تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805162825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه قلعه‌گنج: خواص به اختلافات دامن نزنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه قلعه‌گنج:
خواص به اختلافات دامن نزنند
امام جمعه قلعه‌گنج گفت: تلاش دشمن بر دوقطبی کردن نظام است و خواص نباید به اختلافات دامن بزنند.

خبرگزاری فارس: خواص به اختلافات دامن نزنند



به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام احمد نجنو ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌گنج اظهار داشت: استکبارستیزی و مدیریت جهادی از مؤلفه‌های اصلی قدرت نظام جمهوری اسلامی است و در دفاع از حقوق ملت اساسی‌ترین نقش را ایفا می‌کنند.
وی گفت: قدرت‌های زورگو با استفاده از منابع ثروت و قدرت بر کشورهای دیگر ظلم و ستم روا می‌دارند و ما باید با اتحاد و انسجام در مقابل هجوم به ارزش‌ها و آرمان‌های نظام ایستادگی کنیم.
امام جمعه قلعه‌گنج عنوان کرد: موضوع هسته‌ای کشور نمونه‌ای از ایستادگی است و نباید ذوق‌زده باشیم، این میزان از توافق باید مغتنم شمرده شود و از تلاش فرزندان با ایمان این کشور تشکر کنیم.
نجنو تصریح کرد: دشمنان ما تحمل چرخش یک عدد سانتریفیوژ را هم ندارند و آرزوی خاموشی کامل پایگاه‌های نطنز و فردو را داشتند و در کنار آن حضور ایران در باشگاه هسته‌ای جهان را نمی‌توانستند، تحمل کنند.
وی با تأکید بر اینکه روحیه استکبارستیزی نباید از ما گرفته شود، بیان داشت: ایجاد دوگانگی و شکاف بین توده‌های مردم و خواص از شیطنت‌های استکبار است و تلاش دشمن بر دوقطبی کردن نظام است.
امام جمعه قلعه‌گنج با بیان اینکه خواص باید خیلی مراقب باشند، اظهار کرد: چرخ تولید در داخل کشور باید بچرخد نه اینکه کالاهای لوکس خارجی ستون فقرات اقتصاد کشور را فلج کنند.
نجنو گفت: دشمن به این نتیجه رسیده که با جنگ نظامی نمی‌تواند بر کشورهای اسلامی حکومت کند بنابراین با استفاده از هجمه‌های نرم و خیزش فرهنگی موجب خدشه در اتحاد بین مردم می‌شود.
وی با تبریک فرارسیدن روز خبرنگار خاطرنشان کرد: خبرنگاری جایگاه بسیار بالایی دارد و خبرنگاران قلم به‌دست می‌گیرند تا در حوزه اطلاع‌رسانی کمک کرده و از حقوق مردم دفاع کنند. رودبار میزبان 2 شهید گمنام غواص است حجت‌الاسلام محمد محمدی‌نور امام جمعه موقت رودبار جنوب با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) بیان داشت: تمام ابعاد زندگی آن حضرت برای ما درس‌های آموزنده فراوانی دارد. وی اظهار کرد: امام صادق (ع) امامت را در عصری به دست گرفت که سلسله حوادث خاص اجتماعی مطرح و مهم‌ترین حوادث، شبهات دینی و جنگ فرهنگی بود که دشمنان اهل بیت به راه انداخته بودند، لذا مهم‌ترین نیاز جامعه آن زمان مبارزه در قالب جبهه فرهنگی بود و امام صادق (ع) پاسداری از اسلام را در جبهه فرهنگی برعهده داشت. محمدی‌نور بیان کرد: شهرستان رودبار توفیق میزبانی دو شهید گمنام از شهدای غواص را در روز شهادت امام صادق (ع) دارد، شهدایی که برای دفاع از آرمان‌های این ملت، مقدسات دین اسلام  و برای دفاع از وطن و ناموس رفتند و از جان شیرین خود گذشتند و خونشان را ریختند تا درخت اسلام آبیاری شود. امام جمعه موقت رودبار جنوب به 21 شوال سالروز فتح آندلس به دست مسلمان در سال 92 هجری قمری اشاره و بیان داشت: مسلمان پس از فتح آندلس اسلام را در آنها بنا نهادند و اروپایی‌ها وقتی که خواستند آندلس را از مسلمان پس بگیرند به اقداماتی بلند مدت مانند فاسد کردن جوانان مسلمان پرداختند. وی بیان داشت: گذشت زمان راه‌های اصلی برای فاسد و یا آباد کردن ملت‌ها را عوض نمی‌کند و دشمنان امروز همین کار را می‌کنند سیاست امروز غربی‌ها و آمریکا همان سیاست آندلس است. محمدی‌نور عنوان کرد: یکی از مسئولان ارشد رژیم صهیونیستی در سال‌های گذشته  توصیه‌ای به آمریکایی‌ها کرده بود که بیهوده وقت خود را با عراق و کره شمالی و کشورهایی از این قبیل تلف نکنید، زیرا مسئله اصلی شما ایران است و ایران مانند سایر کشورها نیست که بتوان با حمله نظامی آن را تسخیر کرد. وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی و سایت‌های اینترنتی به دنبال اهداف شوم خود در کشور است. کاهش شتاب رشد علمی برای نظام خطرناک است حجت‌الاسلام رضا احمدی‌نیک امام جمعه نودژ منوجان گفت: یکی از اصول اخلاقی اسلام رعایت حقوق دیگران است و در میان حقوق واجب بر انسان آنچه بیشتر مورد تأکید واقع شده، رعایت حقوق دیگران یا همان حق‌الناس است.
وی ابراز داشت: در ارتباط با پیشرفت در زمینه مسائل علمی شرط مقابله با ابرقدرت‌ها و کسب مرجعیت علمی ما در دنیا این است که شتاب رشد علمی کشور نباید به هیچ بهانه‌ای حتی اندک، کاهش یابد .
امام جمعه نودژ عنوان کرد: کاهش شتاب رشد علمی برای نظام خطرناک است، بنابراین حفظ شتاب علمی یکی از اساسی‌ترین اولویت‌های کشور است و امروز مسئولان به طور جدی باید پیگیر آن باشند.
وی گفت: سیاست امروز دشمن سیاست آندلسی کردن ایران آن هم با واگرایی و جدایی از دین و دورشدن از دین با ترویج فحشا برای نابودی نظام اسلامی است.
احمدی‌نیک یادآور شد: این خطر جدی و بزرگ علیه نظام اسلامی است و امروز یکی از مسئولان طراز اول رژیم صهیونیستی به آمریکایی‌ها توصیه کرده بود که بیهوده وقت خود را با عراق و کره شمالی تلف نکنند و مسئله اصلی ایران است.
امام جمعه نودژ خاطرنشان کرد: در همین راستا کانون و سرچشمه ایران است، اما ایران مثل عراق و افغانستان نیست که با حمله نظامی بتوانند آن را تسخیر کنند چراکه نظام اسلامی به مردم متکی است.
وی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران پرتلاش، زحمتکش و بی‌ادعا هستند و خالصانه جهاد می‌کنند و پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و مشکلات را به گوش مسئولان می‌رسانند.
احمدی‌نیک با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) افزود: شیوه مبارزه امام صادق (ع) بسیار عمیق، ماندگار و موفق بود و برخلاف تصور عمومی حرکت و فعالیت امام تنها در زمینه‌های علمی خلاصه نمی‌شد، بلکه ایشان فعالیت‌های سیاسی فراوانی داشتند. امام صادق (ع) عالم و دانشمندان زیادی را تربیت کردند حجت‌الاسلام اسلام مهدوی‌راد امام جمعه موقت بخش جازموریان ضمن توصیه به تقوای الهی اظهار داشت: یکی از موانع تقوای الهی که خداوند در قرآن به آن اشاره کرده، حسد است که مانعی برای تقوا و خداترسی و پیروی از دستورات الهی و رسیدن به کمال است. وی ضمن اشاره به فتح آندلس به دست مسلمانان بیان کرد: روزگاری مسلمانان در جنوب اروپا و در اسپانیا تا جنوب فرانسه، کشوری اسلامی به‏وجود آوردند و این کشور مهد تمدن شد و علم در اروپا از همان قرون اولیه اسلام شکوفا شد. مهدوی‌راد افزود: اروپایی‌ها وقتی خواستند آندلس را از مسلمانان پس بگیرند به فاسد کردن جوانان پرداختند و در این‏ زمینه انگیزه‏های مختلف داشتند. امام جمعه موقت بخش جازموریان با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در افغانستان به دست گروه طالبان عنوان کرد: روز خبرنگار را به خبرنگاران خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی تبریک می‌گوییم. وی با تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب تشیع بیان داشت: امام صادق (ع) عالم و دانشمندان زیادی را تربیت کردند و افراد به صورت نامحدود و از تمام نقاط و در تمام رشته‌ها نزد امام آمده و علم می‌آموختند. خبرنگاران از چهره‌های گمنام جامعه هستند حجت‌الاسلام امین رضوانی امام جمعه منوجان ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) اظهار داشت: امام صادق (ع) در عمر بابرکت خویش نقش برجسته و ارزشمندی در حیات‌بخشی برای همه مسلمانان داشتند.
رضوانی گفت: امام جعفر صادق (ع) از شیعیان خود انتظاراتی دارد که یکی از آنها صبر و پایداری است، چراکه انسان با صبر و پایداری و شکیبایی و بردباری و استقامت می‌تواند به آن هدف عزتمند خود برسد.
امام جمعه منوجان یادآور شد: بصیرت و هوشیاری، وحدت و انسجام ملی، تبعیت از رهبری، استقامت و خودباوری، اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی و روحیه استکبارستیزی از مهم‌ترین مؤلفه‌های قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی گفت: در دنیای امروز گرگ‌های تیزدندان در پوشش لباس ریاکارانه و مبارزه دروغین خود و با محوریت آمریکای جنایتکار و متجاوز حقوق دیگران را پایمال می‌کنند و ما ملتی قدرتمند داریم و باید قدرتمند بمانیم و مسیر خود را با بصیرت انتخاب کنیم.
امام جمعه منوجان عنوان کرد: در سال 92 هجری قمری فتح بزرگی رخ داد و آن هم فتح آندلس بود وامروز هم دشمن به دنبال این سیاست در ایران است و ترویج فحشا میان مسلمان‌ها خطر بزرگی است که ما باید متوجه شویم.
رضوانی ضمن گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار یادآور شد: خبرنگاران قشر زحمتکش جامعه هستند که وظایف خود را به نحو احسن انجام می‌دهند اما از چهره‌های گمنام هستند. انتهای پیام/2655/ذ40

94/05/16 - 17:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن