تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819184262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چکمه ای ها و ماتادور ها در فکر تسخیر بازار ایران


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: چکمه ای ها و ماتادور ها در فکر تسخیر بازار ایران


دو وزیر کابینه ایتالیا در روزهای ۱۳ و ۱۴ مرداد و سه وزیر دولت اسپانیا هم نیمه دوم شهریور در راس هیاتی سیاسی، تجاری به منظور گفتگو با مقامات کشورمان و توسعه مناسبات دوجانبه وارد تهران می شوند.   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، جهانبخش مظفری سفیر جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا از سفر دو وزیر کابینه ایتالیا به تهران در روزهای 13 و 14 مردادماه خبر داد.

وی گفت: پس از توافق هسته ای وین، دولت ایتالیا در تلاش برای ارتقای روابط خود با تهران است و به همین منظور، پائولو جنتیلونی وزیر امور خارجه و فدریکا گوییدی وزیر توسعه اقتصادی خود را روزهای 13 و 14 مرداد ماه در رأس هیاتی تجاری به تهران اعزام می کند.

وی در آستانه سفردو روزه وزرای امور خارجه و توسعه اقتصادی ایتالیا به تهران به منظور رایزنی های سیاسی و اقتصادی با مقامات کشورمان گفت: شرکت های ایتالیایی در بخش های مختلف اقتصادی قبل از توافق هسته ای در صف امضای قرارداد با طرف ایرانی قرار گرفته اند.

بازاربکر ایران برای شرکت های بحران دیده ایتالیایی یک فرصت طلایی و حیاتی برای ادامه فعالیت آنها محسوب می شود. فضای اقتصادی به وجود آمده از جمع بندی مذاکرات هسته ای وین، رقابت میان شرکت های ایتالیایی و اروپایی را که در صدد جبران موقعیت از دست رفته در ایران هستند، افزایش داده است.

ایتالیا درزمان قبل از تحریم ها، با بیش ازهفت میلیارد یورو مبادلات تجاری در سال، نخستین شریک تجاری ایران در اتحادیه اروپا محسوب می شد، در حالی که این مبادلات پس از تحریم ها به یک میلیارد یورو کاهش یافت.

پس از مذاکرات هسته ای وین میان ایران و قدرت های جهانی، ایتالیا برای از سرگیری روابط و جبران جایگاه تجاری و اقتصادی پیش از تحریم ها به تکاپو افتاده است.

بر اساس این گزارش، پدرو ویینا سفیر اسپانیا در تهران هم گفت: سه وزیر کشور اسپانیا هفتم سپتامبر (16 شهریور) به ایران سفر می کنند.

وی در حاشیه دیدار با استاندار لرستان در جمع خبرنگاران افزود: وزرای امور خارجه، صنعت و عمران اسپانیا با هدف بهبود روابط تجاری و اقتصادی، نیمه دوم شهریور وارد تهران می شوند.


 
 


شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن