تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814883062




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون استاندار: موانع اصلي توسعه همدان در مصوبات دولت گنجانده شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: معاون استاندار: موانع اصلي توسعه همدان در مصوبات دولت گنجانده شده است
داخلي. اقتصادي. طرحها. مصوبات سفر.

معاون برنامه‌ريزي استاندار همدان گفت: رفع چالش‌هاي عمده و موانع اصلي توسعه اين استان در مصوبات سفر رييس جمهوري گنجانده شده است.

"علي‌حيدر نوري" ، روز پنجشنبه در نشست شوراي توسعه و برنامه‌ريزي افزود:
سفر رييس جمهوري و هيات دولت به همدان در ارديبشهت ماه امسال ‪ ۱۵۳‬مصوبه و توافقنامه داشته كه با اجراي اين مصوبات جهش اقتصادي فوق‌العاده‌اي در استان ايجاد مي‌شود.

وي اظهار داشت: گازرساني به ‪ ۲۳۵‬روستاو احداث سد گرين در نهاوند به عنوان بزرگترين سد استان، پرديس سينمايي، دهكده المپيك و آموزشكده فني و حرفه‌اي از جمله اين مصوبات است.

وي افزود: همچنين اختصاص ‪۱۱‬هزار و ‪ ۵۰۰‬ميليارد ريال تسهيلات براي اجراي طرحهاي كشاورزي و اقتصادي از جمله مصوبات سفر رييس جمهوري به استان بوده است.

نوري اضافه كرد: با بخشش مالياتي به مدت ‪ ۱۰‬سال براي سرمايه‌گذاري در خارج از شهرها استقبال سرمايه‌گذاران بيشتر شده و جهش اقتصادي خوبي در اين زمينه ايجاد مي‌شود.

وي در ادامه خواستار پيگيري مصوبات سفر مقام معظم رهبري به استان همدان در سال ‪۸۳‬شد و افزود: اين مصوبات در بخش ايجاد خانه‌هاي بهداشت‌بايد اجرايي شود.

معاون برنامه‌ريزي استاندار همدان در ادامه از سرشماري عشاير در تيرماه امسال در استان خبر داد و افزود: با اين سرشماري يك ماهه مسايل آموزشي و بهداشتي مشخص و زيرساخت‌ها براي عشاير تامين مي‌شود.

معاون عمراني استاندار همدان نيز گفت: طرحهاي سفر رييس جمهوري در دور اول و دوم سفرهاي استاني هر ‪۱۵‬روز يكبار مورد بررسي قرار مي‌گيرد.

سيد" حسن موسوي" ، افزود: دستگاههاي اجرايي پيگيري مصوبات خود را بايد به نهاد رياست جمهوري ارسال كنند.

وي افزود: برخي از طرحهاي سفر رييس جمهوري خاص يك شهرستان نيست، بلكه در قالب مصوبه در كل شهرستانها توزيع شده است.

وي اظهار داشت: كندي اجراي برخي از طرحها بايد ريشه‌يابي شود و با اطلاع رساني مطلوب ذهنيت منفي مردم نسبت به اين طرحها از بين برود.

وي ادامه داد: عملكرد دستگاههاي اجرايي استان در اجراي طرحهاي عمراني بر اساس شاخص‌هاي درصد تحقق خاتمه، كيفيت اجرا، دستيابي به اهداف يكساله، مدت اجرا، روش ارجاع كار و نحوه اجرا در كشور مورد ارزشيابي قرار گرفته است.

موسوي افزود: طرحهاي عمراني استان همدان در اين ارزشيابي در سال ‪ ،۸۵‬با ‪ ۸۱/۲‬امتياز، رتبه سوم كشوري را بدست آورده است.

وي همچنين با اشاره به سالروز حماسه فتح خرمشهر گفت: اين حماسه نتيجه ايثارگري‌هاي رزمندگان اسلام و مشاركت‌هاي مردمي بوده كه اميد است عزت و افتخار اين حماسه در بخش‌هاي مختلف نصيب كشور شود.
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 314]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن