تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798530980




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقبالی:لیگی که بازیکنان تا2بامداد قلیان می کشند پیشرفت نمی کند/ دلالان فوتبال ایران را نابود کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اقبالی:لیگی که بازیکنان تا2بامداد قلیان می کشند پیشرفت نمی کند/ دلالان فوتبال ایران را نابود کردند تهران - ایرنا- مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا به مناسبت آغاز پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران گفت:لیگی که دلالان درآن نقش اصلی را داشته و بازیکنان به تیم ها تحمیل کرده و در آن جابجا می کنند، پیشرفت نمی کند.


مسعود اقبالی روزچهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: لیگ امسال قطعا بهتر از سال گذشته نخواهد بود وعلت آن هم مشکلاتی است که درکل سیاست های ما وجود دارد.متاسفانه بسیاری ازتیم های ما هنوزازنظر مالی، اسپانسر و حتی مدیریتی مشکل دارند و قطعا در هفته های اول مشکلات زیادی خواهیم داشت.
وی ادامه داد:ما نباید توقع بهترشدن را از لیگ مان داشته باشیم و پیشرفت ما نسبت به فوتبال دنیا کاملا لاک پشتی است و به عنوان فردی که سال ها در فوتبال بوده به هیچ عنوان به آینده امیدوار نیستم.
مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا، گفت: باشگاههای ما در جذب نیروهای متخصص بسیار ضعیف عمل کردند واین می تواند به لیگ ما آسیب جدی وارد کند.
وی درخصوص وضعیت جذب بازیکنان از سوی باشگاه ها، تصریح کرد: بازیکنان به دنبال باشگاهی هستند که بتواند پول آنها را نقد بدهد و به همین دلیل شاهد پخش شدن بازیکنان در میان تیم ها هستیم.
وی اظهارکرد: این مساله می تواند به جذاب شدن لیگ ما کمک کند اما سطح کیفی لیگ ما تغییر نمی کند. شما پرسپولیس را نگاه کنید که چقدر مسن است آیا این تیم می تواند سطح کیفی لیگ را تغییر دهد. فوتبال ایران دچار خلاء در بازیکنان جوان شده و قطعا این مساله در سال های آینده به فوتبال ملی ما آسیب می زند.
اقبالی ادامه داد:فوتبال ما شعور لازم را ندارد و رشد ما فقط ازنظرکمی بوده است. متاسفانه مدیران، مربیان و بازیکنان ما شناخت کافی را ندارند و همین مساله باعث شده بازیکنان ما دانش لازم را نگیرند.
وی با انتقاد از حواشی فوتبال، گفت : حاشیه های فوتبال ما بسیارزیاد است. شما امروز می بینید بازیکن 18 ساله ما قلیان می کشد آیا این بازیکن می تواند سطح کیفی لیگ را بالا ببرد.بازیکن حرفه ای باید 9 شب خواب باشد اما امروزبازیکنان ما تا ساعت 2 شب درمیهمانی هاهستند و مرتب قلیان می کشند. این ها ضعف های اساسی فوتبال ایران است برای برطرف کردن آنها نیاز به زمان زیادی داریم. بازیکن فقط 2 ساعت در باشگاه است و 22 ساعت در اختیار خودش.
مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا، گفت:درباشگاه هایی که کارکردم فقط باید درس اخلاق می دادم و واقعا باید درس اخلاق درفوتبال ایران سراسری شود. متاسفانه تمام این بلاها را مدیرانی به سر فوتبال ما آوردند که یک درصد هم این رشته را نمی شناختند.
اقبالی دررابطه با نقش دلالان درفوتبال ایران، خاطرنشان کرد:دلالی در فوتبال دنیا وجود دارد اما در فوتبال ما کسانی این کار را می کنند که شخصیت لازم را برای این کار را ندارند. متاسفانه این افراد فوتبال ایران را به نابودی کشاندند و فقط به فکر جیب خود هستند.
مربی اسبق استقلال،اظهارکرد:در ورزش ایران کسی برایش پیشرفت مهم نیست و رشته های ورزشی ما عقب گرد دارند. اگرفوتبال هم تا امروز نفس کشیده به خاطرهوادارانش بوده است. فوتبال برای نجات از این وضعیت باید خصوصی شود و با ادامه این شیوه نمی توانیم موفق باشیم.
وی تاکید کرد:تا زمانی که اقتصاد ورزش ما درست نشود به هیچ عنوان خصوصی سازی در فوتبال و ورزش ما صورت نمی گیرد. هیچ اقتصاد دان عاقلی مجانی هزینه نمی کند.
مربی اسبق استقلال در رابطه با شرایط این تیم، گفت:استقلال شرایطش مانند پرسپولیس بدتر از سال قبل خواهد بود زیرا انگیزه لازم برای فوتبال در این تیم ها وجود ندارد. در باشگاهی که بازیکن فقط باید برای پول درآوردن دنبال مدیران باشد چگونه می خواهد برای قهرمانی تلاش کند.
وی ادامه داد: فوتبال ایران کیفیت ندارد و تا زمانی که فوتبال سیاسی کار کند رشد نخواهد کرد. اگر قرار است سیاسی ها در فوتبال کار کنند فقط باید وظیفه انجام کار اقتصادی را داشته باشند.
اقبالی در خصوص مدعیان قهرمانی لیگ پانزدهم، گفت: تیم هایی که دارای ساختار هستند مانند سپاهان، ذوب آهن، نفت تهران و فولاد خوزستان مدعی قهرمانی خواهند بود.
مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا درخصوص پول هایی که درفوتبال ایران هزینه می شود، گفت: واقعا بازیکنان و مربیان ما شایسته این پول ها نیستند و این شرایط را کسانی در فوتبال ایجاد کردند که خودشان می خواستند چیزی گیرشان بیاید. این کار را دلالان کردند تا بتوانند جیب های خود را پر کنند.
رییس اسبق کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در رابطه با نقش آموزش درفوتبال ایران، گفت:35 سال در کمیته آموزش فدراسیون فوتبال کار کردم و همیشه بهترین دستاوردها را برای مربیان آورده ایم. من 24 مرداد کلاس مربیگری دارم نکات خود را می گویم اما آیا می توانم بروم بالای سر امیر قلعه نویی و علی دایی بایستم ببینم کارهایی که ما گفتیم را انجام می دهند. ما باید در فدراسیون فوتبال ماموران کمیته آموزش را ایجاد کنیم تا از تمرینات بازدید کنند تا مربیان هر کاری که دلشان می خواهند را نکنند.
برنامه هفته اول لیگ پانزدهم:
پنج شنبه8 مرداد 94
فولاد مبارکه سپاهان-استقلال خوزستان - صنعتی خوزستان ورزشگاه فولاد شهر
صبای قم - استقلال اهواز - ورزشگاه یادگار امام(ره) قم
سایپا - گسترش فولاد تبریز- ورزشگاه پاس قوامین
سیاه جامگان مشهد - استقلال تهران - ورزشگاه ثامن مشهد
جمعه 9 مرداد 94
ملوان بندر انزلی - ذوب آهن - ورزشگاه تختی انزلی
تراکتورسازی تبریز - نفت تهران - ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز
پرسپولیس - پدیده مشهد- ورزشگاه آزادی تهران
فولاد خوزستان - راه آهن - ورزشگاه غدیر اهواز
ورزشی **9118**1590



07/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن