تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819173888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسط سپاه عسلویه انجام شد خبرنگاران شهرستان عسلویه تجلیل شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: توسط سپاه عسلویه انجام شد
خبرنگاران شهرستان عسلویه تجلیل شدند
در آیینی به مناسبت روز خبرنگار فرمانده ناحیه مقامت بسیج سپاه شهرستان عسلویه با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان دیدار و از خبرنگاران این شهرستان تجلیل شد.

خبرگزاری فارس: خبرنگاران شهرستان عسلویه تجلیل شدند



به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، فرمانده سپاه عسلویه بعد از ظهر امروز در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی شهید شاخص عرصه خبرنگاری و رسانه به روح شهید شاهینی خبرنگار شهید استان و سایر شهدا که جان شان را در این عرصه فدا کردند ادای احترام کرد. خلیل رفعتی روز خبرنگار را به خبرنگاران شهرستان تبریک گفت و رسالت خبرنگاری را رسالت مهمی دانست. فرمانده سپاه عسلویه افزود: یک خبر می‌تواند در زندگی فردی و اجتماعی تاثیر گذار باشد و خبرنگار می‌تواند با مخابره یک خبر جامعه را به مسیر نادرست یا راه راست هدایت و رهنمون سازد. رفعتی گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری برای مقابله با جنگ نرم دشمن فعالین در عرصه خبر و رسانه باید با همدلی هم‌افزایی و تفاهم منسجم عمل کنند و گرنه جامعه ضرر می‌کند.

وی خبرنگاران شهرستان را خوب ولایی و ارزشی دانست که دلسوز واقع‌نگر واقع‌بین و دنبال پیشرفت شهرستان هستند. رفعتی یادآور شد: بسیج ظرفیت‌های زیادی دارد و در عرصه‌های مختلف فعال است و در بعد فرهنگی اجتماعی آماده همکاری با شما در راستای خبرسازی و خبرنگاری هستیم.

در ادامه این دیدار چند نفر از خبرنگاران نظریات خود را بیان داشته و به مشکلات حوزه خبر و رسانه اشاره کردند و خواستار حمایت مسئولین از خبرنگاران و راه‌اندازی خانه خبرنگاران شدند.

فرمانده سپاه عسلویه در پایان این دیدار با تقدیم هدایایی از خبرنگاران تقدیر کرد. انتهای پیام/2451/گ20/

94/05/17 - 19:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن