تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819757198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دكتر احمدي نژاد:جلوگيري از اتلاف نعمتها و اسراف زمينه ساز رشد اقتصادي است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دكتر احمدي نژاد:جلوگيري از اتلاف نعمتها و اسراف زمينه ساز رشد اقتصادي است
رئيس جمهوري بهره گيري مناسب از همه منابع و امكانات خدادادي و جلوگيري از اتلاف فرصتها و نعمتها و اسراف را زمينه ساز رشد و شكوفايي مناسب اقتصادي و لازمه تحقق چشم انداز جمهوري اسلامي در افق 1404 دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، در پيام دكتر محمود احمدي نژاد رئيس جمهوري به همايش ملي بهره وري كه توسط امير منصور برقعي معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري قرائت شد، با اشاره به استفاده بهينه از منابع در فرهنگ ايراني - اسلامي سابقه اي ديرينه و صد البته پرافتخار دارد، تصريح شده است: مهندسي و مديريت علمي بر همه سرمايه ها و منابع گوناگون از جمله ، زمين ، آب ، انرژي ، مصالح ساختماني ، طبيعت و جنگل ، مواد خوراكي و حتي صيانت از نيروي انساني و سلامت جسمي و اخلاقي در فرهنگ و تاريخ ما داراي دقايق و ظرائف و دستورالعملها و معيارهاي بسيار روشن و شفاف است.

در اين پيام مي خوانيم: در دوران تحولات بزرگ اقتصادي و حضور صنعت و شهرنشيني و ارتباطات گسترده و حمل ونقل پيچيده و روز افزون ، ضرورت انتقال به زمان حال و بهره گيري از اين گنجينه فرهنگي در همه برنامه ريزي ها، مديريتها و اجرائيات به يك فريضه اجتماعي مبدل شده است.

در ادامه اين پيام رئيس جمهوري آمده است: استعدادهاي شگرف مادي و انساني و فرهنگي سرزمين ايران اين توان را دارد كه با بهره گيري از ميراث غني علمي و رفتاري و يا استفاده از تجربيات ديگران بهترين برنامه ها و اقدامات را در جهت كاهش اتلاف منابع و بهره مندي حداكثري از آنها و به روز رساني كشاورزي ، صنعت و خدمات در كشور و دست يابي به آرمان چشم انداز را سازماندهي و عملياتي كند.

در اين پيام دكتر احمدي نژاد بر ضرورت بازيابي روحيه و منش استفاده درست از امكانات و فرصتها و تبديل آنها به يك نياز عمومي و پاسخگويي به آن به عنوان يك عزم ملي تاكيد شده و از همه علما و دانشمندان، مديران ، صنعتگران ، كشاورزان، بازرگانان و صاحبنظران براي تحقق اين هدف مقدس دعوت به عمل آمده است.
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 331]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن