محبوبترینها
چگونه با ثبت آگهی رایگان در سایت های نیازمندیها، کسب و کارتان را به دیگران معرفی کنید؟
بهترین لوله برای لوله کشی آب ساختمان
دانلود آهنگ های برتر ایرانی و خارجی 2024
ماندگاری بیشتر محصولات باغ شما با این روش ساده!
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1842447103
خاطرات خواندنی نجف زاده از خبرنگاری
واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
خاطرات خواندنی نجف زاده از خبرنگاری
شناسهٔ خبر: 2877937 - شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
مجله مهر > دیگر رسانه ها
متاسفانه یا خوشبختانه او هنوز یکی از شناختهشدهترین خبرنگاران تلویزیونی است.خوشبختانهاش برای اینکه هنوز توانسته است خودش را در مسیر خبرنگاری نگه دارد. همشهری جوان نوشت: ۱۷مرداد، روز خبرنگار است. روزی که ۱۷سال پیش، شهادت محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در جمع شهدای دیپلمات در مزارشریف به دست طالبان پاکستان، روزی تلخ برایمان رقم زد. تقارن انتشار این شماره هفتهنامه با روز خبرنگار، فرصتی شد تا باردیگر سراغ شناختهشدهترین خبرنگار تلویزیونی این سالها برویم. ما چندین بار با کامران نجفزاده درباره سابقه کار، سفر به عراق و ...گپ زدهایم. متاسفانه یا خوشبختانه او هنوز یکی از شناختهشدهترین خبرنگاران تلویزیونی است. خوشبختانهاش برای اینکه هنوز توانسته است خودش را در مسیر خبرنگاری نگه دارد و متاسفانهاش هم برای اینکه خبرنگار تلویزیونی جدیدی ظهور نکرده است. ما در این گفتوگو درباره گذشته و چگونه خبرنگارشدن او حرف نزدیم و سعی کردیم درباره اوضاع فعلی خبرنگاری به خصوص در حوزه تلویزیون، بگويیم و بشنویم. چرا خبرنگاران ما و به خصوص بخشهای خبری، در پوشش رسانه مذاکرات نهایی وین چندان مسلط و قوی نبودند.احساس ميکردم ما دپیلماسی رسانهای قوی نداریم؛ یعنی خطوطی که بخواهد از طرف دیپلماتهای ما به خبرنگارانمان منتقل شود، واضح نبود. به علاوه اطلاعات خوب و دست اول هم از داخل مذاکرات کم بود. این ماجرای اطلاعرسانی محدود، درباره تیم مذاکرهکننده قبلی هم کمتر بود. در این دوره هم تعدد و تکثر خبرنگاران زیاد بود، اما در عمل خروجی خوبي نداشتیم. مواد خام دست خبرنگاران کم بود و حتی آنهایی که در خانه بودند هم ميتوانستند همین اطلاعات را داشته باشند. آخر، خبرنگار کارش گرفتن اطلاعات است و نباید بنشیند تا به او اطلاعات بدهند. بقیه رسانههای دنیا هم همین اطلاعات محدود را داشتند، اما جوری خبرسانی ميکردند که انگار چپشان پر است.ساختار و شکل مهم است که چطور از مواد خام اندک، گزارش بسازی؛ مثلا روزی که خبری نیست گزارش ندهی یا بگویی روز سکوت در کوبورگ یا دودکشهای هتل را نشان بدهی و بگویی هنوز دود سفید توافق از آنها دیده نمیشود. اتفاقا یک روز در بغداد بودیم و بمبي منفجر نشد. ما همان را سوژه کردیم و گزارش کردیم که امروز، روز خاصی است، ولی واقعیت این است که ۳۰ تا ۴۰درصد یک گزارش به شکل ربط دارد و بقیه آن در موضوع مهم و حساسی مانند مذاکرات هستهای به اطلاعات و کدهای دقیق است. گزارش مذاکرات هستهای با گزارش تمرین تیمملی فوتبال فرق دارد. یک کلمه اینور آنور بگویی، واکنش دارد. یادم هست یک بار در گزارشی گفته بودم ظریف گفته ما۵۰درصد به توافق نزدیک شدهایم. چند دقیقه بعد از وزارت خارجه زنگ زدند و گفتند دکتر ميگوید من کی این را گفتهام؟مذاکرات ۲۲ماه طول کشید. در این مدت مذاکرهکنندگان، آبدیده شدند، اما انگار این اتفاق برای خبرنگاران نیفتاد. شما که مذاکرات قبلی را گزارش کرده بودید، اصلا با خبرنگاران اعزامی تبادل اطلاعات و تجربه داشتید؟ما به صورت کلاسیک، چیزی نمیگفتیم، ولی با هم حرف ميزدیم. اگر قرار بود صمدی یا علوی از پاریس به وین بروند با آنها صحبت ميکردم که مثلا چیدمان دوربینها چطور باشد؟ دم در، یک دوربین بگذارند تا ورود وزیران را ثبت و ضبط کند. ما حتی به این تجربه رسیدیم که لوگو همه شبکههای داخلی را به یک چوب وصل کردیم تا همه، کارشان راه بیفتد.در طول مذاکرات وین، با خبرنگاران خارجی هم تعاملی داشتید؟بله، مثلا یک بار یکی از دوربینها در جایی دیگر بود و ما نتوانستیم تصویری از مذاکرات داشته باشیم. خانم کاظمی که خبرنگار محلی ما بود، سراغ تیم آسوشیتدپرس رفت. آنها هم همگی کمک کردند. تصویربردار و عوامل آمدند و دوربینشان را برای ضبط تصویر و گفتن پلاتوی من دادند.نحوه تعامل پنج کشور مذاکره کننده روبهرو با خبرنگاران چطور بود؟مایکل مان، عضو تیم مذاکرهکننده آمریکا، استاد جنگ روانی بود. با رسانههای آمریکا در تعامل بود و مدام خط ميداد. این هماهنگی پی در پی از این نظر قابل تامل بود. به وقتش خبرنگاران را تغذیه اطلاعاتی ميکردند و با وجود تنوع شبکه، خط واحدی وجود داشت، البته خود ظریف تا حدی این ماجرا را پر ميکرد، مثل استاتوس گذاشتن و توئیت کردن.وقتی فضای مجازی اینقدر از تلویزیون ما جلوست، چرا اینقدر تلویزیون ما درگیر مسائل دست و پا گیر اداری است. تا بخواهند خبرنگار و مترجم و مسوولان خبری، بجنبند، خبر سوخته و تمام شده است.نکته درستی است. مذاکرات هستهای نشان داد که فضای مجازی چقدر جلوتر از تلویزیون است. ما هم بارها از آن فضا وام گرفتیم، مثلا گفتیم ظریف در فیسبوکش نوشت یا در یوتیوب، فیلم گذاشت. مذاکرات هستهای، نشان داد این شبکهها و فضا چقدر قدرت دارند.اینکه ظریف در بالکن هتل کوبورگ، کلیپی ضبط ميکند و در یوتیوبيکه در ایران، فیلتر است، پیام ميگذارد برای خود تلویزیون رسمی ما، برخورنده نیست؟پیام ظریف به زبان فارسی نبود و برای انگلیسی زبانان بود که طبیعتا شبکههای داخلی ما را نمیبینند. اتفاقا درباره بالکن هتل که ظریف در دو دور قبلی، روی آن رفت و با خبرنگاران حرف زد، خیلی از خبرنگاران ما اصلا کاری نداشتند که این دیپلماسی بالکنی است. خیلی از خبرنگاران ما پلاتو(متن تصویری) ميگفتند اما عبارت «انشاءالله درست میشه» ظریف بود که معنا داشت. ما به یک تصویربردار خارجی که میکروفونش، فقط۲۰میلیون تومان ميارزید و هر صدایی را ضبط ميکرد، گفتیم صدایش را بدهد. نصف روز گشتیم تا صدای ظریف را پیدا کردیم و بارها استفاده شد. من به تصویربردار ميگفتم وقتی رفتی وسط ماجرا یکهو بپرس «چه خبر، خسته نباشید» تا ظریف بگوید «سلامتی. خسته نیستم». در وین، تصویربردارها به خبرنگار تبدیل شده بودند و گاهی در آن بيخبری، یک عبارت کوتاه بعضا کمارزش، ارزش بالایی پیدا ميکرد.یعنی فکر ميکنید کمبود امکانات باعث این افت شده است؟یادم هست، لیبيکه بودیم. ما بودیم و یک دوربین و یک سهپایه دوربین و با دمپایی راه ميرفتیم، اما گروه ۳۰نفره بيبيسی را دیدیم که فقط دو تا کارگر، جعبههای آب معدنیشان را ميبردند یا تیم الجزیره، ۱۵نفر بود که فقط یک نفر، کارش جمعآوری اطلاعات درباره امام موسی صدر بود، اما من یک نفر بودم با یک تصویربردار.اما خبرنگاران ما در وین، ۸۰ نفر بودند که خروجی چندان قابل تاملی نداشتند. انگار به جای خبرنگار، مدیر مسوول و علاقهمند به سفرهای خارجی رفته بودند و دنبال ترجمه بودند.ما دنبال انشا نبودیم، دنبال کپی بودیم. یک شب در مذاکرات وین پنج، ساعت چهار صبح به ذهنم زد که عراقچی به ما نگفت بعد از توافق، چقدر پول دستمان را ميگیرد. در وایبر عراقچی نوشتم که دکتر سوال دارم. گفت این وقت صبح، ول نمیکنی و آمد. فکر ميکردم تنها کسی هستم که بیدارم و دارم اطلاعات جدید ميگیرم. هنوز کارم تمام نشده بود که خبرنگار بولومبرگ، از لای شمشادها بیرون پرید و سوال کرد. انگار خبرنگارهای آنها در جایی که باید، باشند.جالب اینجاست که مثلا جان کری، وزیرخارجه آمریکا، نشست مطبوعاتی زنده داشت. بيبيسی فارسی، زنده آن را ترجمه ميکرد و بعد خبرگزاریهای ما همان را کپی ميکردند. تلویزیون هم که کلا نبود.نه! ما هم در خبر ۲۱، ترجمه کردیم. خیلی مو به مو شد. مذاکرات وین برای من هم تجربه جدیدی بود. همان موقع که کری داشت رد ميشد، داد زدم: «مذاکرات چطور است؟» و او از بین محافظهای غولپیکرش گفت: «داریم سخت کار ميکنیم.» برایم تجربه عجیبي بود. تجربه داد زدن و جواب گرفتن. دیدم ميشود به جای کتک خوردن از محافظها، داد زد و جواب گرفت.خبرنگاران آنها چی دارند که خبرنگاران ما ندارند؟به نظرم بازوهای دیپلماتیکی که آنها را حمایت ميکنند، قویترند. آنها به منبع کُر وصلند. ما منتظر بودیم عراقچی بیاید بیرون و بگوید مذاکرات سازنده بود، اما آنها سراغ منابع دیگر ميرفتند از مدیر هتل تا وزیران خارجه دیگر.مشکل خبرنگاران ما چیست؟ زبان؟ عدم اطلاع؟ عدم مطالعه؟ما ارتباطات گسترده نداریم. خبرنگار بيبيسی ميدانست دو روز دیگر پنج وزیر ميآیند، چون ارتباط مستقیم با وزارت خارجه انگلیس داشت.یعنی خبرنگار صداوسیمای جمهوری اسلامی، ارتباطی با وزارت خارجه جمهوری اسلامی ندارد؟ربط دارد، ولی جو امنیتی شدیدی بر تیم مذاکرهکننده حاكم است و اطلاعات قطرهچکانی است.این انفعال خبرنگاران تلویزیونی، ربطی به مذاکرات ندارد. خبرنگاران ما در جاهای دیگر هم منفعلند و خبرنگاران محلی مثل خالد صبارنه در کرانه باختری یا بشیر الضرعی در یمن یا سمیرا منتظری در مصر بهتر از خبرنگاران اعزامی ما جواب ميدهند. حتی داغ شدن یک منطقه به خود خبرنگاران ربط دارد؛ مثلا اگر شما به عراق بروید، داغ ميشود.مثل معصومینژاد که با سبک خاص گفتاریاش هم ایتالیا را داغ کرده و هم سوژهیابيخوبي دارد. وقتهایی ما در دریایی از سوژه هم باشیم، بيخبریم. اینکه ميگويید درست است که برخی از خبرنگاران ما اینجورند.بعد از مدتی که نبودید، گفتوگوی ویژه و تیمی جدید جای مجریانی مانند عابدینی را گرفت. گفتوگوی ویژه جمعوجور شد و دیگر دو ساعت کش نیامد. برنامه جدیدی برای این بخش وجود دارد؟راستش من الان نقشی در مدیریت گفتوگوی ویژه خبری ندارم، اما باید کمی صبر کنیم تا تحولات جدیدی را شاهد باشیم. ایده اولیه گفتوگوی ویژه این بود که در ۲۰دقیقه یه یک ماجرای تبیينی پرداخته شود. ناقص نباشد و مخاطب همراه شود.اما به نظر ميآید این چند وقت اخیر، دوباره دارد کش ميآید و مثل اوایل سال نیست.شاید اینطور باشد. شاید این نگاه کارشناسانه بتواند به بهبود برنامه کمک کند.اسم واحد مرکزی خبر هم به خبرگزاری صداوسیما تغییر پیدا کرده. اما به نظر نمیآید، محتوا فرقی کرده باشد؟آنکه کوتاه کرده باید بگوید نه من. به هر حال هر حرکت جدیدی نکات مثبت و منفی دارد. این اتفاق هنوز جا دارد تا به جای اصلیاش برسد.کامران نجفزاده از تجربه بازی در فیلم بادیگارد حاتمیکیا ميگوید: دیالوگم را تغییر ميدادم شاکی ميشدحضور و بازی امیرکیان در چند فیلم و سریال باعث شد تا پشت صحنه سینما را هم ببینم که برایم جالب بود. قبلا چند بار بعضی از کارگردانها پیشنهاداتی داده بودند، حتی وقتی ابراهیم حاتمیکیا به من گفت که بیا، اول گفتم نه، اما وقتی برای من کل سناریو را گفت و گفت تو نقش خودت را داری که روایتگر یک حادثه تروریستی هستی، من گفتم چون تو کارگردان کاری ميآیم. تجربه خوبي بود. ماه رمضان بود از افطار تا سحر جلو دوربین بودیم. خود حاتمیکیا راضی بود، البته بعضی جاها که دیالوگهایم را خودسرانه عوض ميکردم، شاکی ميشد، ولی خیلی باشخصیت،خوشفکر و باصفاست و حالا بیشتر دوستش دارم. کلا ازش خوشم آمد. درباره بازی امیرکیان هم که حالا در چند فیلم بازی کرده، برخی نقشها را من و خانمم که نقش اصلی را در انتخاب امیرکیان دارد، رد کردهایم. فیلم شکاف را هم چون بحث خانوادگی داشت و معضل ۹۰درصد خانوادههای جوان است که وسط دعوا به فکر بچه نیستند، قبول کردیم که بازی کند.روایت جالب نجفزاده از اجرای سال تحویل ۹۴ میخواستم خودم را پرت کنم پايینهفت روز مانده به سال تحویل آمدند و گفتند بیا برنامه سال تحویل شبکه دو را اجرا کن. من درگیر گفتوگوی ویژه خبری بودم. گفتم بروید از معاون خبر اجازه بگیرید. من خیالم راحت بود که پیمان جبلی اجازه نمیدهد. وقتی گفتند اجازه داد از ترس ميخواستم از بالکن دفتر پايین بپرم. رفتیم پیش جعفریجلوه، مدیر شبکه دوم تا بگويیم چه ميخواهیم بکنیم. گفتم بدهید یکی دیگر اجرا کند. جعفریجلوه گفت تو چقدر تقوای آنتن داری. خیلیها برای اجرای این شب، در این دفتر را کندهاند. گفتم من تقوای آنتن ندارم، اتفاقا امشب اجرای گفتوگوی ویژه دارم، اما من ۱۶ساعت اجرای زنده بلد نیستم. نهایتا ميتوانم ۲۰دقیقه اجرا کنم. مرحله بعد، دعوت مهمانها بود. دیدیم مهمانها نیستند. خیلیها را علیخانی برد. بعضیها را با پول برده بودند. من سراغ آنهایی که ميشناختم رفتم؛ مثلا به جلال مقامی و آتقی زنگ زدم، نه من برای برنامه پول گرفتم و نه آنها.
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]
صفحات پیشنهادی
ضرابیزاده در گفتوگو با فارس: خاطرات «شهید چیتسازیان» به روایت همسرش به ناشر سپرده شد
ضرابیزاده در گفتوگو با فارس خاطرات شهید چیتسازیان به روایت همسرش به ناشر سپرده شدنویسنده کتاب دختر شینا گفت نگارش خاطرات شهید علی چیتسازیان از شهدای استان همدان به روایت همسرش تمام شده و به ناشر سپردهام بهناز ضرابیزاده نویسنده کتاب «دختر شینا» در گفت&zwnضرابیزاده خاطرات همسر شهید چیتسازیان را مینویسد
ضرابیزاده خاطرات همسر شهید چیتسازیان را مینویسدخاطرات همسر یکی از فرماندهان تیپ انصارالحسین همدان توسط انتشارات سوره مهر منتشر میشود به گزارش خبرگزاری فارس بهناز ضرابی زاده درباره این کتاب گفت «گلستان یازدهم» دربردارنده خاطرات مشترک خانم پناهی روا و شهید چیت&zwواکنش نجف زاده به سفر فابیوس به ایران
واکنش نجف زاده به سفر فابیوس به ایران مدیر دفتر سابق صدا و سیما در فرانسه درباره پیگیری فرآوردههای خونی آلوده فرانسه به ایران گفت از آمدن فابیوس به تهران خوشحالم با وی گفتوگو میکنم تا سؤالات قدیمی و جدیدمان را بپرسیم ولی یک رنگ خاکستری برای وی کنار گذاشتیم به گزارش فنجف زاده سوژههایش را از کجا پیدا میکند؟
نجف زاده سوژههایش را از کجا پیدا میکند آقای خبرنگار که همه او را میشناسند این روزها شهرتش در حوزه کاغذ و قلم و خبر باعث شده الگویی باشد برای خبرنگاران جوان او که حالا به دنیای بازیگری پا گذاشته میخواهد تا کارگردانی هم پیش برود به گزارش فرهنگ نیوز کامران نجفزاده خبرنخاطرات عقیل حوتی زاده و گلی که به عقاب آسیا زد
خاطرات عقیل حوتی زاده و گلی که به عقاب آسیا زد شناسهٔ خبر 2874399 - سهشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱ ۵۶ استانها > خوزستان آبادان - عقیل حوتی زاده از آن بازیکنان مکتب فوتبال صنعت نفت بود که دریبل زدن هایش هر مدافع شاخصی را زمانی در فوتبال این کشور مقهور می کرد هر چند او هیچگاه به حقدفاع جانانه احمدزاده از «ماه عسل»
دفاع جانانه احمدزاده از ماه عسل کاظم احمدزاده در واکنش به حاشیههای میهمانان برنامه ماه عسل گفت انتخاب و دعوت از میهمانان احسان علیخانی مانند حرکت روی لبه تیغ است به گزارش فرهنگ نیوز کاظم احمدزاده مجری مشهور تلویزیون در اظهارنظری به حاشیههای برنامه «ماه عسل&rخبرنگاری؛ شغل یا هنر
خبرنگاری شغل یا هنر هر ساله با فرا رسیدن روز خبرنگار حرفهای بسیاری درباره حرفه خبرنگاری از سوی مقام های سیاسی مدیران و مسئولان زده می شود اما به نظر صاحب این قلم همیشه مهمترین موضوعی که باید به آن اشاره شود این است که بازتعریفی از این حرفه ارائه شود شنبه 17 مرداد روزتوصیهای کوتاه از علامه حسنزاده آملی
توصیهای کوتاه از علامه حسنزاده آملی علامه حسنزاده آملی میگوید استادم مرحوم علامه طباطبایی در خلوتی به من فرمودند هر روز که مراقبتم قویتر است شب تمثلات صافتری دارم به گزارش فرهنگ نیوز علامه حسنزاده آملی متولد 1307 روحانی مجتهد عارف فیلسوف متأله و مدرس دروس حوزوجای خالی نمادهای هویتی در بام ایران - خاطره حسین زاده*
جای خالی نمادهای هویتی در بام ایران - خاطره حسین زاده شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری که به بام ایران شهرت یافته از سابقه تاریخی مفاخر فرهنگی و مولفه های فرهنگی خاص برخوردار است اما نمادهای این عناصر هویت بخش کمتر در سیمای شهری این شهر دیده می شود زندگی در شهرهایی که نماخواندنی ها با (38)
خواندنی ها با برترین ها 38 در این شماره از خواندنی ها با رمانی از دنیس لیهان کتابی درباره ی مفهم احساس ها اثری درباره ی عرفان و آشنا شوید برترین ها - محمودرضا حائری در این شماره از خواندنی ها با رمانی از دنیس لیهان کتابی درباره ی مفهم احساس ها اثری درباره ی عرفان و«خاطرات روی سنگ» در مونیخ، مسکو و گراندا
خاطرات روی سنگ در مونیخ مسکو و گراندا فیلم سینمایی خاطرات روی سنگ به کارگردانی شوکت امین کورکی در سه جشنواره بینالمللی فیلم از جمله مونیخ مسکو و گرانادا در سطح جهان به نمایش درآمد به گزارش ایلنا فیلم سینمایی «خاطرات روی سنگ» بیرهوهرییه&zگفتاری از حجتالاسلام نجف لکزایی چه نسبتی میان دین و فلسفه برقرار است
گفتاری از حجتالاسلام نجف لکزاییچه نسبتی میان دین و فلسفه برقرار استگاهی فیلسوف درباره برخی مسائل کهن دینی استدلالهای جدید ارائه میدهد و دین گاهی میتواند به کمک فیلسوف برای تبیین نظام مفهومی خاصی بیاید بنابراین بین دین و فلسفه ارتباط مفهومی زیادی برقرار است خبرگزاری فارس ـ حخواهر غواص شهید طالبیزاده از برادرش میگوید
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲ ۵۱ خواهر شهید محمدرضا طالبیزاده از شهدای غواص تازه تفحص شده گفت محمدرضا بعد از شهادت دوستش شهید خزائی رفتنی شده بود و ما این را در چهرهاش میدیدیم به مادرم می گفت دعا کن شهید شوم به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا منطقه کویر مطهره طالبی زادهاختصاصی فارس فیلمبرداری صحنه اعدام در «رسوایی 2»/ کوچ عوامل دهنمکی از امام زاده یحیی به چیتگر
اختصاصی فارسفیلمبرداری صحنه اعدام در رسوایی 2 کوچ عوامل دهنمکی از امام زاده یحیی به چیتگربه گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس قصههای فرعی در رسوایی 2 نقش پررنگی دارند در یکی از این قصه ها قرار است صحنه اعدام فردی به نام کامبیز فیلمبرداری شود رامین راستاد نیز ایفاگر این نقگفتگو خواندنی با مداح ایرانی مسجد نیویورک + فیلم
گفتگو خواندنی با مداح ایرانی مسجد نیویورک فیلم مداح ایرانی نیویورکنشین همین عنوان آنقدر جذاب هست که ساعتی از مهدی دردشتیان بخواهیم در مجله مهر میهمانمان شود و از خواندن برای اهل بیت در قلب کفر بگوید به گزارش فرهنگ نیوز «بچه خیابان ایران» اولین عنوانی است کهتلخ و شیرین خبرنگاری با چهره های آشنا
تلخ و شیرین خبرنگاری با چهره های آشنا 17 سال میگذرد از روزی که محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزارشریف همراه با هشت نفر از کارکنان سرکنسولگری ایران در افغانستان به دست گروه تروریستی طالبان به شهادت رسید 17 سال می گذرد از اولین نامگذاری این روز به نامآزاده صمدي در «پشت بام تهران»
۳ مرداد ۱۳۹۴ ۲۳ ۱۱ب ظ آزاده صمدي در پشت بام تهران موج- آزاده صمدي به گروه بازيگران سريال پشت بام تهران ساخته بهرنگ توفيقي پيوست به گزارش خبرگزاري موج مجموعه تلويزيوني پشت بام تهران به کارگرداني بهرنگ توفيقي و نويسندگي سعيد نعمت آ… از اواخر بهار امسال وارد مرحله پيش توليد-
سینما و تلویزیون
پربازدیدترینها