تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس براى خدا دانش بياموزد و به آن عمل كند و به ديگران آموزش دهد، در ملكوت آسمانها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814680177




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرين وضعيت مسافران سانحه ديده قطار گرگان - اينچه برون


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ مرداد ۱۳۹۴ (۸:۵۹ق.ظ)
آخرين وضعيت مسافران سانحه ديده قطار گرگان - اينچه برون موج - مديرکل راه‌آهن استان گلستان گفت: تمامي 70 مسافر ريل بأس (قطار اتوبوسي) سانحه ديده گرگان - اينچه برون که عصر ديروز جمعه از خط خارج شد، در صحت و سلامت کامل هستند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدرضا قرباني، مديرکل راه‌آهن استان گلستان گفت: قطار محلي گرگان - اينچه برون عصر امروز حين بازگشت از ايستگاه مرزي اينچه برون در محدوده شهرستان آق‌قلا از خط خارج شد، اما؛ به هيچ‌يک از خدمه و مسافران آن آسيبي وارد نشده است.
وي افزود: اين قطار در مجموع 70 مسافر داشت که همه آن‌ها در صحت و سلامت کامل هستند و با خودروهاي اعزامي از سوي شرکت راه‌آهن از محل سانحه منتقل شدند.
قرباني اظهار داشت: علت دقيق سانحه در دست رسيدگي است، اما؛ بررسي‌هاي اوليه حاکي است خروج قطار به سبب آسيب‌ديدگي ريل ناشي از سرقت پيچ و مهره‌ها بوده است.
مديرکل راه‌آهن استان گلستان خاطرنشان کرد: حدود شش چرخ قطار از ريل خارج‌شده است.
همچنين علي‌اصغر طهماسبي معاون سياسي، اجتماعي و امنيتي استاندار گلستان که دقايقي پس از سانحه در محل حاضر شده بود، گفت: سانحه رخ داده جزئي است و به‌زودي قطار به ريل بازگشته و خط گرگان - اينچه برون بازگشايي مي‌شود.
شهر مرزي اينچه برون از توابع شهرستان گنبد به سبب استقرار پايانه گمرکي و بازارچه مرزي در آن و ترانزيت کالا بين ايران و کشورهاي آسياي ميانه داراي اهميت راهبردي است.
راه‌آهن اينچه برون از غرب گرگان به ساري و در نهايت تهران و مشهد متصل مي‌شود و قرار است در آينده با خط ديگري از شرق گرگان از مسير بجنورد هم به مشهد وصل شود.
قطار مسافري اينچه برون - گرگان چند روز پيش بهره‌برداري شده بود.
همچنين آذر سال گذشته با حضور روساي جمهور کشورهاي ايران، ترکمنستان و قزاقستان ايستگاه راه‌آهن اينچه برون به‌منظور ترانزيت کالا بين کشورهاي همسايه مورد بهره‌برداري قرار گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن