تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 18 مرداد 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810146076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آشنایی با گوشی LG G4+ عكس


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: آشنایی با گوشی LG G4+ عكس
میتوان با خیال راحت عنوان کرد که G4 یک نوسازی حاشیه ای نسبت به G3 سال گذشته داشته است و بهبودی های عمده ای در نواحی مختلف کلیدی را به رخ میکشد.
به گزارش نامه نيوز ، سخت‌افزار این گوشی را یک تراشه اسنپ‌دراگون 808 با معماری 64 بیتی، همراه با سه گیگابایت رم از نوع LPDDR3 و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی تشکیل داده‌‌اند. این تراشه با لیتوگرافی 20 نانومتری دارای یک پردازنده دو هسته‌ای کورتکس A57 و یک پردازنده چهار هسته‌ای کورتکس A53 است. همچنین برای پردازش‌های گرافیکی، آدرنو 418 را در خود جا داده است. لازم به ذکر است که این اولین گوشی هوشمند است که از تراشه اسنپ‌دراگون 808 بهره می‌برد.








نکته جذاب در مورد طراحی قاب پشتی این گوشی ساخت آن در دو نوع پلاستیکی و چرمی است. LG ادعا کرده است که چرم استفاده شده در این قاب از نوع طبیعی است و مقاومت بالایی دارد. گوشی G4 با قاب چرمی در شش رنگ و با قاب پلاستیکی در سه رنگ روانه بازار می‌شود.


مشخصات فنی


مشخصات کلی:دو سیم کارته - قطع سیم کارت: سایز میکرو (12 × 15 میلی‌متر) - وزن : 155 گرم - مناسب عکاسی سلفی ، مناسب بازی ، مناسب عکاسی


پردازنده:Qualcomm Snapdragon 808 Chipset - از نوع 64 بیت


صفحه نمایش:صفحه نمایش رنگی لمسی با سایز 5.5 اینچ و رزولوشن 2560 × 1440 | QuadHD دارای تراکم 538 پیکسل بر هر اینچ - قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ


حافظه:حافظه‌ داخلی 32 گیگابایت - مقدار رم 3 گیگابایت - پشتیبانی از کارت حافظه‌ی microSD تا حداکثر ظرفیت 128 گیگابایت


ارتباطات:پشتیبانی از شبکه 2G ، 3G ، 4G - مجهز به GPRS ، EDGE ، Wi-Fi ، بلوتوث ، NFC ، Infrared ، رادیو ، OTG


دوربین:16.0 مگاپیکسل - فوکوس اتوماتیک - فلش Dual Tone LED


صدا:اسپیکر مونو - جک 3.5 میلیمتری صدا


امکانات نرم افزاری:سیستم عامل Android Lollipop 5.0 - پشتیبانی از زبان فارسی و منوی فارسی - امکاناتی نظیر MMS ، ایمیل ، مرورگر HTML5 ، قابلیت نمایش اسناد مایکروسافت آفیس ، قابلیت نمایش فایل‌های متنی PDF ، قابلیت استفاده از سرویس شبکه‌های اجتماعی ، برنامه ویرایش عکس ، سرویس‌های گوگل شامل Google Search, Google Maps, Gmail و YouTube


سایر مشخصات:باتری از نوع لیتیوم-یون با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعت قابلیت شارژ سریع نسخه 2.0 (60 درصد شارژ در 30 دقیقه) (Quick Charge 2.0) - اقلام همراه گوشی : باتری ، دفترچه‌ راهنما ، کابل USB ، شارژر ، هندزفری


طراحی و ساخت


روکش چرمی این دستگاه از نکات جذاب آن است. بدنه جی ۴ دارای منحنی ملایمی می باشد که ال جی معتقد است این محنی موجب اداره بهتر و راحت تر آن خواهد شد.








اندازه صفحه نمایش بیکسان اما مقداری بزرگتر از ال جی جی ۳ است.


از نظر ابعاد ما همیشه انتظار یک گوشی هوشمند نازک تر داریم و همچین صفحه نمایش دلخواه یا بزرگتر را می خواهیم. بنابراین در ابعاد جی ۴ کمی جای تعجب هست. ابعاد این دستگاه ۱۴۶ mm  در ۷۴ mm با وزن ۱۴۹ گرم است. در حالی که ابعاد جی ۳ مقداری فشرده تر، یعنی ۱۴۸٫۹ mm در ۷۶٫۱ mm با وزن ۱۵۵ گرم می باشد.


ال جی ادعا می کند که برای این طراحی منحصر به فرد ۳ سال در حال تحقیق بوده و همچنین ۳ ماه را برای پردازش چرم صرف کرده ست. این طراحی، جی ۴ را از تمامی دستگاه های ارتباطی که از فلز و پلاستیک و شیشه ساخته شده اند، متمایز می کند.


صفحه نمایش


همه ما می دانیم که اولین شرکتی بود که ریسک استفاده از نمایشگر QHD را روی پرچمدار خود انجام داد. جی 3 اولین پرجمدار یک شرکت مطرح با تولید وسیع و حاضر در بازارهای جهانی بود که نمایشگر QHD داشت. من باب همین موضوع، الجی تبلیغات گسترده ای روی این مسئله داشت و همگی منتظر یک شگفتی بزرگ از الجی و در زمینه بصری بودیم. جی 3 به بازار آمد و اما نمایشگرش نه تنها نقطه قوتش نشد که نقطه ضعفش هم شد. این نمایشگر صرف پر پیکسل بود و بس.








الجی جی 3 در بقیه موارد از جمله حداکثر روشنایی نمایشگر، کنتراست، زاویه دید، عمق رنگ مشکی و دقت رنگ سفید و دقت کلی بازتولید رنگ، یک نمایشگر متوسط به حساب می آید که شایسته که پرچمدار نیست. الجی این مسئله را به خوبی درک کرده است و در جی 4 سعی در برطرف کردن آن دارد. بدین منظور الجی از فناوری نقاط کوانتومی بهره برده است که اولین بار در نمایشگهای Triluminos سونی آن را دیدیم. این فناوری رنگ ها را شاداب و در عین حال نزدیک به واقعیت نمایشگر می دهد.


سخت‌افزار و نرم‌افزار


چیپست Snapdragon 808 SoC تقریبا یک سال پیش بود که در کنار چیپست Snapdragon 810 برای جی فلکس ۲ و اچ تی سی ام ۹ معرفی شد. هردوی آن ها از معماری ARM استفاده کرده بودند و در طراحی آن ها از ARM- A57 و A53 64-bit استفاده شده است. پردازشگر گرافیکی آن ها مقداری کم قدرت تر است و در نهایت پردازشگر تصویر دوربین می تواند ۱۲-bit رنگ به جای ۱۴-bit استفاده کند.








برای G4 حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی در نظر گرفته شده، البته می‌توان این حافظه را تا 128 گیگابایت به لطف کارت حافظه‌ی جانبی ارتقاء داد. شاید باز شدن قاب پشت و استفاده از MicroSD در پرچمداران  سایر برندها مثل سامسونگ و هوآوی دیگر امری خنده‌دار و منسوخ شده باشد. اما LG هنوز سعی دارد از MicroSD برای ارتقاء حافظه‌ی داخلی استفاده کند تا پرچم‌دارانش را در چند مدل ارایه نکند. 


این گوشی دارای 2 سیم‌کارت است و به لطف مودم LTE به کار رفته در داخل تراشه اسنپ‌دراگون 808 از شبکه‌ی 4G پشتیبانی‌ می‌ کند. در کنار این قابلیت‌ها شرایط برای استفاده از اینترنت پرسرعت از طریق Wi-Fi هم فراهم است. همچنین برای مکان یابی می‌توان از GPS و GLONASS کمک گرفت. همچنین بلوتوث نسخه‌ی 4.1 و NFC در این گوشی به خدمت گرفته شده‌اند و امکان استفاده از رادیو هم مهیا است. همچنین درگاه اینفرارد (مادون قرمز) هم برای کنترل لوازم صوت و تصویری در نظر گرفته شده‌ است. 


گوشی G4 با این شش ‌هسته پردازنده و سخت افزار موردنظر توانست نمره‌ی خوب 47956 را در آزمون AnTuTu کسب کند. البته این نمره به صورت غیر رسمی به ثبت رسید. عدم اجازه‌ی دسترسی برنامه‌های بنچمارک به اینترنت در رام استفاده ‌شده در نمونه‌ای که در اختیار دیجی‌کالا قرار گرفته بود، علت این موضوع بود. این نمره در مقایسه با نمره‌ی M9 که از اسنپ‌دراگون 810 استفاده می‌کند شاید کم تر باشد اما می‌توان گفت در آزمون پایداری، دمای G4 در حالات مختلف تغییر روی 39 درجه باقی ماند و تغییر چندانی نداشت. این مورد شاید یکی از دلیل LG در انتخاب هوشمندانه‌ی اسنپ‌دراگون 808 به جای 810 باشد.


دوربین


دوربین جدید تا حدی بهبود یافته است. دکتر رام-چان وو افتخار می کند که F/1.8 را در دوربین ۱۶ مگاپیکسلی ال جی جی ۴ جای داده است و همچنین در کنگره جهانی موبایل، دیافراگم F/1.9 برای گلکسی اس ۶ ارائه داده شد. این سنسور ۴۰% بزرگتر است و از اندازه ۱/ ۳٫۰۶ (۱۳MP) به ۱ /۲٫۶ (۱۶MP) آمده است. عملکرد تثبیت کننده تصویر بهتر است و دو درجه عمودی و افقی بیش تری را نسبت به جی ۳ پوشش می دهد.








عملکرد پاسخ در دوربین بسیار سریع تر شده است. از زمان لمس کردن آیکن دوربین تا زمان باز شدن آن در جی ۴ تنها ۰٫۶ ثانیه طول می کشد، در حالی که این رقم در سامسونگ کلکسی اس ۶ تقریبا ۰٫۷ ثانیه است.







باتری



با باتری بزرگ ۳۰۰۰ میلی آمپری که قابل جابه جایی نیز هست، می توان خیال راحتی برای باتری داشت. ال جی جی ۴ در برابر جی ۳ و جی فلکس ۲ ، تقریبا ظرفیت باتری یکسانی دارد. متاسفانه هنوز زمان کافی برای تست باتری نبوده است، اما در آزمون خود جی ۴ ، عمر طولانی تری نسبت به باتری گلکسی اس ۶ دارد.


جمع بندی


گوشی LG G4 برای رده‌ی بزرگی از کاربران ارزش خرید دارد. نه تنها خرید آن به کسانی که از گوشی‌های پیشرفته لذت می‌برند، توصیه می‌شود بلکه به عاشقان عکاسی هم خرید این گوشی توصیه می‌کنیم. دوربین اصلی این گوشی جای هیچ‌گونه بحثی به عنوان برترین دوربین در بین گوشی‌های هوشنمد را باقی نگذاشته است. همچنین تولید این گوشی در 9 رنگ و 2 جنس (پلاستیک و چرم) مهر تاییدی به قصد LG برای تصاحب بازار است. 








انتخاب هوشمندانه LG در مورد تراشه اسنپ‌دراگون 808 را با توجه به کاسته شدن از قابلیت‌های سخت‌افزاری قدرتمند نمی‌توان حرکت 100 درصد مثبتی دانست، اما دیگر از داغ شدن و مصرف بالای باتری 3000 میلی آمپری در این گوشی خبری نیست. صفحه‌ی نمایش G4 هم با استفاده از فن‌آوری کوانتوم حالا می‌‌تواند طیف رنگ گسترده‌تری از آبی و قرمز را نمایش دهد، صفحه‌ی نمایشی که چشمان کاربران احترام گذاشته و رنگ‌هایی را نمایش می‌دهد که چشم کاربران به آن‌ها عادت بیشتری دارد و به این ترتیب کیفیت خیره‌کننده‌اش را به رخ رقیبان می‌کشد. 


در G4 تمامی موارد و فن‌آوری‌های استفاده شده دست به دست هم داده‌اند تا کاربر تجربه ی متفاوتی نسبت به G3  را داشته باشد. اما این تغییرات تنها در مواردی توجه را به خود جلب می‌کنند و در مورادی هم کپی برابر اصل G3 هستند و فقط شاخ وبرگ‌هایی به آن‌ها داده شده تا متفاوت به نظر برسد. 


اگر قصد داشتن یک دوربین حرفه‌ای در گوشی خود، همچنین بدنه‌ای لوکس از جنس چرم در کنار سخت‌افزار و صفحه‌ی نمایش فوق‌العاده را دارید، G4 می‌تواند انتخاب خوبی برای عکاسی،  انجام امور روزمره و لذت از بازی‌های سنگین باشد. 


مزایا:


بدنه‌ی چرمی و پلاستیکی با کیفیت
دوربین خارق العاده
صفحه‌ی نمایش با رزولوشن و نمایش طیف رنگ عالی
طراحی خمیده برای در دست گیری بهتر


معایب:


نور کم صفحه‌ی نمایش زیر نور خورشید
بازدهی کمتر اسنپدراگون 808 در مقایسه با 810
باتری با ظرفیت پایین






منبع: صبحانه آنلاین


۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن