تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): فضاى هر ظرفى در اثر محتواى خود تنگ‏تر مى‏شود مگر ظرف دانش كه با تحصيل علوم، فضاى آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814760908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لوک سهام خزر کاسپين در فرابورس ايران به فروش مي‌رسد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۱۹ب.ظ)
لوک سهام خزر کاسپين در فرابورس ايران به فروش مي‌رسد موج - بلوک 99.99 درصدي سهام ‌ شرکت‌ صنايع چوب خزر کاسپين، 3 شهريور‌، در بازار سوم فرابورس ايران عرضه مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، شرکت خدمات مديريت صبا تأمين به وکالت از شرکت توسعه تجارت تأمين اجتماعي در نظر دارد، 99.99 درصد از سهام شرکت‌ صنايع چوب خزر کاسپين را به طور يکجا و شرايطي از طريق عرضه در بازار سوم فرابورس به فروش برساند.
قيمت پايه هر سهم خزر کاسپين، 12 هزار و 282 ريال و قيمت پايه کل 700 ميليارد و 24 ميليون و 872 هزار ريال اعلام شده ضمن اينکه عرضه بلوکي سهام اين شرکت روز سه‌شنبه، سوم شهريور 1394، انجام مي‌شود.
طبق اين گزارش، از 57 ميليون سهام منتشر شده خزر کاسپين، در اين دوره 56 ميليون و 996 هزار سهم متعلق به شرکت توسعه تجارت تأمين اجتماعي عرضه مي‌شود و 4 هزار سهم مابقي متعلق به چهار شرکت فيبر بابلسر، صنايع کاغذ سازي کاوه، محصولات کاغذي لطيف و سرمايه‌گذاري نفت و گاز و پتروشيمي تأمين هريک به ميزان 1000 سهم است.
همچنين، سپرده لازم براي حضور در اين رقابت به ميزان 21 ميليارد و 746 هزار و 160 ريال در نظر گرفته شده و کارگزاري صبا تأمين عرضه کننده اين سهام خواهد بود.
گفتني است، شرکت صنايع چوب خزر کاسپين در زمينه توليد، بازاريابي، فروش و صدور انواع محصولات چوبي فعاليت دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن