تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798472505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ليگ برتر در نقطه جوش!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ليگ برتر در نقطه جوش!
هفته دوم ليگ برتر فوتبال در حالي امروز و فردا برگزار مي‌شود كه برگزاري چند دوئل ديدني در اين هفته مي‌تواند ليگ فوتبال را در همين هفته‌هاي اول به اوج حساسيت برساند. از دربي اصفهان و تبريز گرفته تا رويارويي قلعه‌نويي همراه با ملوان با استقلال و البته جدال ديدني نفت و صبا كه منصوريان و دايي را روبه‌روي هم قرار داده است.
نویسنده : سعيد احمديان 


هفته دوم ليگ برتر فوتبال در حالي امروز و فردا برگزار مي‌شود كه برگزاري چند دوئل ديدني در اين هفته مي‌تواند ليگ فوتبال را در همين هفته‌هاي اول به اوج حساسيت برساند. از دربي اصفهان و تبريز گرفته تا رويارويي قلعه‌نويي همراه با ملوان با استقلال و البته جدال ديدني نفت و صبا كه منصوريان و دايي را روبه‌روي هم قرار داده است.

   استقلال خوزستان – پرسپوليس، امروز ساعت19:30
شاگردان برانكو بعد از تساوي مقابل پديده در هفته اول در شرايطي براي انجام بازي دومشان به اهواز رفته‌اند كه گرماي خوزستان دغدغه اصلي سرخپوشان در بازي امروز است و سبب شده تا آنها از هوا به عنوان رقيب ديگرشان در مسابقه با استقلال خوزستان نام ببرند. با تمام اينها هواداران پرسپوليس كه در ليگ پانزدهم انتظارهاي بيشتري از تيمشان دارند، مي‌خواهند اولين پيروزي تيمشان را زودتر جشن بگيرند. به همين خاطر بعد از، از دست رفتن دو امتياز بازي خانگي، تيم برانكو براي پيروزي به اهواز رفته است، هرچند دفاع متزلزل قرمزها در بازي اول پاشنه آشيل اين تيم بود و مدافعان اين تيم نشان دادند كه مانند فصل پيش استعداد اشتباه‌هاي وحشتناك را دارند و مربي كروات پرسپوليس بايد يك فكر اساسي براي آن بكند. در سوي ديگر استقلال خوزستان كه در هفته اول در اصفهان برابر سپاهان باخت، نمي‌خواهد در خانه امتياز از دست بدهد و همين انگيزه‌هاي دو تيم براي پيروزي مي‌تواند گرماي بازي اهواز را به درجه جوش برساند.

  نفت – صبا، امروز ساعت19:30
تيم شگفتي‌ساز فصل گذشته در هفته دوم ليگ پانزدهم ميزبان صباست، مسابقه‌اي كه با توجه به رويارويي منصوريان و دايي مي‌تواند جذاب باشد. البته نفتي‌ها در حالي ليگ پانزدهم را شروع كرده‌اند كه شايعه نارضايتي منصوريان و اختلاف او با باشگاه در هفته گذشته يكي از خبرهاي اول رسانه‌ها بود و به نظر مي‌رسد برخلاف فصل پيش نفتي‌ها فصل بي‌حاشيه‌اي را در پيش ندارند. با وجود اين حاشيه‌ها، نفت در حالي آماده بازي با صبا شده است كه شاگردان منصوريان در هفته اول در يك بازي حساس برابر تراكتور در تبريز به تساوي رسيدند، مسابقه‌اي كه يادآور بازي جنجالي دو تيم در هفته پاياني فصل گذشته بود.
 در سوي ديگر صباي قم قرار دارد كه با سرمربيگري علي دايي يكي از تيم‌هاي خبرساز فصل جديد است. قمي‌ها هم مانند نفتي‌ها ليگ پانزدهم را با تساوي آغاز كردند و در خانه برابر استقلال اهواز به نتيجه مساوي بدون گل رسيدند. با وجود اين مساوي، دايي از بازي شاگردانش در هفته اول تمجيد كرد و گفته است صبا در ادامه ليگ حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد. حالا مصاف با نفت دومين آزمون تيمي است كه دايي اميد زيادي به آن بسته است.

  استقلال – ملوان، جمعه ساعت 19:30
مصاف استقلال و ملوان با توجه به رويارويي قلعه‌نويي با آبي‌پوشان حساس‌ترين بازي هفته دوم است. قلعه‌نويي اگرچه هنوز قراردادش را با ملوان ثبت نكرده است اما سرمربي انزلي‌چي‌ها خيلي زود به تيم سابقش رسيده است. او در پايان فصل پيش با توجه قرار گرفتن استقلال در رده ششم و نگرفتن سهميه آسيا، از استقلال كنار گذاشته شده بود، براي ليگ پانزدهم به انزلي رفته است و در هفته دوم بايد شاگردانش را به مصاف تيم سابقش يعني استقلال بفرستد، مسابقه‌اي كه مي‌تواند براي قلعه‌نويي جنبه انتقامي داشته باشد. ملوان در هفته اول توانست با يك پنالتي جنجالي ذوب‌آهن را شكست دهد و با دشت سه امتيازي از بازي اول به تهران آمده است. در سوي ديگر شاگردان مظلومي هم براي كسب دومين پيروزي پياپي در آزادي روبه‌روي ملوان قرار مي‌گيرند. آنها هفته اول توانستند سياه‌جامگان را شكست دهند تا هواداران اين تيم اميدوار به قطع ناكامي‌هاي چند فصل پيش شوند.

  ذوب‌آهن – سپاهان، جمعه ساعت 21
دربي اصفهان يكي ديگر از بازي‌هاي جذاب هفته دوم مي‌تواند باشد، تقابل قهرمان ليگ و قهرمان جام حذفي سال گذشته كه سبب شده تا اين مسابقه به نوعي سوپرجام فوتبال كشورمان هم باشد. در حالي دو تيم روبه‌روي هم قرار مي‌گيرند كه سپاهان ليگ را با برد آغاز كرده و ذوب در هفته اول به ملوان باخته است. البته اين مسابقه به نوعي تقابل فركي و گل‌محمدي نيز هم هست، دو مربي‌اي كه فصل گذشته با سپاهان و ذوب كارنامه درخشاني داشتند و حاشيه‌هايي بر سر انتخاب بهترين مربي فوتبال به وجود آمد اين مسابقه را حيثيتي‌تر هم كرده است. در حالي جايزه بهترين مربي فوتبال به فركي رسيدكه خيلي‌ها گل محمدي يا منصوريان را شايسته اين عنوان مي‌دانستند.

   برنامه ساير بازي‌هاي هفته دوم
- پنج‌شنبه
پديده – فولاد، ساعت 18
راه‌آهن – سايپا، ساعت 18:30
- جمعه
گسترش فولاد – تراكتور، ساعت 18:30
استقلال اهواز – سياه‌جامگان، ساعت 19:30


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 250]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن