تبلیغات
تبلیغات متنی
محبوبترینها
ماندگاری بیشتر محصولات باغ شما با این روش ساده!
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1837713373
بسیاری از هنرمندان شاخص موسیقی از صدا و سیما برخاستهاند
واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: گفتوگو با محمدباقر معلم، مدیر دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما
بسیاری از هنرمندان شاخص موسیقی از صدا و سیما برخاستهاند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 03:00 | شماره خبر : 2043400800018127409 تعداد بازدید: 0
پ پ
محمدباقر معلم بسیار سنجیده و دقیق حرف میزند، با آرامش و طمانینه کلمهها را بررسی و سپس آنها را بیان میکند. او هفت ماه است که سکاندار دفتر موسیقی سازمان صدا و سیما شده و در همین مدت کوتاه اقدامات اساسی چون خانهتکانی در شوراهای شعر و موسیقی و احیای ارکستر سمفونیک صدا و سیما را انجام داده است.
با او درباره حال و هوای این روزهای دفتر موسیقی و برنامهریزیهایش برای ادامه مدیریتش در این دفتر گفتوگو کردیم و در این بین نقبی هم زدیم به برخی حواشی و شایعاتی که هرازگاهی درباره موزیسینهای ممنوع الفعالیت در صدا و سیما مطرح میشود. طی سالهای گذشته فعالیتهای متعددی در دفتر موسیقی سازمان صدا و سیما انجام میشده است. اما این فعالیتها بیشتر در یک سطح متوسط باقیمانده و تقریبا رشد چندانی نداشته است. شما چه برنامهریزی برای تغییر این روند خواهید داشت؟ شاید با موضوعی که مطرح کردید به این شکل موافق نباشم. بسیاری از کسانی که امروز افراد شاخص موسیقی کشور هستند از همین سیستم و از همین دفتر موسیقی و سرود سازمان برآمدهاند. یعنی گاهی پخش یک اثر از طریق صدا و سیما آدمی را ساخت و تقدیرش را تغییر داد. پس روال همیشه همین طور بوده و هست. اقبالی که خوانندهها به پخش کارهایشان و حضور در تیتراژخوانیها دارند خود گواه این موضوع است. درباره اینکه تعداد کارهای کیفی کم بوده با شما موافق هستم، اما با اینکه بگوییم هرگز کاری تولید نشده که میان مردم راه پیدا کند موافق نیستم. روزی که بنده مسئولیت دفتر موسیقی سازمان را بهعهده گرفتم رئیس محترم سازمان به نکتهای اشاره کردند که دقیقا موضوع سوال شما بود. ایشان گفتند اگر تعداد کارهای تولیدی کمتر باشد، اما کیفیت و اثرگذاری بالایی داشته باشد توانستهایم در این دفتر موفق باشیم. ما هم همه تلاشمان را میکنیم تا این اتفاق رخ دهد. البته هر کس مسئولیتی را قبول میکند دوست دارد بهترین کار را رائه دهد. همه آدمها در تلاشند سیمرغ شکار کنند، اما طبیعتا این کار دشوار است. من هم روزی که به دفتر موسیقی آمدم این عزم را داشتم و حالا هم که بضاعت اینجا را میبینم عزمم برای این کار جزمتر شده است. تصورم این است در مدت محدودی که بودیم بازخوردها نشان میدهد که چند کار ساخته شده در این مدت توانسته اقبال عمومی را بهدست بیاورد. امیدوارم بتوانیم در کنار استادان و همکاران حاضر در دفتر سیمرغ شکار کنیم. ببینید منظور این است که تعداد کارهای تولیدی دفتر موسیقی زیاد است، اما کاری تولید نمیشود که در ذهن مردم بماند و آن را زیر لب زمزمه کنند. ببینید اکنون زندگی سرعت زیادی دارد و ریتم تند زمان خیلی از تلقیهای ما را نسبت به حوزههای مختلف تغییر داده است، اگر به سن من بودید و در دورهای که من جوانی کردم زندگی کرده بودید، شاید اکنون با یادآوری آن روزگار هزار ترانه از خاطرتان میگذشت، آن زمان رسانهها محدود بودند و تعداد کارهایی هم که میشنیدید بهاندازه امروز نبود. اکنون در چشم بههمزدنی میبینیم قطعات موسیقایی تازهای تولید شدهاند و آنقدر تعداد این کارها زیاد است که بهخاطر سپردنشان دشوار میشود. انگار که وقت انبارگردانی عالم است و همه چیز را میریزند روی دایره این کره خاکی. در این شرایط هر کاری نیم ساعت بیشتر با آدمی زاده همراه نیست. بعد که حالت عوض شود موسیقی که همراهیات میکند را هم عوض میکنی. بنابراین اینکه ما توقع داشته باشیم مردم کاری را زمزمه کنند تلقی است که میتوانستیم 10 سال پیش داشته باشیم. روزگاری مردم رمانهای چند جلدی میخواندند و جنگ و صلح با اینکه حجم زیادی دارد کتاب محبوبشان بود، این روند به داستانهای کوتاه 30 تا 50 کلمهای رسیده است و همین نشان میدهد ریتم زندگی چه سرعتی پیدا کرده است. در عالم موسیقی هم همین اتفاق افتاده است. زمانی 10 دقیقه پیش درآمد داشتیم تا به تحریرهای آغازین خواننده میرسیدیم، اما اکنون این پیش درآمدها 30 ثانیهای شدهاند، چون مخاطب دیگر حوصله گذشته را ندارد. حتی مواردی را میبینیم که کلام زودتر از موسیقی آغاز میشود. در این دوره اگر مردم یک کلمه از اثری را بهخاطر بسپارند انگار کل آن را خواندهاند، پس نمیتوان خیلی از آنها توقع داشت. در عین حال هنوز هم در همین مجموعه کارهایی تولید میشود که در خاطر مخاطب میماند و در ذهنش محفوظ میشود. با همه این توضیحات فکر میکنید تا چهاندازه امکان تولید آثار کیفی تاثیرگذاری که مردم آن را بهخاطر بسپارند در دفتر موسیقی صدا و سیما وجود دارد؟ خلق تازه هر روز اتفاق نمیافتد و حاصل شرایط خاصی است. افراد بسیار زیادی باید کار کنند تا در میان تولید کارهای مختلف روند خلق هم رخ بدهد. اما میتوانم بگویم کارهای خوبی در راه است، انشاءالله که ذهن نقاد و طبع وقاد شما و همه مردم هنرمند و هنردوست این سرزمین را راضی میکند اگر نگاهی به کارنامه دفتر موسیقی طی سالهای گذشته داشته باشیم میبینیم عزیزانی در حال فعالیت هستند که خودشان شعر میگویند، آهنگسازی میکنند و خودشان همین اثر را میخوانند. در واقع اگر نوازندگی را هم خودشان انجام بدهند از حضور موزیسینهای دیگر کاملا بینیاز خواهند شد. این اتفاق آسیبی برای کارهای تولیدی شما محسوب میشود. نظر شما در این باره چیست و آیا قصد تغییر این روند را ندارید؟ هر کاری در عالم تخصص خاص خودش را لازم دارد و خلط در هیچ حوزهای روا نیست خاصه در مشاغل هنری که بهتر است از هم جدا شوند البته نمیتوان منکر طبایعی شد که به توفیق حق از عهده این هر سه بر میآیند و بقول منوچهری دامغانی در هر فن چون مرد یک فن جلوه میکنند لیکن عمومیت ندارد. بههر حال در دفتر موسیقی این قاعده وضع شده نه بهخاطر عدم توانایی هنرمندان این حوزه که برای آنکه حاصل کار قدر مشترک چندین فکر باشد. اغلب اعضای شوراهای شعر و موسیقی دفتر موسیقی وزارت ارشاد و مرکز موسیقی صدا و سیما مشترک هستند. این اتفاق هم به یکدست شدن همه کارهای تولید شده عرصه موسیقی میرسد. قصد خانه تکانی در این شوراها را ندارید؟ البته فینفسه آنچه میفرمایید ایرادی نیست به چند دلیل یکی آنکه آدمی شأنهای گوناگون دارد شما در یک شان روزنامه نگارید در شأن دیگر دانشجو، آن وقت در هر شأنی حسب مقتضیات آن شان رفتار میکنید این نیست که شما چون کارمند هستید در دانشگاه هم همین رفتار اداری را داشته باشید. کل یوم هو فی الشان کمترین معنایش این است. لذا اگر اعضای مشترکی هم وجود دارند در آن شورا حسب مصالحی و در این شورا حسب قواعدی دیگر نظر میدهند و اساسا متخصص یعنی کسی که در مییابد هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد ضمن آنکه در کل عدد اهل فن متخصص در حوزه شعر و موسیقی خیلی هم نیست ، بقول او که گفت هلا ز پشت یلان هر چه هست اینهاییم. آنچه هر از گاه اتفاق میافتد بنوعی چینش دوباره اهل فن و نوعی تبویب دوباره شوراهاست این کار در دفتر موسیقی و سرود در حال انجام است شوراهای نظارت، تولید و شورای موسیقی استان راه افتادهاند و از حضور ارجمندانی برخوردارند که در کار خویش دانایند و از شمار صاحب نظرانند برخی پیشتر بودند بعضی دیگر نه، اما ترکیب شوراها در کل عوض شده، شورای شعر هم بزودی در سه سطح راهاندازی میشود. ارکستر سازمان هیچ وقت تعطیل نشده است، فقط مدتی خاموش بود و اولین اقدام بنده هم فعالیت دوباره این ارکستر بهعنوان یک سرمایه ملی بود. ارکستر با اجرای سرود ملی و سرود شعار سال با عنوان همدلی و همزبانی رسما در حضور ریاست محترم سازمان و معاونان و مدیران ارشد کار خود را آغاز کرد و آغاز فعالیتش با سرود همدلی و همزبانی را به فال نیک میگیریم. ضمن اینکه برای ارکستر اجراهای متعددی را برنامهریزی کردهایم دفتر موسیقی کارش تولید است. شما هم این نکته را بیان کردید ما در موارد زیادی شاهد انتقاد کارشناسان این دفتر از تیتراژ سریالها هم بودهایم. آیا قرار نیست نظارتی بر موسیقیهایی که از رسانه ملی پخش میشود داشته باشد؟ اینکه طی سالهای گذشته روند پخش موسیقیها چگونه بوده است، موضوعی است که باید از مدیران آن زمان سوال کنید، اما در دوره جدید به تاکید آقای سرافراز ریاست سازمان حوزه موسیقی جدی گرفته شده و این تمرکز گرایی در حوزه تخصصی با حمایت ایشان بهنوعی در همه شبکهها حداقل در حوزه نظارت نهادینه شده است. اکنون بعد از این مدت کوتاه به جایی رسیدیم که اگر در شبکهها کاری مصوب نباشد و تائید آرشیو موسیقی را نداشته باشد از پخش آن پرهیز میشود. چون برای این کار عواقب اداری وضع شده است. با حمایت رئیس سازمان و عنایت مدیران ارشد و معاونان کار به مرحلهای رسیده که بحث نظارت موسیقی آن هم در قالب تخصصی بسیار جدی گرفته میشود. هر شبکهای هر قطعه را قبل از پخش به دفتر موسیقی ارسال میکند و برایش مجوز میگیرد. البته همانطور که گفتم این همکاری اکنون در حوزه نظارت است نه تولید، یعنی ما تیتراژی را تولید نمیکنیم در شکل عام آن تولید جای دیگری اتفاق میافتد و میآید اینجا برای بررسی کارشناسی که یا قبول میشود یا رد میشود که از هر دو دسته در همین مدت مصادیق متعدد داریم. یکی از نخستین اقدامات شما در دفتر موسیقی راهاندازی ارکسترها بود. این اتفاق موجب خرسندی اهالی موسیقی شد، اما این نگرانی هم وجود دارد که این آغاز تداوم پیدا نکرده و مانند بسیاری از ارکسترهای کشورمان خیلی زود به نقطه پایان برسد. برای ادامه فعالیت ارکستر برنامهریزی دارید؟ ارکستر سازمان هیچ وقت تعطیل نشده است، فقط مدتی خاموش بود و اولین اقدام بنده هم فعالیت دوباره این ارکستر بهعنوان یک سرمایه ملی بود. ارکستر با اجرای سرود ملی و سرود شعار سال با عنوان همدلی و همزبانی رسما در حضور ریاست محترم سازمان و معاونان و مدیران ارشد کار خود را آغاز کرد و آغاز فعالیتش با سرود همدلی و همزبانی را به فال نیک میگیریم. ضمن اینکه برای ارکستر اجراهای متعددی را برنامهریزی کردهایم که امسال تابستان انجام میشوند، هماهنگیهایی هم صورت گرفته برای برخی اجراهای سازمانی و عمومی. نماآهنگها یکی از بخشهای جذاب کار موسیقی هستند. متاسفانه ما در کشورمان جایی برای پخش آنها نداریم و به همین دلیل هم بارها و بارها شاهد پخش نماآهنگ موسیقیهای داخلی در شبکههای ماهوارهای بودهایم. تا زمانی هم که رسانهای برای پخش نماآهنگ نداشته باشیم این اتفاق تکرار خواهد شد. برنامهریزی برای حل این مساله دارید یا نه؟ همه عزیزانی که در حوزه موسیقی کشورمان و در چارچوبهای نظام کار میکنند، سرمایههای انقلاب هستند و عنادی با نظام ندارند. اما چون فضایی برای ارئه کارشان ندارند گاهی این اتفاقها رخ میدهد ضمن آن که بسیاری از اینها هم نه به درخواست هنرمند، بلکه حتی بیاجازه او اتفاق افتاده بههر حال همانطور که پیش از این گفتم طرحی ارائه دادیم تا سهمی از پخش بگیریم و از موسیقیهای خوب نمونهای عرضه کنیم. وقتی ما این کار را انجام دهیم این افراد حتما جای دیگری نمیروند. ریاست سازمان هم در این باره نگاهی به لطف دارند و قائل به جذب هنرمندان هستند و این که نظام بایست از سرمایههای هنری خود استفاده کند مساله موزیسینهای ممنوع الفعالیت در صدا و سیما هم موضوعی است که حواشی خاص خودش را دارد. آیا کسی از نظر شما ممنوعالفعالیت است؟ آقای سرافراز به صراحت عنوان کردند با کسی که مرز معینی ایجاد کرده و حرف زده و روبهروی نظام ایستاده مرز ما مشخص است. ما هم پیرو همین جمله هستیم و جز نظام اسلامی مرز دیگری نیست، اما این را هم بدانید بسیاری از حرفها که فلانکس ممنوع است یا چنین یا چنان شایعاتی خودساخته یا اشاعه داده اذهان غرضورزی است که آب را گلآلود میکنند تا به صید خود برسند. بهعنوان سوال آخر بپردازیم به موضوعی که بارها از زبان هنرمندان شنیدهایم. آنها میگویند مرکز موسیقی صدا و سیما دست یک عده خاص است. واقعا اینطور است؟ خیر، البته آن کس که چنین جملهای میگوید منظورش این است که آنجا دست من نیست والا حوزه شعر موسیقی از تخصصیترین حوزههاست مگر غیراهل موسیقی میتواند پارتیتور بنویسد، ساز دست بگیرد، ارکستر را رهبری کند، مضاف بر اینکه خود شما چند سوال قبلتر فرمودید هنرمندان اینجا و ارشاد یکی هستند. این حرفها شعبده کلام است تا مردمان سادهدل هنردوست این سامان را مشوش کنند. بصراحت میگویم، بخش موسیقی و سرود دست اهل شعر و موسیقی است. ما اینجا فضای بازی داریم و پذیرای همه هنرمندان شعر و موسیقی هستیم. هر هنرمندی هم به دفتر بیاید، بر صدر مینشیند و قدر میبیند. اینجا میدان بازی برای همه مدعیان است. هر که میاندیشد چیزی برای عرضه دارد بسمالله، این گوی و این میدان. موسیقی محلی ؛ یک سرمایه ملی ما در دفتر موسیقی بخش هماهنگی و مدیریت استانها را داریم. سالیانی پیش در ساختار مراکز استانی صدا و سیما کارشناسان موسیقی گذاشته شده تا آثار خوبی در این عرصه تولید شود. اکنون تمام موسیقیهای ساخت مراکز به دفتر موسیقی آمده و ارزیابی میشود. اما از آنجا همواره پایتختها تعیینکننده بودهاند در مراکز میخواهند آثاری شبیه کارهای موجود در پایتخت تولید کنند و خیلی تولید موسیقی مقامی و محلی یعنی آنچه که سرمایه ملی محسوب میشود را جدی نمیگیرند. همچنین بسیاری از این نغمات در طول سالها فراموش شده چون به شکل سینه به سینه انتقال یافته و روش سیستماتیکی برایش وجود نداشته است. در دوره جدید این بحث به نهایت جدی گرفته شده است و پژوهشگرانی در حال جمعآوری بهترین نغمات محلی بهعنوان یک سرمایه ملی فارغ از بحث رسانه هستند. همچنین قصد داریم مراکز را هم قاعدهمند کنیم تا به این سمت حرکت کنند که موسیقی بومی شان را جدی بگیرند و روی نغمات و ملودیهایی که در محل زندگیشان وجود دارد سرمایهگذاری کنند. اما یک نکته را هم باید مطرح کنم. ما موسیقی را تولید میکنیم و در اختیار پخش قرار میدهیم. پخش دست ما نیست و در واقع شان دیگری دارد. البته اکنون در حال دنبال کردن طرحی هستیم که گوشهای از پخش را هم داشته باشیم و بتوانیم با همکاری پخش در این عرصه نقشی ایفا کنیم. زینب مرتضاییفرد فرهنگ و هنر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 03:00 | شماره خبر : 2043400800018127409 تعداد بازدید: 0
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]
صفحات پیشنهادی
طاهری در گفتوگو با فارس مطرحکرد تاکید صداوسیما بر عدم ارسال نامه شورای نظارت پیرامون عدم همکاری با برخی هنرم
طاهری در گفتوگو با فارس مطرحکردتاکید صداوسیما بر عدم ارسال نامه شورای نظارت پیرامون عدم همکاری با برخی هنرمندانسخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت مسئولان صدا و سیما عنوان کردند که نامهای در مورد مصوبه هیأت نظارت در مورد عدم همکاری با هنرمندانی که تصاویر مستهجن از خود منتشر میکننتصویری از بازدید رهبر معظم انقلاب از صداوسیما 19 سال قبل
تصویری از بازدید رهبر معظم انقلاب از صداوسیما 19 سال قبل فرهنگ > تلویزیون - رهبر معظم انقلاب در سال 1375 از ساختمان سازمان صداوسیما بازدید کردند نهم مرداد ماه سال ۱۳۷۵ رهبر انقلاب در یک برنامه حدودا ۱۴ ساعته از بخش های مختلف سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران امعاون برونمرزى صداوسیما در اجلاس پیمان شانگهای عنوان کرد همافزایی رسانهای در مقابل هژمونی رسانهای غرب
معاون برونمرزى صداوسیما در اجلاس پیمان شانگهای عنوان کردهمافزایی رسانهای در مقابل هژمونی رسانهای غربمعاون برونمرزى صداوسیما در اجلاس پیمان شانگهای گفت آنچه در عصر امروز شاهد آنیم اطلاعرسانی درست و حقیقی نیست بلکه پروپاگاندای رسانهای برای تحریف افکار عمومی جهان است بهسامی یوسف در صداوسیما ممنوع شد
جام جم نوا خبر سامی یوسف در صداوسیما ممنوع شد سامی یوسف در صداوسیما ممنوع شد یکشنبه 4 مرداد 1394 12 53 | کد خبر 2031974195141743142 | بازدید 0 جام جم نوا سامی یوسف "اولین سرود بین ادیان" را اخیرا اجرا کرده است که ویدئوکلیپ آن در اردن و فلسطیشما نظر بدهید / عملکرد صدا و سیما در زمینه توافق هستهای عادلانه بود؟
شما نظر بدهید عملکرد صدا و سیما در زمینه توافق هستهای عادلانه بود فرهنگ > تلویزیون - عملکرد صدا و سیما در زمینه پوشش مذاکرات و در نهایت توافق ایران با کشورهای 1 5 موافقان و مخالفان خودش را دارد بهگزارش خبرگزاری خبرآنلاین همین مساله باعث شد تا محمد سرافرازیادی از بازدید ۱۴ ساعته رهبر انقلاب از صداوسیما در سال ۷۵
یادی از بازدید ۱۴ ساعته رهبر انقلاب از صداوسیما در سال ۷۵ شناسهٔ خبر 2871778 - شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹ ۱۶ هنر > رادیو و تلویزیون داوود نعمتی و علی اکبر خدابخش دو تن از مدیران صداوسیما در اظهاراتی از بازدید رهبر انقلاب از بخش های مختلف این سازمان در نهم مرداد سال ۷۵ سخن گفتندتلاش جریانهای خارج از صداوسیما برای سلب اعتماد مردم
شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱ ۲۴ رییس سازمان صداوسیما به جریاناتی در خارج از سازمان اشاره کرد که سعی داشتند با توسل به مطالب خلاف واقع مردم را در ماه رمضان از رسانه ملی جدا کنند به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا محمد سرافراز با حضور در معاونت سیما و شرکت در جلسه مدیران شبکههاواکنش سامی یوسف به ممنوعیت پخش آثارش در صدا و سیما
واکنش سامی یوسف به ممنوعیت پخش آثارش در صدا و سیماتاریخ انتشار چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱ ۵۰ شرق نوشت ممنوعیت آثار سامی یوسف در صداوسیما واکنش این خواننده ایرانیتبار را بهدنبال داشت اوایل هفته جاری خبری مبنیبر ممنوعیت آثار سامی یوسف خواننده ایرانیتخسرو معتضد: خداحافظ صدا و سیما!
خسرو معتضد خداحافظ صدا و سیما خسرو معتضد از پایان همکاری خود با صدا و سیما خبر داد تاریخ انتشار دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳ ۲۲ به گزارش عصر ایران این تاریخپژوه نویسنده و روزنامهنگار - که سال هاست در برنامه تلویزیونی «پُلی به تاریخ» به کارشناسی و اجراصداوسیما یک مناظره جدید راه می اندازد
صداوسیما یک مناظره جدید راه می اندازد با اتخاذ تصمیم افزایش تولید و پخش برنامههای مناظره در تلویزیون مناظرهی اقتصادی شبکه پنج با عنوان رو در رو به جمع این برنامهها اضافه شد به گزارش فرهنگ نیوز علاوه بر مناظره «دو نگاه یک واقعیت» که قرار است به منظورواکنش خسرو معتضد به قطع همکاریاش با صدا و سیما / دیگر به این رسانه باز نمیگردم
واکنش خسرو معتضد به قطع همکاریاش با صدا و سیما دیگر به این رسانه باز نمیگردم فرهنگ > تلویزیون - نسیم نوشت خسرو معتضد پژوهشگر تاریخ ضمن تقدیر از روشنفکریهای رئیس سابق صدا و سیما گفت به دلیل خستگی روحی ناشی از فشارهای وارد شده از ادامه همکاری با صداوسیما م«سامی یوسف» در صدا و سیما ممنوع شد
سامی یوسف در صدا و سیما ممنوع شد پخش آثار سامی یوسف آهنگساز ترانهسرا و خواننده معروف از تمام شبکه های صداوسیما ممنوع اعلام شد موسیقی ما پخش آثار سامی یوسف آهنگساز ترانهسرا و خواننده معروف از تمام شبکه های صداوسیما ممنوع اعلام شد گفته می شود سفر اخیر سامی یوسف به سرزمین هاشایعات درباره دو گوینده خبر صداوسیما
شایعات درباره دو گوینده خبر صداوسیما محمدرضا حیاتی میگوید حرفهایی که درباره رفتن همکارش قاسم افشار از صدا و سیما زده شده واقعیت ندارند به گزارش فرهنگ نیوز او با بیان این مطلب که صحبتی درباره آقای افشار مطرح شد و عکسهای او در فضاهای مجازی دستبهدست شد درحالی&شایعاتی که در باره این 2گوینده خبر صداوسیما منتشر شد
شایعاتی که در باره این 2گوینده خبر صداوسیما منتشر شد فرهنگ > تلویزیون - محمدرضا حیاتی گوینده خبر تلویزیون به روزنامه شرق گفت چندسال پیش بود که بسیاری از همنسلان شما از جمله آقای افشار و بابان بازنشسته شدند و تلویزیون را ترک کردند از آن زمان بهبعدذوق «اندی» از حضور در صدا و سیما! +عکس
ذوق اندی از حضور در صدا و سیما عکس خواننده لس آنجلسی با انتشار مطلبی در فیس بوکش از پخش تصویرش در صداوسیما ذوق زده شد باشگاه خبرنگاران جوان خواننده لس آنجلسی با انتشار مطلبی در فیس بوکش از پخش تصویرش در صداوسیما ذوق زده شد این روزها با رقابت تنگاتنگ و البته موفق خوانندگان دنامه رییس کمیته امداد به رییس صداوسیما
چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳ ۲۶ رئیس کمیته امداد امام خمینی در نامهای به رئیس سازمان صدا و سیما از اهتمام این سازمان به ویژه در برنامه ماه عسل به ساماندهی مددجویان قدردانی کرد به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا سید پرویز فتاح در نامه ای به دکتر محمد سرافراز با اشاره به تلاش کمیتهدرخواست برخی هنرمندان برای گفتوگو با مسوولان خانه موسیقی
یکشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵ ۵۳ نامهای با امضای 124 نفر از اهالی موسیقی خطاب به رییس هیئت مدیره خانه موسیقی ایران منتشر شد به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا در این نامه که همراه آن اسامی هنرمندان نیز آمده خطاب به دکتر محمد سریر گفته شده است همانگونه که میدانید چندی است که انتقاد-
سینما و تلویزیون
پربازدیدترینها