تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بلند مرتبه ترين مردم نزد خداوند در روز قيامت كسى است كه در روى زمين بيشتر در نصیحت و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814779102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسيدن به وضعيت مطلوب کتابخانه ها نيازمند کمک همگاني است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مرداد ۱۳۹۴ (۱۸:۲۲ب.ظ)
مدير کل کتابخانه هاي عمومي استان فارس: رسيدن به وضعيت مطلوب کتابخانه ها نيازمند کمک همگاني است موج - شيراز - مدير کل کتابخانه هاي استان فارس گفت: در سطح استان فرهنگي و فرهيخته پرور فارس رسيدن به وضعيت مطلوب کتابخانه ها نيازمند مساعدت همگاني ست.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد امين جعفري حسيني در ديدار با فرماندار خرامه، از نوع نگاه فرمانداري شهرستان خرامه به مقوله فاخر کتاب و کتابخواني، از کتاب به عنوان يکي از مهم ترين کالاهاي فرهنگي و ابزاري ويژه در جهت رشد و ارتقاي فرهنگ در جامعه ياد کرد و اظهار داشت: مي توان با برنامه ريزي و تبليغات مناسب به اشاعه فرهنگ مطالعه و ترويج کتاب خواني سرعت بخشيد.
وي افزود: در سال همدلي و همزباني با عزم و کوشش تمامي مسوولان، اميدواريم شاهد توسعه کمي و کيفي کتابخانه هاي عمومي استان از جمله شهرستان خرامه باشيم.
سيد محمد امين جعفري تصريح کرد: عمده اهداف اداره کل نيز بر اين استوار خواهد بود که بستري مناسب براي کتابخواني در سطح استان فرهنگي و فرهيخته پرور فارس فراهم نمايد. وي ابراز اميدواري کرد با حمايت ها و مساعدت هاي فرمانداري ها وضع موجود بهبود يافته و بتوانيم با توجه به استعدادهاي علمي و فرهنگي در شهرستان و ظرفيت ها و قابليت هاي موجود، گام هاي موثري در جهت رشد و توسعه کتابخواني برداريم.
نجفي، رئيس اداره کتابخانه هاي عمومي خرامه نيز با ارائه گزارش وضعيت کتابخانه هاي عمومي شهرستان به تشريح توانمندي ها، استعدادها و نيازمندي هاي شهرستان خرامه پرداخت و با اشاره به طرح هاي اجرا شده در سال هاي 92 و 93 آمادگي خود را جهت اجراي هرچه بهتر برنامه هاي امسال اعلام کرد.
گفتني است در پايان اين نشست صميمانه، مقرر شد: فرمانداري شهرستان با تخصيص حداقل يک ميليارد ريال به منظور ساخت، تعمير و تجهيز کتابخانه هاي عمومي از محل ماده 180، حمايت خويش را نسبت به کتابخانه هاي عمومي شهرستان خرامه دريغ نکنند و جلسه اي در سطح شوراي شهر با حضور فرماندار به منظور اصلاح پرداخت نيم درصد درآمد شهرداري اين شهرستان ترتيب داده شود.
همچنين، طي اين ديدار، مقرر شد با همکاري اداره کل کتابخانه هاي عمومي استان، امکانات حفاظتي و امنيتي در محل کتابخانه عمومي محمد رسول الله (ص) اين شهرستان نصب و اجرا شود و پشت بام کتابخانه شهداي سلطان شهر به طور کامل با همکاري شوراي اين شهر و اداره کل مرمت و بازسازي شود. زمينه راه اندازي و ساخت کتابخانه در روستاي بزرگ معزاباد با 8000 نفر جمعيت هرچه سريعتر هموار و جلسه انجمن کتابخانه عمومي خرامه در اولين فرصت برگزار و هزينه اتصال اداره کتابخانه عمومي به اتوماسيون اداري شهرستان به طور کامل توسط فرمانداري تامين شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن