تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814661095




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جوابیه بنیاد سینمایی فارابی به اظهارات نادر طریقت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: جوابیه بنیاد سینمایی فارابی به اظهارات نادر طریقت خبرگزاری پانا: بنیاد فارابی در پاسخ به اظهارات نادر طریقت در خصوص فیلمنامه «فراموش شدگان» جوابیه ای صادر کرد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۳ مرداد ساعت 12:33

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، جوابیه بنیاد سینمایی فارابی درخصوص اظهارات نادر طریقت برای فیلمنامه «فراموش شدگان» که چندی پیش در مصاحبه با خبرنگار پانا مطرح شده بود، به شرح زیر است: پیرو اظهارات جناب آقای نادر طریقت دربارة فیلمنامه «فراموش شدگان» که در قالب مصاحبه و نامه سرگشاده در رسانه‏ ها منتشر شد، به اطلاع می‏رساند، فیلمنامه مزبور در جلسه مورخ ۱/۵/۱۳۹۳ در شورای تسهیلات بنیاد فارابی بنا بر درخواست نامبرده مطرح و مطابق با تقاضای نویسنده مبنی بر عقد قرارداد نگارش فیلمنامه، موافقت شده است. شورای مذکور تصمیم گرفت؛ نگارش فیلمنامه توسط آقای نادر طریقت و نظارت آقای مهدی سجاده‏چی با مبلغ بیست میلیون تومان انجام شود که طبق اظهارات آقای طریقت، اصلاحات انجام گردید. مجدداً فیلمنامه «فراموش شدگان» طبق اسناد موجود، در تاریخ ۹/۳/۱۳۹۴ در شورای عالی فرهنگی مطرح و با اکثریت آراء فاقد ارزشهای سینمایی تشخیص داده شد.
 
اما شورا نظر به حُسن ظن مدیرعامل بنیاد و توصیه وی، برای ساخت ویدئویی فیلمنامه دیگری، ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان وام در نظر گرفت که در صورت احراز شرایط به ایشان تعلق ‏گیرد که ایشان نپذیرفت!
شایان ذکر است، بنیاد سینمایی فارابی، فیلمنامه‏‌هایی را با هدف حمایت نویسندگان آن، خریداری می‏کند که لزوماً با توجه به ظرفیت
ساخت در سینمای ایران، امکان تولید همة فیلمنامه‏‎های نوشته شده وجود ندارد. 
 
لازم به ذکر است بنیاد سینمایی فارابی از فیلم‏نامه‏‌هایی حمایت می‏کند که با اولویت‏های فرهنگی همخوانی دارد. وظیفه قطعی شوراها و بخش فرهنگی بنیاد، تطبیق این مأموریت‏ها با فیلم‏نامه‏‌های ارائه شده است. 
 
بنیاد سینمایی فارابی معتقد است، سعه صدر و همگرایی و اعتماد متقابل، راه حل چالش‏های مالی پیش روی سینما و سینماگران است.
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن