تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813258596




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داد و ستد 49 ميليون ورقه بهادار در فرابورس ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۳۶ب.ظ)
داد و ستد 49 ميليون ورقه بهادار در فرابورس ايران موج - طي معاملات چهارشنبه، 21 مرداد 94، در بازارهاي فرابورس ايران، 49 ميليون و 740 هزار ورقه بهادار به ارزش 339 هزار و 550 ميليارد ريال داد و ستد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، طي معاملات چهارشنبه، بيست و يکم مرداد، در بازارهاي فرابورس ايران، 49 ميليون و 740 هزار ورقه بهادار به ارزش 339 هزار و 550 ميليارد ريال طي 10 هزار و 140 دفعه دست به دست شد و شاخص فرابورس با 8 واحد رشد به رقم 782.05 واحد رسيد.
بيشترين حجم و ارزش معاملات امروز فرابورس ايران را شرکت ذوب آهن اصفهان با حجمي برابر 6 ميليون و 780 هزار ورقه و ارزشي معادل 14 ميليارد و 720 ميليون ريال رقم زد.
گفتني است پتروشيمي مارون که بيشترين افزايش قيمت را در بازار امروز تجربه کرد بيشترين تاثير را نيز بر روي شاخص گذاشت. همچنين حق تقدم سهام شرکت سرمايه گذاري مسکن زاينده رود متحمل بيشترين کاهش قيمت شد.
در بازار اوراق با درآمد ثابت نيز اوراق اجاره رايتل با حجم 39 هزار و 957 ورقه و ارزشي بيش از چهل ميليارد ريال در صدر معاملات اين بازار قرار داشت و بيشترين حجم معاملات ETF هم به صندوق سرمايه‌گذاري اعتماد آفرين پارسيان با معامله 73 هزار و 930 واحد به ارزش 808 ميليون و 650 هزار ريال اختصاص يافت.
طبق اين گزارش اوراق تسهيلات مسکن با کاهش نسبي قيمت روبرو شد.
لازم به ذکر است نماد معاملاتي شرکت سرمايه گذاري مس سرچشمه (سرچشمه1)، پس از برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه صاحبان سهام و تقسيم سود نقدي هر سهم، از امروز بدون محدوديت دامنه نوسان قيمت و بدون محدوديت حجمي در هر سفارش (بلوک) در سامانه معاملات توافقي امکان پذير شد.
نماد معاملاتي اوراق مشارکت سيمان کردستان (سکرد981)، پس از پرداخت سود علي الحساب سه ماهه اوراق آماده انجام معامله شد.
نماد معاملاتي شرکت پتروشيمي اميرکبير (شکبير1)، پس از برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه صاحبان سهام و تقسيم سود نقدي هر سهم و نماد معاملاتي شرکت بيمه کارآفرين (وآفري1)، پس از برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه صاحبان سهام و تقسيم سود نقدي هر سهم و همچنين مجمع عمومي فوق العاده در خصوص افزايش سرمايه، با محدوديت دامنه نوسان قيمت تا سقف 50 درصد،آماده انجام معامله شدند.
نماد معاملاتي اوراق مشارکت شرکت هلدينگ توسعه معادن و صنايع معدني خاورميانه (ومدکو21)، به منظور پرداخت سود علي الحساب ماهانه اوراق در تاريخ 25 مرداد 94 در پايان معاملات امروز چهارشنبه مورخ 21 مرداد 94 متوقف شد.
نماد معاملاتي شرکت آهن و فولاد ارفع (ارفع1)، با محدوديت دامنه نوسان قيمت تا سقف 50 درصد،آماده انجام معامله شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن