تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802529048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگی وزارت نفت برای افزایش ۵۰۰ هزار بشکه ای تولید نفت


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: آمادگی وزارت نفت برای افزایش ۵۰۰ هزار بشکه ای تولید نفت


وزیر نفت گفت: بزرگترین وظیفه ملی این وزارت خانه احیای سهم ایران در بازار های جهانی است. ما به دنبال افزودن ، روزانه ۵۰۰ هزار بشکه ، به تولید نفت خام کشور هستیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، وزیر نفت در برنامه نگاه یک گفت: ما به دنبال آن هستیم که روزانه ۵۰۰ هزار بشکه در روز به تولید نفت خام کشور اضافه کنیم و فکر می کنم اوپک عاقل تر از آنست که برای افزایش تولید ما جایی باز نکند؛ در غیر این صورت ممکن است برای مدتی قیمت ها افت داشته باشد که در این حالت دیگران بیشتر از ما ضرر خواهند کرد؛ زیرا تولید ما ثابت و صادراتمان روبه افزایش است.
 
دانلود       بیژن زنگنه تولید نفت کشور را پیش از تحریم ها حدود 4 میلیون بشکه در روز اعلام کرد و گفت: تولید ما بعد از تحریم یک میلیون بشکه در روز کاهش یافت. زنگنه ادامه داد: در کشورهای اروپایی به ویژه ایتالیا، یونان و انگلیس پول های بلوکه شده ای هست که بیشتر آنها متعلق به شرکت نفت بوده و حدود 2/5میلیارد دلار است.
وی با بیان اینکه تراز برداشت ما در پارس جنوبی همچنان منفی است، گفت: پیش بینی شده در 3 سال آینده کارهای باقی مانده در 23 میدان نفتی  پارس جنوبی را  به سرانجام برسانیم. زنگنه گفت: اولویت ما صادرات گاز به کشورهای همسایه است و با صادرات "ال ان جی" هم می توانیم درآمد خود را افزایش دهیم. وزیر نفت همچنین درباره حضور شرکت های خارجی در صنعت نفت ایران تاکید کرد:
دانلود


وزیر نفت گفت: کسانی که گمانه زنی می کنند که ایران نمی توانند تولید خود را افزایش دهد بهتر است بدانند، ما از زمانی که بخواهیم می توانیم افزایش تولید روزانه 500 هزار بشکه نفت را داشته باشیم.

***وی درباره موضوع دکل نفتی "تاسیسات دریایی" هم گفت: دکلی به نام تاسیسات دریایی به مبلغ 88 میلیون دلار توسط یک شرکت خریداری می شود، که این شرکت نیمی متعلق به صندوق بازنشستگی نفت و نیم دیگر متعلق به تعاونی بازنشستگی ناجا و پرسنل عادی بود. وی ادامه داد: اما جالب اینکه، شرکت خریدار این دکل درحالی که تنها 20 روز از عمرش می گذشت، به این خرید اقدام کرد و چند روز قبل از خرید این دکل، از شرکت آرژانتینی دکل دیگری به مبلغ 66 میلیون دلار می خرد و بعد اقدام به فروش همان دکل به مبلغ 88 میلیون دلار می کند. جالب تر اینکه در روز معامله قرارداد تحویل دکل امضا می شود، اما دکلی تحویل داده نمی شود و بعد از آن 20 درصد از پول پیش پرداخت می شود؛ وزیر نفت افزود: بعد از مدتی هم شرکت اولیه صاحب دکل ( فروشنده ) قرارداد را به دلیل اینکه پولی به او پرداخت نمی شود، فسخ می کند. از طرف دیگر، شرکت تاسیسات دریایی، تمام 88 میلیون دلار را به حساب شرکت واسطه واریز می کند به این ترتیب شرکت آرژانتینی "فرروتونا"، دکل را برمی دارد و می رود.
  وی افزود: بدون شک مقصر اصلی داخلی ها هستند که باید به پرونده شان رسیدگی شود.
 
***وی در خصوص برنامه های وزارت نفت برای جلوگیری از خام فروشی هم گفت: برنامه ای داریم که تمام یک میلیون بشکه افزایش نفت کشور در داخل کشور فراورش شود (360 هزاربشکه در پالایشگاه ستاره خلیج فارس 120 هزاربشکه در پالایشگاه شیراز و 480 هزار بشکه در 8پالایشگاه و60 هزار بشکه در سیراف) و برای گاز هم باید واحدهایی که خوراک پتروشیمی تولید می کنند احداث شود.
زنگنه ادامه داد: برای نفت خام هم حدود 70 میلیارد دلار طرح تعریف کرده ایم که تولید ما را 3 برابر خواهد کرد.

وی افزود: ما صادرات گاز به کشورهای همسایه را در اولویت داریم و حتی با صادرات ال ان جی می توانیم درآمدمان را بالاتر هم ببریم.
 
 

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


یک شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن