم.
وی ادامه داد: خوشبختانه توانستیم امسال اردوهای ملی را از 500 نفر برادر و 500 نفر خواهر به 1500 برادر و 1500 خواهر ارتقا دهیم .
قائم مقام سازمان دانش آموزی تصریح کرد: بر اساس فرامین وزیر آموزش و پرورش امیدواریم بتوانیم این اردوها را در سطح استانها، شهرستانها و مدارس نیز توسعه دهیم که این موضوع در برخی از استان ها و شهرستان های کشور اتفاق افتاده است البته در برخی از شهرستان ها نیز به دلیل کمبود امکانات و محدودیتهای منابع نتوانسته ایم این اردوها را برگزار کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در این اردو به این جمع بندی و تفاهم دست یافتیم که برای برگزاری اردو نیازی به ساختمان و اردوگاه خاص نداریم بلکه می توانیم در پارکهای ملی و حتی در پارکهای محلی، کوهستان ها و محلی از شهرستان که بتوان در آن چادر برپا کرد و آب هم موجود باشد اردوها را برگزار کنیم که مربیان قول داده اند از اردوهایی که این چنین برگزار می کنند فیلم بگیرند و در اختیار ما قرار دهند.
روستایی گفت: اردوها بدون امکانات فیزیکی نیز امکان پذیر است و می تواند توانمندی، انسجام و مانور تشکیلاتی سازمان و دانش اموزان را بالا ببرد .
وی ادامه داد: در این دوره یک یا دو سخنرانی بیشتر نداشته ایم و وقت مربیان بیشتر در کارگاه های آموزشی با عناوین مختلف آموزشی، معرفتی و مهارتی در چند کارگاه تعریف شده است همچنین برنامه های فرهنگی مختلف مانند محفل انس با قرآن، جشن هسته ای که دیدار با خانواده معزز شهدای هسته ای و تقدیر از سرداران دیپلماسی هسته ای و غیره انجام شده است.
قائم مقام سازمان دانش آموزی خاطرنشان کرد: نمایشگاه و کرسی های آزاداندیشی، دیدار با یادگار حضرت امام خمینی (ره) که از برکات این اردو بوده است در دستور کار قرار گرفته است.
وی ادامه داد: مربیان ما با وجود امکاناتی که در اردوگاه باهنر وجود دارد شبها در چادر اسکان داشتند و پخت و پز نیز بر عهده خودشان بود 70 درصد از مربیان اردو اولی و 30 درصدشان از مربیان پیشکسوت و باتجربه بوده اند که امیدواریم بتوانند با کسب تجربیات بزرگ در راهبری و هدایت دانش آموزان نقش موثری را ایفا کنند.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن