تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801264457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اميدواريم توافق هسته اي اتقاقات مثبتي را در اقتصاد کشور رقم زند/ : رقم نقدينگي حدود 800 هزار ميليارد تومان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مرداد ۱۳۹۴ (۱۳:۱ب.ظ)
مدير عامل بانک ملي: اميدواريم توافق هسته اي اتقاقات مثبتي را در اقتصاد کشور رقم زند/ : رقم نقدينگي حدود 800 هزار ميليارد تومان است موج - همتي با اشاره به اين که سال 1394 خشکسالي مالي براي بانک هاي کشور است، اظهار کرد: اميدواريم که توافق هسته اي اتفاقات مثبتي را براي اقتصاد کشور به ارمغان بياوردکه نفع آن عايد کشور و مردم باشد.
به گزارش خبرنگار موج، عبدالناصر همتي مدير عامل بانک ملي با بيان اين که سيستم بانکي داراي مسائل و مشکلاتي است که تحريم ها و نوع مديريت برآن تاثير گذار است، بيان کرد: براي عبور از اين شرايط سختي ها وجود دارد و يک شب امکان پذير نيست.
وي در ادامه اين نشست خبري با اشاره به مشکلات تراز نامه هاي بانکي گفت: در حال حاضر 5 درصد از سپرده هاي مردم مي توان براي بانکتامين مالي کند.
همتي در ادامه با بيان اين که نقدينگي در تمامي کشورهاي دنيا براي توليد استفاده مي شود، اظهار کرد: در دنيا از نقدينگي براي تامين مالي پروژه هاي جاده اي، نيروگاهي و سد استفاده مي شود.
همتي تصريح کرد: با بهره گيري از سرمايه هاي خارجي و فعال شدن بازار سرمايه مي توان از منابع بانک ها براي طرح هاي کوتاه مدت استفاده کرد.
وي با عنوان اين که نمي توان منکر نقش بي بديل بانک هاي در عرصه سرمايه گذاري شد، گفت: در کشور 31 بانک تامين مالي 90 درصد از منابع کشور را برعهده دارند.
همتي با اشاره به اين که سال 1394 خشکسالي مالي براي بانک هاي کشور است، اظهار کرد: اميدواريم به توافق هسته اي اتفاقات مثبتي را براي اقتصاد کشور به ارمغان بياوردکه نفع آن عايد کشور و مردم باشد.
مدير عامل بانک ملي تاکيد کرد: رقم نقدينگي حدود 800 هزار ميليارد تومان است و اين موضوع در حالي است که کل سرمايه بانک هاي دولتي 20 هزار ميليارد تومان و مجموع آن با بانک هاي خصوصي حدود 30 تا 40 هزار ميليارد تومان است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن