تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814794980




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هادی خامنه ای:حق الناس به این معناست که همه سلایق بتوانند در انتخابات شرکت کنند/ از هر فرصتی برای رفع حصر کروبی و موسوی استفاده می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



هادی خامنه ای:حق الناس به این معناست که همه سلایق بتوانند در انتخابات شرکت کنند/ از هر فرصتی برای رفع حصر کروبی و موسوی استفاده می کنیم
یک فعال اصلاح طلب گفت: در برخی دوره ها نمایندگان شجاعی بودند که اجازه خرابکاری به دولت نمی دادند اگر چه این نمایندگان رسما تابلوی اصلاح طلبی را بر نمی افراشتند اما از دیدگاه ما اصلاح طلب به حساب می آیند یکی از این افراد آقای مطهری است ما در همه ادوار به امثال مطهری نیاز داریم.
روز نو : یک فعال اصلاح طلب گفت: در برخی دوره ها نمایندگان شجاعی بودند که اجازه خرابکاری به دولت نمی دادند اگر چه این نمایندگان رسما تابلوی اصلاح طلبی را بر نمی افراشتند اما از دیدگاه ما اصلاح طلب به حساب می آیند یکی از این افراد آقای مطهری است ما در همه ادوار به امثال مطهری نیاز داریم.
به گزارش روزنو، سید هادی خامنه ای در نشست اصلاح طلبان ایلام با حضور اساتید و دانشجویان در تالار فرهنگیان ایلام برگزار شد اهداف اصلاح طلبان را احیای ارزش های انقلاب عنوان کرد و ابراز داشت: در حال حاضر انقلاب اسلامی در اثر گذشت زمان و حضور فرصت طلبان دچار فرسودگی شده است و رسالت اصلاح طلبان این است که اجازه ندهند این ارزش ها زود به فراموشی سپرده شوند.
 
وی یکی از مهمترین فعالیت های این حزب را مطالبه گری از مسئولین براساس قانون دانست و افزود: در این زمینه حتی از بازخواست رئیس مجلس شورای اسلامی غفلت نمی کنیم ما اگر نمایندگان شجاع و عالم در مجلس داشته باشیم اختلاس و اشتباه در دستگاه های دولتی و غیردولتی کمتر خواهد شد، مجلس نباید ترکیبی از افرادی که تحت تاثیر باندبازی به رمالی، شهرت طلبی و اهداف خبیث می پردازند، باشد.
 
دبیر کل مجمع پیروان خط امام تصریح کرد: در برخی دوره ها نمایندگان شجاعی بودند که اجازه خرابکاری به دولت نمی دادند اگر چه این نمایندگان رسما تابلوی اصلاح طلبی را بر نمی افراشتند اما از دیدگاه ما اصلاح طلب به حساب می آیند یکی از این افراد آقای مطهری است ما در همه ادوار به امثال مطهری نیاز داریم.
 
وی با تاکید بر اینکه حق الناس به معنای جابه جا نشدن یا کم و زیاد نشدن آرا در صندوق های رای نیست گفت: حق الناس به این معنا است که همه در انتخابات شرکت کنند ما باید بستر را به گونه ای فراهم کنیم تا همه بتوانند سلایق خود را در صندوق رای بیندازند لازمه این امر آن است که فلان آقا حتما بتواند در انتخابات شرکت کند نه اینکه در جایی دیگر نسبت به صلاحیت او تصمیم گیری شود این موضوع با دمکراسی منافات و تضاد دارد.
 
 
وی با تاکید بر الگوگیری از سوی تشکل های مجمع پیروان خط امام، انجمن های اسلامی اساتید، دانشجویان و معلمین، اذعان داشت: در فعال سازی بانوان فعالیت بیشتری داشته باشیم از برخی آداب و رسوم مانند ارتباطات فرقه ای و عشیره ای می توان استفاده کرد آن زمان که یک نفر می نشست و برای صدها نفر تصمیم می گرفت گذشت.
 
خامنه ای آزادی را به عنوان اصل مهم در تفکر اصلاح طلبی دانست و ادامه داد: کسانی که اندیشه قدرت طلبی در ذهن آن ها جان گرفته است این آزادی را بر نمی تابند. یکی از ویژگی های بارز جامعه ای که به انسان ها احترام می گذارد آزادی اندیشه است. خدا عقل را فقط به رئیس قبیله نداده که برای همه تصمیم گیری کند.
 
وی فعالیت های حزبی را تجمیع لایه های مختلف با سلایق گوناگون به دور یکدیگر اعلام کرد و گفت: تنها راه و شانس جبهه اصلاح طلبی برگزاری جلسات و محافل، ابتکار عمل به خرج دادن، حوصله کردن و از این دانشگاه به آن دانشگاه رفتن است ما در این جلسات نیاز داریم.
 
عضو مجمع روحانیون مبارز با تاکید براین مطلب که ما اطمینان داریم دولت به وظایف خود عمل خواهد کرد ابراز داشت: موضع ما در برابر دولت یازدهم نه تاکید مطلق و نه انتقادهای بی جا می باشد تفاهم اخیری که در سطح وزرای خارجه بین ایران و 1+5 انجام شد آبرومندانه بود به گونه ای که آبروی گذشته کشورمان را بازسازی کرد برای اولین بار است که کار را به کاردان سپرده اند دولت یازدهم فرصتی است که برای ما به وجود آمده است.
 
خامنه ای خاطر نشان کرد: منتظر آماده شدن شرایط هستیم البته باید مراقب باشیم که این فضای باز، بسته نشود تا ما بتوانیم فعالیت هایمان را بیشتر کنیم، اهرم ما گفتگو است آنقدر در مصاحبه ها، گفتگوها، جلسات و غیره مواضع مان را تکرار کنیم که به گفتمان تبدیل شود.
 
وی با تاکید براینکه از هر فرصتی برای رفع حصر کروبی و موسوی استفاده می کنیم افزود: نامه نگاری ها، لابی گری ها و گفتگوهای ما به صورت غیرخبری و آرام است. خبری کردن این فعالیت ها به ماهیت کار ما لطمه وارد می کند این اندیشه بسیار مقدس است. زیرا موسوی و کروبی به عنوان نمادهای اصلاح طلبی و شجاعت خدمات بی شائبه ای به انقلاب کرده اند که تکرار نمی شوند.
 
دبیر کل مجمع پیروان خط امام تصریح کرد: دولت موسوی یکی از پاک دست ترین دولت ها بود که توانست در بدترین شرایط جنگ را اداره کند امام در هر شرایطی از ایشان حمایت می کردند.




تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن