تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821217391




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آقایی مسلم ایران در آسیا/ تاسیسات دریایی ایران فاتح سربلند جام ششم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: آقایی مسلم ایران در آسیا/ تاسیسات دریایی ایران فاتح سربلند جام ششم
ششمین دوره رقابتهای جام باشگاه ها آسیا ۲۰۱۵ با برگزاری دیدار نهایی و قهرمانی باشگاه تاسیسات دریایی تهران به پایان رسید.
و
آقایی مسلم ایران در آسیا/ تاسیسات دریایی ایران فاتح سربلند جام ششم
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران با غلبه بر تیم القادسیه کویت به مقام قهرمانی ششمین دوره جام باشگاه های اسیا رسید. تاسیسات دریایی در نیمه اول دیدار نهایی کار سختی مقابل حریف کویتی خود نداشت و خیلی زود توسط حسن زاده به گل اول دست یافت و در دقیقه ۵ روی پاس شمسایی توسط بهادری اختلاف را به دو گل افزایش داد. در ادامه تیم تاسیسات به حفظ میدان پرداخت و با استفاده از سیستم پنج نفره در دو دقیقه پایانی کار را در نیمه اول با نتیجه دو بر صفر به سود خود پایان دادند.


با شروع نیمه دوم هم تاسیساتی ها برتر از حریف بودند و پاس فوق العاده علی اصغر حسن زاده توسط سنگ سفیدی به گل سوم تیم ایرانی مبدل شد. اما پس از گل سوم به یک باره روند بازی به سود القادسیه تغییر کرد و این تیم توانست توسط محمد حیات به گل اول خود دست یابد. پس از آن اشتباهات فردی تاسیساتی ها موجب پنج خطاشدن این تیم شد تا فشار بر بازیکنان تیم تاسیسات مضاعف شده و ۱۲ دقیقه پایانی این تیم دست به عصا شود. در این لحظات اشتباه عجیب محمدرضا سنگ سفیدی و اعتراض وی به داوری در حالی که کارت زرد داشت موجب دریافت کارت قرمز و اخراج از زمین بازی شد تا تیم تاسیسات با وجود پنج خطا بودن با یک بازیکن کمتر دودقیقه تحت فشار باشد.


شمسایی و یارانش با عکس العمل خوب مهدی مصطفایی از این دو دقیقه به سلامت گذشتند و در نهایت دقیقه ۳۶ زیرکی وحید شمسایی به گل چهارم تاسیسات بدل شد.


در این دقایق که هر دو تیم از سیستم پاورپلی استفاده می کردند، تیم تاسیسات با چنگ و دندان به دنبال قهرمانی بود و با وجود پذیرش گل دوم توانست روی موقعیت شناسی علی اصغر حسن زاده به گل پنجم دست یابد تا ارامش به اردوی تاسیسات بازگردد.


عبدالرحمان الوادی دو بار دیگر در دقیقه ۳۹ و ۴۰ گلزنی کرد تا بازی با نتیجه ۵-۴ به پایان برسد و جام قهرمانی بر فراز دستان بازیکنان تاسیسات دریایی قرار گرفت.


در پایان این مسابقات وحید شمسایی با ۱۰ گل از ایران به عنوان آقای گلی دست یافت. شمسایی پیش از این در اولین دوره مسابقات هم به عنوان آقای گل رسیده بود تا برای بار چهارم عنوان اقای گلی به ایرانی ها برسد. پیش از این به ترتیب وحید شمسایی (فولاد ماهان ) ، علی اصغر حسن زاده (الریان قطر ) ، احمد اسماعیل پور ( گیتی پسند ) موریوکا ( ناگویا ) ،‌موریوکا ( ناگویا ) به عنوان آقای گلی رسیده بودند.


انتهای پیام/






۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن