تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815411603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانه تدین میزبان شب های فرهنگی سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


خانه تدین میزبان شب های فرهنگی سمنان استان‌ها > سمنان - سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان سمنان از برگزاری شب فرهنگی سمنان در محل خانه تاریخی تدین خبر داد

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین «آرزو گلكار» گفت: سلسله برنامه‌هاي شب فرهنگي سمنان با هدف حفظ و اشاعه فرهنگ اصيل ايراني اسلامي مردم استان سمنان، اجراي هنرهاي سنتي در بافت تاريخي، ايجاد كاربري مفيد در بناهاي تاريخي، جلوگيري از تخريب خانه‌هاي تاريخي و بافت تاريخي سمنان و .... برگزار مي شود.
وي گفت: اجراي اين برنامه ها از امشب (چهاردهم مردادماه) آغاز شده و تا پايان تابستان ادامه دارد.
گلكار افزود: شاهنامه خواني، اجراي موسيقي و ... از جمله برنامه‌هاي شب فرهنگي سمنان است كه ساعت 19 عصر امروز برگزار مي‌شود.
وي با بيان اينكه خانه تدين علاوه بر تبديل به عنوان اداره شهرستان سمنان به محلي براي حضور و حمايت از هنرمندان مبدل شده است، افزود: شاهنامه‌خواني، حافظ‌خواني، قرائت اشعار و داستان به زبان سمناني، اجراي موسيقي اصيل ايراني و .... از برنامه هاي بعدي شب فرهنگي است.
سرپرست اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري شهرستان سمنان گفت: اين اداره در صدد برگزاري برنامه شب فرهنگي به صورت هفتگي و با حضور هنرمندان و مردم است.

کلید واژه ها: استان سمنان -




چهارشنبه 14 مرداد 1394 - 18:04:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن