تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خوش نیت باشد روزیش زیاد می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812880474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجید خدایی در بازدید از خراسان رضوی خبر داد راه‌اندازی نخستین مدرسه کشتی در باشگاه کارگران مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مجید خدایی در بازدید از خبرگزاری فارس خراسان رضوی خبر داد
راه‌اندازی نخستین مدرسه کشتی در باشگاه کارگران مشهد
قهرمان کشتی المپیک آتن از راه‌اندازی نخستین مدرسه کشتی خصوصی خود در باشگاه کارگران مشهد با هدف پرورش استعدادهای این رشته کهن خبر داد.

خبرگزاری فارس: راه‌اندازی نخستین مدرسه کشتی در باشگاه کارگران مشهد



مجید خدایی صبح امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس خراسان رضوی با ابراز خرسندی از عملکرد بسیار خوب خبرگزاری فارس خراسان رضوی در پوشش اخبار ورزشی این استان و امانت‌داری به موقع آن اظهار کرد: کشتی از ورزش‌های قدیمی خراسان رضوی محسوب می‌شود که متاسفانه در سال‌‌های اخیر هیچ نماینده‌ای در رده‌های مختلف سنی از این استان در تیم ملی وجود ندارد.

قهرمان المپیک آتن در سال 2006 افزود: پرورش و رشد استعدادهای ورزشکاران کشتی برای حضور دوباره آنها از سوی خراسان رضوی در تیم ملی برای من انگیزه‌ای شد تا اقدام به راه‌اندازی هشت مدرسه کشتی در هشت نقطه مشهد با اقتدا به هشتمین امام شیعیان یعنی امام رضا (ع) انجام دهم.

وی تاکید کرد: برای هفت مدرسه کشتی دیگری که در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی می‌شود، با سازمان‌هایی همچون شهرداری مشهد و اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی رایزنی‌هایی انجام شده است و نخستین مدرسه کشتی نیز با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قالب اجاره باشگاه کارگران مشهد فعالیت خود را آغاز کرده است.

خدایی تصریح کرد: به نظر می‌رسد برای کاهش معضلات اجتماعی و ارتقای سلامت مردم به‌ویژه جوانان باید مسیر پیشگیری را در قالب راه‌اندازی مدارس و باشگاه‌های ورزشی سپری کرد.

انتهای پیام/3138/ر

94/05/21 - 11:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن