تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814697810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حلال 402 پالایش نفت شیراز از بورس انرژی صادر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: برای اولین بار در رینگ بین الملل بورس انرژی: حلال 402 پالایش نفت شیراز از بورس انرژی صادر شد ایلنا: پالایش نفت شیراز امروز 3 میلیون لیتر حلال مرغوب 402 را برای فروش در بازارهای بین المللی به بورس انرژی آورد و با موفقیت فروخت.
حلال 402 پالایش نفت شیراز از بورس انرژی صادر شد

به گزارش ایلنا از روابط عمومی و امور بین الملل بورس انرژی در جریان معاملات امروز و در رینگ بین الملل، شرکت پالایش نفت شیراز عرضه 3 میلیون لیتری حلال 402 را روی تابلو برد. حلال 402 که از جمله محبوب ترین و پر استفاده ترین حلال ها است که در صنایع چاپ، رنگ، تولید تینر و لاک کاربرد دارد. خریداران 2 میلیون و 480 هزار لیتر از این حلال را به ارزش 29 میلیارد ریال خریداری کردند. امروز مجموعا در بازار فیزیکی بورس انرژی 66 میلیارد ریال انواع معاملات حامل های انرژی صورت گرفت.

۱۳۹۴/۰۵/۱۳ ۱۴:۱۷:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن