تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شادی مومن در رخسار او و اندوهش در دل است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804571599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سياه جامگان جاي «ابومسلم» را در قلب هاي مردم خواهد گرفت؟!


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۵۵ب.ظ)
فرصت جديد براي حضور سياه جامگان در ليگ برتر سياه جامگان جاي «ابومسلم» را در قلب هاي مردم خواهد گرفت؟! موج - ورزشگاه تختي مشهد ، مشکي رنگ عشق ، ابومسلم اين کلمات روزهاي خاطره انگيز فوتبال خراسان را در ذهن تمامي مردم استان تداعي مي کند ليگ امسال درحالي شروع مي شود که يک تيم سياه پوش مي خواهد جاي ابومسلم را در دل مردم مشهد پر کند وخاطرات تلخ وشيرين ابومسلم تيم ريشه دار ديار طوس را در حافظه بلند مدت مردم ايران که به فراموشي سپرده شده بود را دوباره زنده کند، بايد منتظر باشيم ببينيم اين امر محقق مي شود .
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري موج از مشهد، ليگ برتر فوتبال و برنامه نود هميشه با فوتبال خراسان ديدني وجذاب تربوده است و مي توان به جرآت گفت تيم هاي ليگ برتري اين علاقه را دارند براي زيارت ضامن آهو بتوانند سالي يک بار به مشهد مقدس سفر کنند که اين امر به واسطه حضور ابومسلم و پيام دو تيم محبوب مردم خراسان در سال هاي نه چندان دور هميشه امکان پذير بود ولي پس از پايان عمر اين تيم هاي ريشه دار، ديگر شرايط براي سفرهاي فوتبالي تيم هاي ليگ برتري به مشهد فراهم نبود تا اينکه تيم پديده فصل گذشته به ليگ برتر صعود کرد و چراغ سفرهاي فوتبالي به خراسان را روشن کرد.
خوشبختانه امسال فوتبال روي مهربانش را به مردم ديار طوس دوباره نشان داد وبا صعود سياه جامگان به ليگ برتر مردم مشهد در ورزشگاه ثامن الائمه حاضر مي شوند و شعار رو قلب من نوشته مشکي رنگ عشق سر خواهند داد.
تيم پديده با يک سرمايه گذاري بسيار خوب به ليگ برتر صعود کرد و توانست شور فوتبالي سال هاي گذشته را به مردم اين ديار تزريق کند و فوتبال دوستان مشهدي با حمايت همه جانبه از تيم پديده با توجه به سال اول حضور اين تيم درليگ برتر نشان دادند تعصب خاصي بر نماينده شهرشان دارند و مي توان اين حدس وگمان رابراي سياه جامگان هم زد که هواداران ابومسلم که به رنگ مشکي بسيار تعصب دارند از تيم سياه جامگان که نماد رنگ مشکي است به حد واندازه هاي ابومسلم حمايت کنند واين تيم تازه ليگ برتري را در ديدارهاي خانگي تنها نخواهد گذاشت.
محمد رضاعباسي مديرعامل تيم سياه جامگان معتقد است که اين تيم همان ابومسلم است وبسيار تلاش داشته تا پسوند ابومسلم را بعد از سياه جامگان به اين تيم بچسباند ولي زمان همه چيز را مشخص خواهد کرد که آيا مردم تيم سياه جامگان را به جاي ابومسلم خواهند پذيرفت يا خير؟
البته بايد به اين نکته توجه داشت که تيم طلوع نسل ابومسلم بعد از مرگ تدريجي ابومسلم به جاي اين تيم متولد شده است و درليگ دسته دوم کشور در حال تلاش براي صعود به ليگ برتر است ولي با توجه به عدم حمايت مسولان استان صعود اين تيم به ليگ دسته يک فوتبال کشور همانند يک عمليات غيرممکن خواهد بود

چراسياه جامگان تاسيس شد ؟
شايد براي فوتبال دوستان مشهدي اين سوال باشد در شرايط سختي که ابومسلم قلبش ايستاد و چراغ عمرش خاموش شد چرا تيم سياه جامگان شکل گرفت ؟ عباسي مديرعامل سياه جامگان که همانند سهام داران معروف ديگر مشکي پوشان از مديريت تيم ابومسلم نا اميد شده بود تصميم گرفت يک تيم بدون حاشيه با اسم قديمي سياه جامگان تاسيس کند تا به گونه اي مديريت خوب فوتبالي اش را به مسولان اين شهر نشان دهد.
باشگاه سياه جامگان در سال 90 با خريد امتياز در ليگ دسته دوم کارش را آغاز کرد مرحوم سيد کاظم غياثيان، مربي و کاپيتان سابق ابومسلم هدايت اين تيم را برعهده گرفت و خداداد عزيزي، غزال تيزپاي فوتبال کشور به عنوان مديرفني انتخاب شد تيم در فصل 90-91 توانست در رده چهارم ليگ دسته دوم کشور قرار گيرد.
در دومين سال تشکيل تيم سياه‌ جامگان محمدرضا مهاجري، بازيکن سابق ابومسلم هدايت تيم را عهده دار شد و تيم در فصل 91-92 با اقتدار و بدون تحمل حتي يک شکست در مشهد قهرمان گروه خود شد و به ليگ دسته اول صعود کرد و در سال اول حضورش درليگ دسته اول در يک قدمي صعود به ليگ برتر قرار گرفت ولي با بدشانسي به ليگ برتر سفر نکرد در سال دوم حضور سياه جامگان در ليگ دسته اول برنامه ريزي 4 ساله مشکي پوشان جواب داد واين تيم لباس ليگ برتري بر تن کرد.


شرايط سياه جامگان براي حضور درليگ برتر:

مهاجري سرمربي شايسته خراساني که توانست تيم سياه جامگان را با تدبير به ليگ برتر بياورد از ليگ دسته يک پيشنهادات چشمگيري داشت که همين امر باعث شد اين مربي، دوستانه از تيم سياه جامگان جدا شود و به پيشنهادهايش جدي تر فکر کند تا با رفتن غير منتظره عليرضا مرزبان از تيم پديده با اين تيم ناگهاني قرارداد امضاء کند.

مديرعامل تيم سياه جامگان براي جايگزيني مهاجري به سراغ مربي جوان تبريزي ها رفت و رسول خطيبي با اخلاق را که فصل گذشته با نامهرباني کنار گذاشته شده بود را به عنوان سرمربي انتخاب کرد.

خطيبي براي حضور قدرتمندانه در ليگ برتر ابتدا بازيکنان فصل گذشته تيم سياه جامگان را از طريق آرشيو فيلم هاي بازي هاي اين تيم در فصل گذشته ارزيابي کرد تا به جذب بازيکن اقدام کند
خطيبي براي درون دروازه دژان باندوويچ از ليگ بوسني را جذب کرد ولي اين بازيکن در نهايت ازاين تيم جدا شد محمدحسن عين افشار دروازبان فصل گذشته تيم حفظ شد و محمد ناصري از گسترش فولاد و ومحسن فروزان از استقلال جذب تيم شدند تا سياه جامگان از درون دروازه خيالش راحت باشد
در خط دفاع سرمربي سياه جامگان، بهروز افشار و امين عباسي از مهره‌هاي اصلي سياه‌جامگان در فصل گذشته را حفظ کرد و ميلان يووانويچ، سعيد مهدي‌پور، مهدي رستمي و امير تيزرو را جذب کرد در کنار اين‌ها بازيکناني جواني مثل محمدرضا بازاج، سعيد واسعي، رضا شربتي و اميرحسين صدقي نيز در اين تيم حاضرشدند
در خط هافبک دفاعي؛ سالار افراسيابي بازيکن فصل گذشته تيم سياه جامگان و احمد ميرکامدار براي پست هافبک دفاعي به خدمت گرفته شدند و عليرضا نقي‌زاده هم با قابليت حضور در چنين پستي از گسترش فولاد به مشهد آمد.
در خط هافبک مياني يا هجومي تيم خطيبي ، رنان داسيلواي برزيلي ، مصطفي احمدي و سجاد رهبر از شهرداري تبريز و اميد سينک از استقلال اهواز را جذب کرد
خط حمله تيم سياه جامگان در حالتي شکل گرفت که رضا عنايتي 39ساله با حواشي از استقلال جدا شد وبه شهر خودش بازگشت و در کنار محسن دلير از تراکتورسازي ، پيمان ميري ستاره ليگ دسته اول و فرزاد زامهران بازيکن تکنيکي مشهدي‌ها در جمع مشکي‌پوشان قرار گرفتند تا قابليت هاي خودشان را به نمايش بگذارند
گفتني است که تيم سياه جامگان خراسان افتتاح پانزدهمين دوره رقابت هاي ليگ برتر در مقابل استقلال تهران در ورزشگاه ثامن الائمه ميزبان خواهد بود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن