تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821255718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه كرج:پيام فتح خرمشهر براي ايرانيان حفظ اتحاد است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: امام جمعه كرج:پيام فتح خرمشهر براي ايرانيان حفظ اتحاد است
كرج - خبرگزاري مهر: حجت الاسلام محسن كازروني گفت: پيام فتح خرمشهر براي ايرانيان حفظ اتحاد در مواجهه با بحران است.

به گزارش خبرنگار مهر در كرج، امام جمعه كرج در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته اظهار داشت: فتح خرمشهر حامل دو پيام براي دوستان و دشمنان است به نحوي كه دوستان بدانند در سايه همدلي، اتحاد و خلاقيت مي توان در مقابل سخت ترين بحرانها نيز پيروز شد و دشمنان نيز بايد بداند كه ملت ما با همين قوا در صحنه حضور دارد.

حجت الاسلام كازروني خاطرنشان كرد: فتح خرمشهر اوج حماسه اي از حماسه هاي دوران دفاع مقدس بود و اين پيروزي در حالي رخ داد كه شرايط مقابله و دفاع عادي و طبيعي نبود و جنگ در يك شرايط برابر نبود.

وي افزود: در اغلب جنگها يك توازن قدرت بين طرفين جنگ وجود دارد و ابرقدرتها در جبهه مقابل يكديگر قرار دارند اما در جنگ تحميلي ايران و عراق همه ابرقدرتها در يك سو عليه ايران ايستاده بودند و ايران يك تنه در مقابل همه اين قدرتها ايستاد.

عضو مجلس خبرگان رهبري در ادامه با اشاره به نزديك شدن شروع به كار مجلس هشتم يادآور شد: نمايندگان مجلس سعي كنند با وضع قوانين خوب گره هاي موجود را باز كنند و در بهبود شرايط موثر باشند و به گونه اي عمل نكنند كه حذف آنها تاثيري در جامعه نداشته باشد.

امام جمعه كرج همچنين با اشاره به واقع شدن در ايام سوگواري شهادت حضرت فاطمه (س) عنوان كرد: نه تنها هيچ مسلماني بلكه هيچ جوانمردي نمي تواند منكر فضائل ائمه و صديقه مطهره شود و مقام اين حضرت در حدي است كه خداوند در جواب جبرئيل در حديث كسا، اهل كساء را نسبت به فاطمه زهزا مي سنجد و مي فرمايد: "هم فاطمة و ابوها" و.... و اين نشان دهنده بزرگي مقام حضرت فاطمه (س) است.
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 255]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن