تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803338383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مکانيزم تجهيز منابع بانک مسکن با ساير بانک‌ها متفاوت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ مرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۱۷ق.ظ)
مدير عامل بانک مسکن: مکانيزم تجهيز منابع بانک مسکن با ساير بانک‌ها متفاوت است موج - مدير عامل بانک مسکن در جمع مديران شعب اين بانک در استان مازندران گفت: بانک مسکن يک بانک تخصصي و توسعه‌اي دولتي است که مکانيزم تجهيز منابع آن با ساير بانک‌ها متفاوت است.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي مديريت شعب مازندران بانک مسکن، محمدهاشم بت‌شکن در مراسم توديع و معارفه مديران سابق و جديد امور شعب استان مازندران بانک مسکن با بيان اين که ما شاهد کمترين معوقات در اين استان هستيم، گفت: مديريت مازندران در سال ۹۳ در جذب منابع داراي رشد ۵۶ درصدي بوده است.
مدير عامل بانک مسکن با بيان اين‌که مانده منابع بانک در استان مازندران در پايان سال ۹۵ بايد به رقم ۳ هزار و ۱۰۰ ميليارد تومان رسيده و ۱۰ درصد از منابع و سپرده‌هاي بانک از طريق منابع ارزان‌ قيمت در اختيار مشتريان قرار گيرد، تأکيد کرد: کاهش ۲ درصدي قيمت تمام شده منابع از ديگر تعهدات بانک مسکن استان مازندران بوده است.
وي در خصوص پروژه مسکن مهر استان مازندران اظهار کرد: اين پروژه عظيم بايد در استان مازندران تا پايان شهريور ۹۵ به پايان رسيده و فروش اقساطي آن نيز شروع شود.
عضو هيأت علمي دانشکده مديريت و حسابداري دانشگاه علامه طباطبايي با اشاره به تدوين برنامه ششم توسعه اقتصادي اشتغال را مهم‌ترين دغدغه اقتصادي کشور برشمرد و خاطرنشان کرد: سياست‌هاي اجرايي برنامه ششم که از سوي مقام معظم رهبري به دولت ابلاغ شده در سه نکته کليدي به مسأله بانکداري اشاره مي‌کند: اول آن که نظام بانکداري بايد ظرفيت تسهيلات خود را افزايش و آن را در خدمت بخش توليد قرار دهد؛ دوم اين که موضوع بهداشت اعتباري و مديريت مطالبات معوق در دستور کار بانک‌ها قرار گيرد به نحوي که اين موضوع از سياست‌ها و خطوط اصلي برنامه ششم محسوب مي‌شود و سومين نکته ساماندهي مؤسسات مالي غيرمجاز است که فرصت مناسبي را براي بانک‌هاي دولتي؛ به‌ويژه بانک مسکن فراهم مي‌آورد تا از بستر ايجاد شده حداکثر بهره را ببرد.
بت‌شکن با اشاره به اين‌که براي اجرايي شدن برنامه ششم توسعه اقتصادي چاره‌اي جز اجراي اقتصاد مقاومتي نداريم، افزود: تکيه اصلي اقتصاد مقاومتي اتکا به ظرفيت‌هاي داخلي و تقويت بخش توليد و اشتغال است.
وي افزود: موضوع مسکن و ساختمان يکي از بخش‌ها و شاخص‌هاي اقتصادي است و از اين نظر که کمترين ميزان ارزبري را در دنيا داراست، مي‌تواند يکي از پيشتازان پياده‌سازي اقتصاد مقاومتي در کشور باشد.
مدير عامل بانک مسکن وضعيت جديد ديپلماسي کشور و توافقات انجام شده را فرصت مغتنمي براي بانک‌ها دانست و گفت: با اتفاقات جديد ديپلماسي کشور و ورود سرمايه‌گذاران و تجار و علاقه‌مندان به سرمايه‌گذاري در کشور فضاي اقتصادي ايران دستخوش تحولاتي شده است.
رئيس هيأت مديره گروه مالي بانک مسکن يکي از برنامه‌هاي جديد اين بانک را با توجه به شرايط پيش آمده در سياست خارجي و برداشته شدن تحريم، معرفي اين بانک به عنوان دريچه جذب سرمايه‌گذاري خارجي در بخش املاک و مستغلات اعلام کرد و گفت: با توجه به ظرفيت‌هاي موجود در استان مازندران و داشتن مرز مشترک با کشورهاي حاشيه درياي خزر، اين استان مي‌تواند پيشگام و پيشتاز اجراي اين طرح در کشور باشد.
وي هوشمندي و چالاکي را در بانک مسکن نهادينه شده دانست و افزود: با ابزارهاي جديد بايد بتوان اين تلاش و پشتکار را شتاب داد و اهداف اولويت‌دار اين بانک را تضمين کرد.
مدير عامل بانک با بيان اين که در صورت عدم اعطاي تسهيلات شاهد رکود بازار کسب و کار خواهيم بود بيان کرد: صرف تجهيز منابع کفايت نمي‌کند؛ بلکه بايد با بهداشت اعتباري تسهيلات خوب اعطا شود و در بخش مسکن با ۱۵۰ رشته فعاليت بايد با تجهيز و تخصيص منابع به مشتري ارزنده، تداوم کسب و کار بانک را نهادينه کنيم.
بت‌شکن با بيان اين که لزوما رقابت با ساير بانک‌هاي تجاري تنها هدف بانک مسکن نيست، افزود: بانک مسکن يک بانک تخصصي و توسعه‌اي دولتي است که براي دارا بودن اين خصوصيات مکانيزم تجهيز منابع آن با ساير بانک‌ها متفاوت است و بايد از اين فرصت مناسب براي پيشبرد اهداف بانک حداکثر استفاده را برد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن