تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819520819




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قول مخابرات به زیرساخت کردستان:بدهی خود را ظرف دو هفته پرداخت می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: قول مخابرات به زیرساخت کردستان:بدهی خود را ظرف دو هفته پرداخت می کنیم سنندج – ایرنا – پس از اینکه شرکت ارتباطات زیرساخت ، شرکت مخابرات را به قطع برخی از خدمات این شرکت در 9 استان کشور تهدید کرد با درخواست مخابرات مهلتی به این شرکت داده شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا مخابرات کردستان نیز با قبول بخشی از بدهی مورد ادعای شرکت ارتباطات زیرساخت استان، قول داده است طی دو هفته این بدهی را پرداخت کند.
مدیرکل ارتباطات زیرساخت استان کردستان با بیان این مطلب افزود: مخابرات کردستان در حوزه مکالمات بین الملل (inter connection) شش میلیارد تومان به شرکت زیرساخت کردستان بدهکار است.
سعدی امیری ادامه داد: شرکت مخابرات کردستان مدعی است این بدهی را به شرکت مخابرات ایران پرداخت کرده است ولی هنوز به شرکت زیرساخت کردستان اعلام نشده است.
وی با اشاره به اینکه سخنان مدیریت مخابرات کردستان برای ما حجت است، اظهار کرد: به گفته مدیر عامل شرکت مخابرات کردستان، شرکت مخابرات کردستان همچنین در حوزه پنهای باند اینترنت دو میلیارد تومان به زیرساخت بدهکار است که طی دو هفته پرداخت می کند.
مدیرکل ارتباطات زیرساخت استان کردستان گفت: این بدهی از سنوات گذشته در کل کشور وجود داشته است و تنها میزان آن کم و بیش شده است.
امیری ادامه داد: مخابرات نیز در حال گسترش فیبر نوری از 12 کُر(core) به 48 کُر (core) و همچنین گسترش پهنای باند اینترنت است که هزینه هایی را متحمل شده است.
شرکت ارتباطات زیرساخت یک شرکت کاملا دولتی است که خدماتی از جمله مکالمات بین الملل و اینترنت را به شرکت های خصوصی و دولتی ارائه می دهد.ک/3
6108/1904



12/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن