تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 20 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810448910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفر 2 روزه 300 پزشک شيعه از سراسر دنيا به شيراز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۷ق.ظ)
سفر 2 روزه 300 پزشک شيعه از سراسر دنيا به شيراز موج - 300 پزشک شيعه از سراسر دنيا به ايران سفر کردند تا از نزديک در جريان دستاوردها و پيشرفت‌هاي حوزه پزشکي ايران قرار گيرند.
به گزارش خبرگزاري موج، حدود 300 پزشک شيعه از سراسر دنيا که به هشتمين کنگره سالانه بين المللي پزشکان شيعه دنيا در ايران دعوت شده بودند، در سفري 2 روزه به شيراز، از نزديک با آخرين دستاوردها و پيشرفت‌هاي علمي و پزشکي دانشگاه علوم پزشکي شيراز آشنا شدند.
محمدهادي ايمانيه، رئيس دانشگاه علوم پزشکي شيراز، خطاب به اين پزشکان گفت: پيام دانشگاه علوم پزشکي شيراز را براي توسعه ارتباطات بين المللي و همکاري‌هاي مشترک پژوهشي-آموزشي به همکاران خود در سراسر جهان برسانيد.
وي تصريح کرد: دانشگاه علوم پزشکي شيراز، با سابقه 70 ساله در زمينه ارائه خدمات بهداشتي درماني و آموزش پزشکان و دانشمندان حوزه پزشکي، شاخص‌ترين قطب آموزش پزشکي در جنوب کشور است همچنين بيمارستان نمازي شيراز که در سال 1953 با همت آقاي نمازي در شيراز بنيان گذاري شد، از ديرباز به عنوان يک مرکز درماني بين المللي در خاورميانه مطرح بوده و الگويي را براي ساير خيرين براي سرمايه گذاري در حوزه سلامت فراهم آورده است.
ايمانيه افزود: دانشگاه علوم پزشکي شيراز با دارا بودن 800 نفر عضو هيئت علمي، 17 دانشکده، 47 مرکز تحقيقات، 24 بيمارستان و 6 مرکز رشد (incubator)، در ميان دانشگاه‌هاي برتر کشور قرار گرفته است، بخش پيوند اين دانشگاه در کشور و در خاورميانه به عنوان قطب پيوند اعضا شناخته شده است و ساليانه ده‌ها پيوند کبد و صدها پيوند کليه در اين بخش انجام مي‌شود.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي شيراز پيوند مغز استخوان، پيوند لوزالمعده و پيوند قلب را از ديگر فعاليت‌هاي دانشگاه علوم پزشکي شيراز دانست و گفت: اين دانشگاه در زمينه انجام انواع جراحي‌هاي پيشرفته قلب و عروق، چشم، مفاصل، جراحي‌هاي کم تهاجمي و درمان ناباروري به روش IVF در کشور سرآمد است.
ايمانيه بيان نمود: مراکز تحقيقاتي ميکروب شناسي، سرطان شناسي، پيوند اعضا و شيمي درماني هر ساله جزء برترين‌هاي مراکز تحقيقاتي کشور هستند و با ايجاد برج پژوهشي تعداد زيادي از مراکز تحقيقاتي دانشگاه در بيمارستان نمازي تجميع شده‌اند.
وي از وجود بستر و تجهيزات مناسب در کنار فراهم بودن نمونه‌هاي بيولوژيک در شيراز، به لطف همکاري نزديک بخش‌هاي بيمارستاني و مراکز تحقيقاتي به عنوان فرصتي مغتنم و ويژه براي انجام کارهاي تحقيقاتي مشترک ياد کرد فراهم آورده است.

تقدير سازمان بين المللي اماميه از رئيس دانشگاه علوم پزشکي شيراز
در سمينار علمي که با حضور پزشکان شيعه سراسر دنيا و اساتيد دانشگاه علوم پزشکي شيراز برگزار شد، از رئيس اين دانشگاه توسط سازمان بين المللي اماميه (IMAMIA MEDICS INTERNATIONAL) تقدير شد.
در اين سمينار علمي حيدري، نماينده سازمان بين المللي اماميه در ايران، از خدمات محمد هادي ايمانيه، رئيس دانشگاه علوم پزشکي شيراز، دکتر فرهاد هنجني، مدير امور بين الملل پيشين دانشگاه و همچنين دکتر نصرالله عرفاني، معاون بين الملل دانشگاه علوم پزشکي شيراز، تقدير و قدرداني کرد.

ديدار پزشکان شيعه با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شيراز
پزشکاني که براي شرکت در هشتمين کنگره بين المللي سالانه پزشکان شيعه جهان به ايران آمده بودند در پايان اين سفر به ديدار نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شيراز رفتند.
آيت الله ايماني، نماينده ولي فقيه در استان فارس و امام جمعه شيراز، در ديدار با پزشکان شيعه اظهار داشت: شما پزشکان و دانشمندان متعهد از دنياي اسلام، امروز رسالتي سنگين و بزرگ بر عهده داريد که دنياي اسلام را به وحدت و همبستگي، توجه به ذخايري که دارند و دعوت به سمت دانش، فراخوانيد.
آيت الله ايماني در اين ديدار خطاب به پزشکان شيعه، گفت: شيراز شهر علم و دانش است و دانشگاه‌هاي بزرگ در اين شهر مستقر است، جمعي از دانشمندان بزرگ جهاني در اين شهر زندگي مي‌کنند و سه دانشگاه بزرگ اين شهر جزو دانشگاه‌هاي يک درصد برتر دنيا معرفي شده‌اند.
توانايي بالاي دانشگاه علوم پزشکي شيراز در معرفي پيشرفت‌هاي پزشکي ايران
جراح ارتوپد ايرني الاصل که از شهر تورنتو کشور کانادا به همراه پزشکان شيعه سراسر دنيا به ايران و شيراز سفر کرده بود، گفت: دانشگاه علوم پزشکي شيراز توانست پيشرفت‌هاي ايران در حوزه پزشکي را به پزشکان جهان معرفي کند.
منصور علوي با اشاره به بازديدهاي صورت گرفته از مراکز درماني، دانشگاهي و آموزشي در طول دو روز سفر به شيراز، تصريح کرد: خداوند را سپاس مي گويم که پس از 24 سال که به ايران سفر کردم، اين فرصت را يافتم که با آشنايي با پيشرفت‌هاي کشور، از عمق وجود خود افتخار ايراني بودن را احساس کنم.
وي افزود: پيشرفت‌هاي ايران در حوزه طب به ويژه جراحي به وضوح به جهان معرفي نشده و تصوير کاملي در اين زمينه شناخته نشده است، اما دانشگاه علوم پزشکي شيراز توانست اين چهره حقيقي را به پزشکان شرکت کننده در اين برنامه که از سراسر دنيا حضور يافته‌اند، معرفي کند.
علوي گفت: توصيه من به عنوان يک هموطن و يک خدمت گذار اين است که مانند دانشگاه علوم پزشکي شيراز، بخشي از توان خود را صرف جهاني کردن تصوير زيباي ايران اسلامي نمايند.
اين پزشک ايراني الاصل ساکن کانادا، تلاش براي معرفي بهتر دستاوردهاي علمي و تحقيقاتي ايران را وظيفه يک ايراني دانشگاهي و افراد متعهد دانست.
پزشکان شيعه در اين سفر دو روزه، ضمن زيارت از آستان مقدس شاه‌چراغ (ع) و آستان حضرت سيد علاالدين حسين (ع)، همچنين بازديد از آثار تاريخي و فرهنگي شيراز مانند بازار وکيل، باغ جهان نما و تخت جمشيد، از مجموعه‌هاي علمي و پزشکي دانشگاه علوم پزشکي شيراز ديدن کردند.
بازديد از بيمارستان پيوند بوعلي سينا، برج پژوهشي محمد رسوال الله (ص)، بيمارستان مادر و کودک غدير از جمله برنامه‌هاي اين سفر دو روزه بود که مورد استقبال ويژه پزشکان قرار گرفت همچنين در اين سفر، سميناري علمي با هدف تبادل آراي علمي و دستاوردها با حضور اساتيد برجسته دانشگاه علوم پزشکي شيراز و پزشکان شيعه سراسر دنيا برگزار شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن