تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821182710




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه آهن سراسری سال آینده به ایستگاه کرمانشاه می رسد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: راه آهن سراسری سال آینده به ایستگاه کرمانشاه می رسد خبرگزاری پانا: معاون ساخت و توسعه راه آهن کشور از برنامه ریزی این شرکت برای امتداد خط ریلی کشور به شهر کرمانشاه تا پایان سال آینده خبر داد.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۵ مرداد ساعت 12:23

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، سید مسعود نصر آزادانی روز پنجشنبه در ایلام اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث خطوط ریلی از ایستگاه سمنگان در اراک به سمت ملایر در استان همدان به اتمام رسیده و در آستانه بهره برداری است.
وی افزود: اجرای راه آهن در مسیر ملایر تا کرمانشاه نیز از نظر زیرسازی 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با وجود محدودیت منابع اعتباری و تخصیص کم، سال آینده شاهد ریل گذاری مسیر فیروزان - کرمانشاه و راه اندازی ایستگاه کرمانشاه خواهیم بود.
معاون ساخت و توسعه راه آهن یادآور شد: از کرمانشاه تا اسلام آباد غرب نیز بخش عمده کار زیرسازی توسط قرارگاه خاتم الانبیاء انجام شده و تاکنون 270 کیلومتر عملیات زیرسازی، روسازی و احداث ایستگاه صورت گرفته است.
نصر آزادانی تاکید کرد: 12 هزار میلیارد ریال بر اساس برآوردهای انجام شده برای تکمیل این خط ریلی مورد نیاز است.
وی گفت: فعالیت این شرکت بر روی هشت طرح بزرگ که بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند متمرکز شده که از جمله آنها می توان به خط ریلی تهران - همدان - سنندج و قزوین - رشت و مراغه - ارومیه اشاره کرد.
وی در خصوص اتصال ایلام به راه آهن سراسری افزود: تنها 2 میلیارد ریال تاکنون برای انجام مطالعات این طرح در نظر گرفته شده و با اعتبارات داخلی اجرای آن امکانپذیر نیست و احداث آن به شکل فاینانس تا زمانی که خط اعتباری طرح مشخص نشود، میسر نمی شود.
معاون ساخت و توسعه راه آهن یادآور شد: طول مسیر اتصال ایلام به راه آهن سراسری با توجه به کوتاهی آن نیازمند اعتبار بسیار بالایی نیست و با حدود 300 میلیون یورو قابل اجراست که خوشبختانه یک ایلامی مقیم سوئد به همراه یک شرکت ایتالیایی آمادگی خود را برای اجرای این طرح اعلام کرده اند.
نصر آزادانی ابراز امیدواری کرد در دوران پسا تحریم شاهد حضور سرمایه گذاران خارجی بیشتری در کشور بوده و روند اجرای طرح های زیربنایی سرعت دو چندانی گیرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی و برخی از مدیران شرکت های زیر مجموعه این معاونت صبح امروز بمنظور دیدار و گفت وگو با استاندار و مسوولان استان ایلام و بازدید از پروژه های راه سازی به این استان سفر کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن