تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815582356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران طلایی شد/ «دیزین» نماد توسعه توریسم ورزشی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در سومین رقابت های جام جهانی اسکی چمن در البرز؛
ایران طلایی شد/ «دیزین» نماد توسعه توریسم ورزشی

مسابقات جهانی اسکی روی چمن


شناسهٔ خبر: 2877151 - جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
استانها > البرز

کرج – مرحله سوم رقابت های جام جهانی اسکی روی چمن با کسب اولین مدال طلای تاریخ کشورمان در پیست بین المللی دیزین استان البرز به پایان رسید. به گزارش خبرنگار مهر، این رقابت ها طی دو روز با حضور برترین های این رشته ورزشی از ۵ کشور و در دو بخش آقایان و بانوان در پیست دیزین در استان البرز برگزار شد پیش از ظهر امروز به پایان رسید.برترین های دنیا به البرز آمدندمرحله سوم جام جهانی اسکی روی چمن در حالی به میزبانی ایران برگزار شد که شاهد حضور برترین های دنیا در این مسابقات بودیم.اسکی بازان زن و مرد برتر دنیا از کشورهای ایتالیا، اسلواکی، اتریش، سوئیس و ایران برای کسب عناوین برتر جهانی با یکدیگر رقابت کردند و همین حضور برترین ها سطح کیفی این مسابقات را به شکل چشمگیری بالا برده بود.

یک ایرانی برای نخستین بار طلایی شددر این رقابت ها در کنار مدعیان سنتی مواد مختلف، یک ایرانی به نام مرتضی جعفری حضور داشت و با کسب عنوان دوم مارپیچ سرعت و قهرمانی مارپیچ بزرگ ضمن غافلگیر کردن حریفان خود برای اولین بار کشورمان را در اسکی روی چمن در مسابقات جام جهانی صاحب مدال طلا کرد.پیش از این ایران در بخش بزرگسالان موفق به کسب مدال طلا در ادوار گذشته نشده بود.استفان پورتمن ورزشکار سوئیسی و چهره مطرح اسکی چمن دنیا دیگر ورزشکار موفق این دوره از مسابقات بود که توانست در مارپیچ سرعت بهتر از حریفان خود عمل کند و به مدال طلا در این ماده برسد.همچنین در بخش بانوان، باربارا میکوا از کشور اسلواکی با بهترین حدنصاب در مکان اول قرار گرفت تا چهره برتر مسابقات جام جهانی در این بخش باشد.
این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن