تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند! زبان را عذابى دهد كه هيچ يك از اعضاى ديگر را چنان عذابى ندهد. زبان گويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814718908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکا به مصر 8 فروند اف 16 داد


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: سفارت آمریکا در مصر اعلام کرد که واشنگتن قصد دارد هشت جنگنده اف- ۱۶ را به عنوان بخشی از حمایت نظامی خود به قاهره تحویل دهد.

به گزارش تراز ،در بیانیه‌ای که در وب سایت سفارت آمریکا در مصر منتشر شده آمده است که هشت جنگنده اف- ۱۶ مستقیما از آمریکا به پرواز در می‌آیند و روز جمعه در پایگاهی هوایی خارج از مصر فرود می‌آیند. چهار فروند جت جنگنده اف ۱۶ دیگر نیز اواخر سال جال جاری میلادی مستقیما به مصر تحویل داده می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری شینهوای چین، سرتیپ چارلز هوپر مقام‌ دفاعی ارشد سفارت آمریکا در مصر اعلام کرد: جنگنده‌های اف- ۱۶ دارای قابلیت ارزشمندی هستند که در این دوران از ناامنی در منطقه مورد نیاز است. افراط گرایان امنیت منطقه را به مخاطره می‌اندازند و این سیستم‌های تسلیحاتی ابزاری جدید را برای کمک به مصر برای مبارزه با تروریسم فراهم می‌کنند.

این اظهارات چندین روز پیش از سفر جان کری وزیر خارجه آمریکا به خاورمیانه که قرار است روز یکشنبه صورت گیرد مطرح شده است. کری و سامح شکری وزیر خارجه مصر قرار است ریاست نشست یک گفت‌وگوی استراتژیک در قاهره را برعهده بگیرند.

واشنگتن از ژوئیه ۲۰۱۳ بخشی از کمک نظامی سالانه ۳ / ۱ میلیارد دلاری خود به مصر را مسدود کرده بود. روابط دو کشور پس از روی کار آمدن عبدالفتاح سیسی در اواسط سال ۲۰۱۴ بهبود یافت. ماه گذشته آمریکا دو عدد کشتی نیروی دریایی به مصر تحویل داد.


منبع: ایسنا



زمانبندی انتشار: 9 مرد 1394 - 16:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن