تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819158080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهداد کاوه: عملیات راهداری استان تهران به4پیمانکارواگذار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: به منظور افزایش تمرکز درمدیریت راهداری استان تهران 10پیمانکار حذف شدند شهداد کاوه: عملیات راهداری استان تهران به4پیمانکارواگذار شد تهران - ایرنا - سرپرست مدیریت راهداری استان تهران گفت: به منظور افزایش تمرکز درمدیریت راهداری و ایمن سازی راه ها، تعداد پیمانکاران عملیات راهداری در حوزه استحفاضی راه های این استان از 14پیمانکار به چهار پیمانکار تقلیل یافت.


شهداد کاوه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تاکنون 14پیمانکار عملیات راهداری استان تهران را عهده دار بودند، افزود: براساس این تقسیم کار در برخی از شهرستان ها به دلیل کم بودن وسعت محدوده راه ها، یک پیمانکار برای دو شهر و در شهرهایی مانند تهران به دلیل وسعت زیاد محدوده راهداری، دو پیمانکارعملیات مستمر نگهداری راه ها را انجام می دادند.
سرپرست مدیریت راهداری استان تهران به فعالیت پیمانکاران دیگر درحوزه ایمن سازی راه های استان اشاره کرد و گفت: افزون بر 15 تا 20پیمانکار نیز مسوولیت انجام امور ایمن سازی محورها از قبیل نصب و نگهداری تابلوهای علائم ایمنی، حفاظ های کابلی جاده ها، نیوجرسی و گاردریل ها (حفاظ های اطراف جاده)، لکه گیری، درزگیری، آسفالت های مقطعی و همچنین نگهداری روشنایی راه های حوزه استحفاظی استان را بر عهده داشتند.
وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای کاهش تعداد پیمانکاران گفت: به تجربه ثابت شده است که در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه مانند سیل و زلزله امکان دسترسی به موقع این تعداد از پیمانکاران در یک زمان فشرده کار بسیارسختی است.
کاوه افزود: به همین منظور این اداره کل با اجرای طرحی، کاهش تعداد پیمانکاران حوزه های راهداری و ایمن سازی جاده ها را در دستور کار خود قرار داد.
وی گفت: با توجه به لزوم تمرکز در مدیریت این مجموعه از شش ماه پیش اسناد لازم تهیه و بررسی شد تا تعداد پیمانکاران این اداره کل کاهش و به چهار پیمانکار با رتبه های بالاتر(یک تا سه) واگذار شود.
کاوه با اشاره به تقسیم استان به چهارحوزه شمال و شمال شرق، شرق و جنوب شرق، غرب و شمال غرب و جنوب غرب گفت: براساس این تقسیم بندی، عملیات راهداری و ایمن سازی راه ها در این استان درچهارگروه از شهرستان های همجوار شامل شهرستان های ری، رباط کریم، اسلامشهر و بهارستان، شهرستان های قدس، شهریار، ملارد و تهران، شهرستان های پردیس، دماوند، فیروزکوه و شمیرانات و شهرستان های پیشوا، ورامین، قرچک و پاکدشت به صورت قراردادهای جداگانه به این چهار پیمانکار واگذار شد.
وی با اشاره به اینکه تمامی مراحل ایمن سازی راه های ارتباطی استان تهران به عهده این چهار پیمانکار خواهد بود، افزود: با اعلام فراخوان عمومی افزون بر20پیمانکار با دریافت اسناد اقدام به ثبت نام کردند که پس از انصراف تعدادی از متقاضیان و پذیرش پیشنهاد قیمت افزون بر12نفر در مناقصه، چهار نفر برنده نهایی اعلام شد.
کاوه در مورد اهداف برگزاری این مناقصه هم گفت: این برنامه نه تنها موجب کاهش تعداد پیمانکاران و تمرکز بیشتر در حوزه مدیریت راهداری شد، بلکه پیمانکاران با رتبه بالا و توانمند از نظر نیروی متخصص و ماشین آلات به روز، جایگزین پیمانکاران فعلی با رتبه چهار و پنج شد.
وی مجموع ارزش ریالی این چهار قرارداد پیمانکاری را افزون بر550 میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: براساس مفاد این قراردادها اجرای عملیات راهداری و همچنین امور ایمن سازی راه های استحفاظی استان به غیراز خط کشی به مدت یک سال به طور جداگانه درمحدوده چهار شهرهمجوار در استان تهران به این چهار نفر واگذار می شود.
کاوه با بیان اینکه هفته گذشته اسامی برندگان مناقصه اعلام شد، افزود: با توجه به شرط قرارداد، برندگان مناقصه ملزم هستند تمامی ماشین آلات سبک، سنگین و نگهداری را پیش از انعقاد قرارداد تهیه و دراختیار این اداره کل قرار دهند.
سرپرست مدیریت راهداری استان تهران تصریح کرد: تاکنون تعدادی از این ماشین آلات تامین شده و پس از تکمیل و اجرا تعهد پیمانکاران، قرارداد پیمانکاری بین اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و این چهار پیمانکار به امضا می رسد.
تهرام/1699//1871



07/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن