تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى گيرد، در سينه اش بى قرارى مى كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820889995




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش ارزش دلار در بازار آسیا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: افزایش ارزش دلار در بازار آسیا خبرگزاری پانا :به دنبال اقدام چین در کاهش ارزش واحد پول این کشور در برابر دلار برای دومین روز متوالی ، ارزش دلار امروز چهارشنبه در بازار آسیا افزایش یافت.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۱ مرداد ساعت 10:02

خبرگزاری پانا+

  به گزارش خبرگزاری پانا در بازار توکیو ، ارزش دلار در برابر ین ژاپن روند صعودی داشت و هر دلار 125 ممیز 21 ین خرید و فروش شد.
این در حالی است که هر دلار روز سه شنبه در بازار نیویورک و آسیا به ترتیب 125 ممیز 12 ین و 124 ممیز 89 ین به فروش رسیده بود.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از توکیو ، بسیاری از تحلیلگران اقدام چین در کاهش ارزش واحد پول این کشور را تلاش برای بهبود بخش صادرات این کشور همزمان با کاهش رشد اقتصادی دومین اقتصاد بزرگ جهان می دانند.
یک تحلیلگر اقتصادی می گوید دولت چین هم اکنون بر مسائل داخلی این کشور متمرکز و به همه شیوه های ممکن برای تثبیت اوضاع اقتصادی این کشور متوسل شده است.
این اقدام چین نگرانی ها را درباره سلامت اقتصاد ان کشور افزایش داده است همچنانکه ناظران هشدار داده اند زمان افزایش نرخ بهره در آمریکا که به شدت انتظار می رود اوایل ماه آینده انجام شود در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.
از سوی دیگر به دنبال توافق یونان با طلبکاران بین المللی این کشور بر سر بسته نجات مالی چند میلیارد دلاری ، ارزش یورو در برابر دلار و ین افزایش داشت و هر یورو 1.1059 دلار و 138 ممیز 43 ین به فروش رسید.
این در حالی است که هر یورو پیشتر 1.1042 دلار و 138 ممیز 15 ین معامله شده بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن