تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده ‏اى حقیقت ایمانش را کامل نمى ‏کند مگر این که در او سه خص...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821256511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه گنبدكاووس: آزادسازي خرمشهر با عنايت خداوند بدست آمد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: امام جمعه گنبدكاووس: آزادسازي خرمشهر با عنايت خداوند بدست آمد
داخلي. سياسي. عبادي. نمازجمعه.

امام جمعه گنبدكاووس با گراميداشت سالروز فتح خرمشهر گفت: آزادسازي خرمشهر يكي از پيروزيهاي بزرگ رزمندگان براي اسلام بود كه عنايت خداوند بدست آمد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، حجت‌الاسلام والمسلمين محمدحسين سبحاني در جمع نمازگزاران جمعه اين هفته شهرستان گنبدكاووس، افزود:آزادسازي خرمشهر يكي از افتخارات بزرگ ملت ايران است كه در سايه اسلام بدست آمده و همواره بايد از آن درس بگيريم.

وي با اشاره به شرايط انقلاب و حمله نظامي عراق به ايران گفت:رژيم بعث عراق با پشتيباني آمريكا و ديگر كشورها در شرايطي به خاك ايران حمله كرد كه ايران تازه از بند رژيم شاهنشاهي نجات يافته بود و انسجام درستي در هيچ يك از زمينه‌ها نداشت.

خطيب جمعه گنبدكاووس افزود: در چنين شرايطي كه ملت ايران كه از نظر تجهيزات و نفرات قابل قياس با دشمنان نبود تنها با اتكال به خداوند و مبارزات شبانه روزي رزمندگان توانستند در مقابل بيگانگان ايستادگي كنند و عمليات غرور افرين بيت‌المقدس را خلق نمايند.

حجت‌الاسلام سبحاني با تجليل ازشهداي دفاع مقدس بخصوص عمليات آزادسازي خرمشهر گفت: جوانان بخصوص نسل‌هاي دوم و سوم انقلاب بايد با خواندن تاريخ انقلاب و زواياي مختلف جنگ با ايثارگري‌هاي رزمندگان در اين دوران آشنا شوند.

امام جمعه گنبدكاووس در ادامه با اشاره به سالروز تجاوز دشمنان به حرم اميرالمومنين در كشور عراق گفت: اشغالگران عراق با حضور خودشان دراين كشور و تجاوز به حرم حضرت علي (ع) با هتك حرمت به ساحت مقدس آن معصوم مشكلاتي را براي مسلمانان بوجود آوردند.

وي همچنين با اشاره به سالگرد افتتاح مجلس شوراي اسلامي اظهار اميدواري كردكه مجلس هشتم بتواند با برنامه‌ريزي مشكلات مختلف مردم نظير گراني،تورم، اشتغال، مسكن و ... را كاهش دهد.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه گنبدكاووس نيزدربين دونمازبا گراميداشت سالروز فتح خرمشهر گفت: پيروزي و فتح خرمشهر با ابتكار و نواوري رزمندگان درشرايطي بوجود امد به عنوان نقطه آغاز پيروزيهاي ديگر به شمار مي‌رود.

سرهنگ علي اصغر الداغي افزود:همزمان بافتح خرمشهر توسط رزمندگان ناقوس شكست رژيم بعث عراق به صدا در آمده بود.

وي گفت:رزمندگان اسلام در طول ‪ ۳۴‬روز مقاومت در برابر دشمنان حماسه بزرگ فتح خرمشهرراخلق كردند و اين پيروزي به ملت ايران‌آموخت كه‌همواره مي‌توانند در مقابل هر قدرتي ايستادگي كنند.

شهرستان ‪ ۲۹۰‬هزار نفري گنبدكاووس در شرق استان گلستان قرار دارد.ك/‪۲‬ ‪۶۷۵/۶۲۲‬
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 232]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن