تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه هر كس نداشته باشد نه از من است و نه از خداى عزّوجلّ. عرض شد: اى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820280557




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزادگان شهرستان تربت حيدريه تجليل مي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ مرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۱ق.ظ)
به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور؛ آزادگان شهرستان تربت حيدريه تجليل مي شوند موج-مدير بنياد شهيد و امور ايثارگران تربت حيدريه گفت: شهرستان تربت حيدريه 40 آزاده دارد که قرار است در قالب هشت گروه توسط مسوولان تربت حيدريه تجليل شوند.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين عليزاده با اعلام اين خبر افزود: تاکنون مزار 600 شهيد در گلزارهاي شهداي شهري و روستايي تربت حيدريه ساماندهي و بازسازي شده است.
وي وضعيت ساماندهي گلزار شهداي تربت حيدريه را مطلوب خواند و گفت: پيکر پاک و مطهر 10 شهيد گمنام در اين شهرستان در دل خاک آرميده که پنج شهيد در دانشگاه آزاد اسلامي و بقيه در بوستان پيشکوه اين شهر تدفين شده‌اند.
وي اظهار کرد: خدمتگزاري به خانواده معظم شهدا و ايثارگران براي همه مسوولان افتخار بزرگ است لذا از ابتداي امسال تاکنون بيش از 200 مورد ديدار با آنان با حضور مسوولان اين شهرستان انجام شده است.
عليزاده با اشاره به 26 مردادسالروز ورود آزادگان به ميهن اسلامي افزود: گردهمايي بزرگ آزادگان در اين شهرستان به اتفاق خانواده‌هاي آنان سه شنبه هفته آينده در هيات رزمندگان اسلام برگزار مي‌شود.
وي بيان کرد: شهرستان تربت حيدريه 40 آزاده دارد که قرار است در قالب هشت گروه توسط مسوولان تربت حيدريه تجليل شوند.
عليزاده با بيان اينکه آزادگان در دوران اسارت، صبر و استقامت را به معناي واقعي به تصوير کشيدند گفت: آزادگان با صبر، متانت و تحمل مشکلات عزت ايران اسلامي را در مجامع بين المللي افزايش دادند و از خود گذشتند تا انقلاب و اسلام محفوظ بماند.
بر اساس آمار منتشر شده توسط بنياد شهيد و امور ايثارگران تربت حيدريه اين شهرستان با تقديم 675 شهيد، داراي 40 آزاده و يکهزار و 720 جانباز است.
مرکز شهرستان 250 هزار نفري تربت حيدريه در 150 کيلومتري جنوب غربي مشهد قرار دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن