تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804879239




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسانه ها صحت خبر را فدای سرعت انتشار خبر نکنند!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: رسانه ها صحت خبر را فدای سرعت انتشار خبر نکنند!
فرمانده انتظامي استان اصفهان گفت: رسانه‌ها بايد نسبت به مفهوم امنيت، درك دقيقي داشته باشند و صحت خبر را فداي سرعت آن نكنند؛ امروز ارتقاي امنيت نيازمند درك متقابل بين پليس و رسانه است و اين موضوع به پليس و رسانه كمك مي كند تا با يكديگر تعامل و همكاري بيشتري داشته باشند.
سردار عبدالرضا آقاخاني در مراسم تجلیل از خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي گفت: در نيروي انتظامي اصل بر عدم انتشار خبر است مگر اينكه خلاف آن ثابت شود ولي در رسانه اصل بر انتشار خبر است؛ لذا بايد درك مناسبي ميان اين دو، شكل گيرد تا همكاري مناسب تحقق يابد. فرمانده انتظامي استان اصفهان افزود:با ايجاد تحول شگرف در اطلاع‌رساني و رواج شبكه‌هاي اجتماعي موبايلي، امروز عدم ارائه خبر مساوي با عدم انتشار آن نيست زيرا همه مردم به نوعي خبرنگارند و هر حادثه‌اي به محض وقوع با تمام جزئيات آن انتشار مي‌يابد.
وي با اشاره به اينكه بناي نيروي انتظامي اين است كه خدمت‌گذار، امين و پناه مردم باشد، خاطرنشان كرد: رسانه‌ها بايد ضمن توجه به هنجارها و احياي فرهنگ اصيل جامعه، افكار عمومي را براي پذيرش قانون آماده كنند.
فرمانده انتظامي استان اصفهان با بيان اينكه حفظ امنيت رواني مردم از جمله وظايف اصلي و ذاتي نيروي انتظامي به شمار مي آيد، افزود: پليس معتقد است بايد فضاي اطلاع‌رساني و خبر به گونه‌اي مديريت شود كه از شايعه پراكني، ايجاد ترس و نا امني و تشويش اذهان عمومي جلوگيري به عمل آيد و توليد و انتشار اخبار به جاي نا امني، احساس امنيت را براي مردم به دنبال داشته باشد.
سردار آقاخاني رسالت بزرگ خبرنگاران را صداقت، امانت‌داري و حفظ آرامش در جامعه دانست و گفت: نظارت بر فرآيند عملكرد دستگاه‌ها از جمله پليس، تسهيل در جامعه‌پذيري با اولويت دادن به مسايل ارزشي، توجه به هنجارها و احياي فرهنگ اصيل جامعه، نهادينه كردن ماموريت‌هاي پليس و آماده سازي افكار عمومي براي پذيرش قانون از مهمترين كاركردهاي رسانه در حوزه نظم و امنيت به شمار مي‌رود.
فرمانده انتظامي استان اصفهان انتظارات پليس از رسانه‌ها را در سه بخش هنگام شروع طرح ها، حين اجراي آنها و بعد از پايان عنوان كرد و گفت: از رسانه‌ها انتظار داريم در صورت اجراي طرحي كه در راستاي ارتقاي نظم و امنيت جامعه انجام مي شود، با اطلاع رساني به موقع بسترسازي لازم را براي پذيرش آن فراهم و باعث استحكام نتايج طرح ها شده و با آموزش همگاني و فرهنگ سازي از اجراي مجدد آنها جلوگيري كنند.
وي با اشاره به كسب رتبه‌هاي برتر اين فرماندهي در كشور، دست‌يابي به اين موفقيت‌ها را نتيجه همكاري و همراهي رسانه‌هاي گروهي با مجموعه پليس استان عنوان كرد و گفت: اميدوارم با تداوم همكاري ها و تعامل متقابل بين مجموعه نيروي انتظامي استان و اصحاب رسانه زمينه موفقيت هرچه بيشتر در برقراري امنيت پايدار استان فراهم شود.
سردار آقاخاني همچنين اشاره‌اي به وضعيت ساماندهي تفرجگاه‌ها داشت و اظهار كرد: با تلاش نيروي‌ انتظامي و كنترل نامحسوس پليس در فضاي پارك‌ها، خوشبختانه كاهش 46 درصدي سرقت در پارك‌ها، كاهش 36 درصدي جرايم اخلاقي، كاهش 80 درصدي جرايم راهوري از جمله تردد موتورسواران در پارك‌ها و كاهش 75 درصدي مزاحمت‌هاي نواميس را شاهد بوديم.
فرماندهی انتظامی استان اصفهان دارای رتبه اول سلامت اداری در کشور پیش از صحبت های فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان نیز در سخنانی ضمن تبریک روز خبرنگار ، سال کاری گذشته از ۱۷ مرداد ۹۳ تا ۱۷ مرداد ۹۴ را فعال ترین دوره ی زمانی از نظر بیلان کاری خبری و همکاری رسانه و نیروی انتظامی استان دانست. سرهنگ جهانگیر کریمی به ۳ محور همکاری رسانه با این ارگان اشاره کرد و گفت: محور اول افکار عمومی است، فعالیت پلیس زمانی اثر بخش خواهد بود که افکار عمومی را تحت تاثیر خود قرار دهد. وی افزود: بر اساس نظرسنجی مردمی صورت گرفته با عنوان سلامت اداری، فرماندهی انتظامی استان اصفهان توانسته با اخذ نمره ی ۷٫۷ (هفت و هفت دهم) رتبه ی اول را در کشور به خود اختصاص دهد که این حاصل همراهی خوب نیروی انتظامی استان با مردم است. سرهنگ کریمی ادامه داد: موضوع دوم احساس امنیت است و تاثیر مباحث رسانه ای در این بخش شاخص می باشد. وی تصریح کرد: بر همین اساس وزارت کشور از طریق استانداری ها نظرسنجی احساس امنیت را از میان مردم انجام می دهد که نمره ی فرماندهی انتظامی استان در این زمینه ۴٫۶۵ (چهار و شست و پنج صدم) افزایش داشته است. کریمی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ارتقا شاخص امنیت و رضایت مندی را ناشی از تعامل خوب رسانه و این ارگان توصیف کرد و افزود: این موضوع نشان می دهد فعالیت های نیروی انتظامی استان خوب انعکاس پیدا کرده است. وی در پایان با اشاره به کسب رتبه ی اول معاونت اجتماعی پلیس اصفهان در جشنواره رسانه، نظم و امنیت خاطرنشان کرد: در این مورد نیز همکاری دستگاه انتظامی با رسانه ها از جمله عوامل موفقیت بوده است. لازم به ذکر است این مراسم با حضور حجت الاسلام محمدحسین عادل پور- رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان و معاونان فرماندهی انتظامی استان و جمعی از اصحاب رسانه استان برگزار گردید.

منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن