تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818969331




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس خبرگزاری صدا و سیما: اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی زمنیه‌ساز وحدت است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس خبرگزاری صدا و سیما:
اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی زمنیه‌ساز وحدت است
سیدمهرداد سیدمهدی رئیس خبرگزاری سازمان صدا و سیما درباره برگزاری هشتمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی گفت: ایران می‌تواند در بخش‌های مختلف خبری و تولیدی به ویژه تولید آثار فاخر اسلامی به کشورهای اسلامی کمک کند.

خبرگزاری فارس: اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی زمنیه‌ساز وحدت است



به گزارش خبرگزاری فارس، سیدمهرداد سیدمهدی رئیس خبرگزاری سازمان صدا و سیما درباره برگزاری هشتمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی گفت: این اجلاس زمینه ساز وحدت کشورهای اسلامی است و تشریک مساعی و جریان‌سازی برای مقابله با موج جدید ایجاد جنگ مذهبی و طایفی میان امت اسلامی و روشنگری به منظور جلوگیری از تاثیر‌گذاری جریان های اختلاف افکن از مهمترین تاثیرات اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی است.
 وی ادامه داد: عمدتاً رسانه‌ها تحت تاثیر جریان پول و قدرت قرار دارند و به ندرت بتوان رسانه مستقل و انعکاس دهنده واقعیات جهان اسلام پیدا کرد. همچنین سید مهدی تصریح کرد:‌ ارائه آثار تولید شده در ایران، انتقال تجربیات و آموزش و همچنین کارهای مشترک می‌تواند زمینه‌ساز تولید آثار فاخر در دنیای اسلام باشد.
در ادامه سید مهدی بیان کرد: شرایط فعلی رسانه‌های دنیای اسلام به دو بخش رسانه‌های مقاومت که در اقلیت هم هستند و جریان رسانه‌ای محور عربی، عبری و غربی تقسیم می‌شوند.جریان دوم رسانه‌ای تحت نفوذ جریان رسانه‌ای غالب در غرب است و نوع نگرش به رویدادها و برجسته سازی و یا عدم برجسته سازی رویدادها در این رسانه های تابعی از جریان رسانه ای غرب است.
رئیس خبرگزاری صدا و سیما در ادامه بیان کرد: با توجه به سابقه و تجربه‌ای که جمهوری اسلامی ایران در عرصه رسانه دارد ویژگی ممتاز، ایران می‌تواند در بخش‌های مختلف خبری و تولیدی به ویژه تولید آثار فاخر اسلامی به کشورهای اسلامی کمک کند.
وی در پایان گفت: ارائه آثار تولید شده در ایران، انتقال تجربیات و آموزش و همچنین کارهای مشترک می‌تواند زمینه‌ساز تولید آثار فاخر در دنیای اسلام باشد. انتهای پیام/ک

94/05/17 - 13:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن