تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798732090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار: توسعه شهرک صنعتی پیشوا به رفع بیکاری دراستان تهران کمک می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار: توسعه شهرک صنعتی پیشوا به رفع بیکاری دراستان تهران کمک می کند تهران – ایرنا – فرماندار پیشوا گفت: شهرک صنعتی پیشوا از قابلیت های ویژه ای برخوردار است که در صورت توسعه فعالیت می تواند به رفع بیکاری در استان تهران کمک شایانی کند.


عباس ملکوتی خواه روز دوشنبه در نشست هماهنگی استقرار صنایع در شهرک صنعتی پیشوا افزود: شهرک صنعتی پیشوا به دلیل نزدیکی به پایتخت و دارا بودن قابلیت هایی نظیر دسترسی سریع به راه آهن سراسری تهران – مشهد و مجاورت با بزرگراه قم – گرمسار از ظرفیت های زیادی جهت استقرار صاحبان صنایع برخورداراست.
وی گفت: شهرستان پیشوا نه تنها در حوزه کشاورزی که در حوزه صنعت نیز از بهترین ظرفیت در سطح استان تهران برخوردار است و می تواند بسیاری از مشکلات بیکاری استان را برطرف کند.
وی تصریح کرد: سرمایه گذار برای استقرار درهر شهر و یا منطقه به اولویت هایی نظیر راه های مواصلاتی، نزدیکی به پایتخت، دسترسی به بازارهای فروش و امنیت توجه دارد که شهرک صنعتی پیشوا از تمامی این قابلیت ها برخوردار است.
وی افزود: شهرستان پیشوا ازانسجام و وحدت نظر لازم میان مسوولان در رابطه با پیگیری مسائل مربوط به توسعه شهرستان برخوردار است و این فضا می تواند زمینه توسعه فعالیت های صنعتی شهرستان را فراهم کند.
ملکوتی خواه گفت: درحال حاضر بستر سرمایه گذاری در شهرک صنعتی پیشوا فراهم است و پس از سفر معاون اول ریاست جمهوری، وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کشور مجوز استقرار صنوف تولیدی در شهرک صنعتی پیشوا صادر شده است.
وی از هدایت صنوف تولیدی مزاحم به شهرک صنعتی به عنوان اولویت شهرستان پیشوا یاد کرد و یادآور شد: در راستای حمایت از صنعتگران و به منظور رونق فعالیت شهرک صنعتی پیشوا، مشوق های حمایتی به سرمایه گذاران و صنعتگران ارائه می شود تا بتوانند به راحتی در این مکان مستقر شوند.
فرماندار پیشوا با اشاره به این که بخشی از این شهرک به صنایع تبدیلی کشاورزی تعلق دارد، گفت: با توجه به رونق کشاورزی در این منطقه بخشی از شهرک صنعتی به استقرار صنایع مرتبط با بخش کشاورزی اختصاص داده شده که کشاورزان و سرمایه گذاران می توانند از قابلیت های آن در راستای افزایش تولید و بهره گیری از ظرفیت های موجود استفاده کنند.
وی تصریح کرد: شهرک صنعتی پیشوا از زیرساخت های مناسبی در ایجاد فضای سبز و تصفیه خانه برخوردار است که این موضوع می تواند در تأمین آب مورد نیاز صنایع و نیز فضای فیزیکی مناسب کسب و کار نفش به سزایی ایفا کند.
فاز نخست شهرک صنعتی پیشوا در40 کیلومتری جنوب شرقی تهران درمجاورت آزاد راه حرم تا حرم ، جاده ترانزیتی شرق کشور و راه آهن سراسری تهران – مشهد قرار دارد که فاز نخست آن با وسعتی افزون بر 270هکتار به متقاضیان واگذار شده است.
تهرام/7254//1871



05/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن