تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820105184




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخ مدیرعامل صبانت به انتشار یک خبر


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: پاسخ مدیرعامل صبانت به انتشار یک خبر
مدیر عامل شرکت انتقال داده های ندا گستر صبا در واکنش به اخطار توقف فروش از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی توضیحاتی را به منظور شفاف سازی ارائه نمود.
آفتاب : به گزارش واحد روابط عمومی صبانت، مدیر عامل شرکت انتقال داده های ندا گستر صبا در واکنش به اخطار توقف فروش از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی توضیحاتی را به منظور شفاف سازی ارائه نمود:

در تاریخ 94/05/06 نامه ای از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دریافت نمودیم مبنی بر اخطار توقف فروش به دلیل عدم تناسب میزان پهنای باند با تعداد مشترکان این شرکت ، پیرو نامه سازمان تنظیم مقررات ، مدیر فنی این شرکت طی جلسه ای در سازمان تنظیم مقررات توضیحات فنی لازم را به منظور شفاف سازی در خصوص نحوه ارائه سرویس و اقدامات انجام شده توسط شرکت انتقال داده های ندا گستر صبا  به همراه مستندات لازم و گراف های مربوطه ارائه نمود همچنین در این خصوص  نامه ای در تاریخ 94/05/07 به سازمان تنظیم مقررات ارائه گردید.

مهندس احمد بیدآبادی افزود به همین علت سازمان تنظیم مقررات ضمن متقاعد شدن بر عدم وجود هرگونه مشکلی در این زمینه در شرکت صبانت ، طی نامه ای به شماره 103/61734 در تاریخ 94/05/12  لغو اخطار توقف فروش به دلیل بررسی های به عمل آمده را به شرکت انتقال داده های نداگستر صبا اعلام نمود که این نامه در تاریخ 94/05/15 به شرکت صبانت ارسال گردیده است.

علی رغم ارسال این نامه از سوی سازمان تنظیم مقررات که شرکت ندا گستر صبا مشکلی ندارد ، متاسفانه پنج روز پس از جلسه ی این شرکت با سازمان، روز شنبه مورخ 94/05/17 خبری با عنوان " فروش اينترنت اپراتورهاي متخلف متوقف مي‌شود " در سایت رسمی این سازمان منتشر شد و نام شرکت انتقال داده های نداگستر صبا نیز در آن اعلام گردید که متعاقب آن این خبر در رسانه های مختلف دیداری و شنیداری منعکس شد.

به محض انتشار این خبر نامه ای به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارسال شد و مراتب اعتراض این شرکت طی این نامه نسبت به این اقدام اعلام گردید اما متاسفانه اقدامی در جهت اصلاح این اشتباه صورت نپذیرفته است.

از آنجایی که این خبر باعث ایجاد شبهه برای هموطنان عزیز، به ویژه کاربران گرامی صبانت گردیده است ، انتظار می رود سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اطلاع رسانی لازم را در خصوص اشتباه صورت گرفته انجام دهد چون این امر باعث گردیده که خسارات فراوانی به حیثیت تجاری این شرکت وارد شود.



تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن