تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805627153




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابعاد شخصیتی شهدای هفتم تیر در مدارس معرفی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان: ابعاد شخصیتی شهدای هفتم تیر در مدارس معرفی می شود تهران -ایرنا- دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با تاکید بر ضرورت معرفی ابعاد شخصیتی شهدای هفتم تیر از جمله شهید بهشتی، از برگزاری برنامه های متنوع در طول سال تحصیلی 94-95 در مدارس سراسر کشور خبر داد.


به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، حامد علامتی روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل این اتحادیه برگزار شد، به دیدار اخیر خانواده های معظم شهدای هفتم تیر با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: با توجه به تاکید معظم له برای معرفی هر چه بیشتر ابعاد شخصیتی شهید بهشتی و 72 شهید هفتم تیر، برآن شدیم که در این راستا با انجام برنامه های مختلف پیرامون این موضوع گام های موثری در سطح مدارس برداریم.
وی هدف از برگزاری این برنامه ها را معرفی هرچه بیشترچهره های شهیدان گرانقدر حادثه هفتم تیر عنوان کرد و گفت: این برنامه همزمان با هفته دولت (اول شهریورماه 94) آغاز و تا هفتم تیرماه 95 در سطح مدارس سراسر کشور توسط انجمن های اسلامی دانش آموزی برگزار و پیگیری خواهد داشت.
دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان همچنین هدف اصلی این برنامه ها را معرفی، تبیین، ترویج فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت و آمادگی برای مقابله با جنگ نرم در حوزه های سیاسی و اجتماعی در میان دانش آموزان برشمرد.
دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با تشریح برنامه های یکساله این اتحادیه برای معرفی شهدای هفتم تیر اظهار داشت: یادواره های شیفتگان خدمت در طول سال تحصیلی در 40 شهرستان برگزار می شود.
علامتی همچنین با اشاره به اینکه این اتحادیه با عنایت به رسالت جریان سازی خود اقدام به معرفی شهدای هفتم تیر کرده، گفت: معرفی شهدا و تقویت روحیه شهادت طلبی از برنامه هایی است که تحت عنوان همکلاسی آسمانی مورد توجه و تاکید اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی قرار گرفته است.
علامتی با تاکید براینکه به دنبال برگزاری برنامه های کلیشه ای نیستیم، گفت: برای برگزاری این برنامه ها سه محور اصلی مد نظر ما قرار گرفته است.
وی از پیش بینی برنامه یک ساله برای معرفی و تببین ابعاد شخصیتی شهدای هفتم تیر ویژه دانش آموزان این اتحادیه خبر داد و افزود: معرفی شهدای هفتم تیر، معرفی دشمنان انقلاب بخصوص آمریکا و استکبار جهانی و اتحاد ملت ایران در برابر حوادث مشابه سه محور اصلی برنامه های مد نظر این اتحادیه است.
علامتی، دیدار دانش آموزان با خانواده های معظم شهدای هفتم تیر همزمان با هفته دولت، حضور دانش آموزان بر سر مزار شهدای هفتم تیر و برگزاری یادواره این شهدا با عنوان شیفتگان خدمت از جمله برنامه هایی آغازین خواهد بود.
دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با اشاره به یادواره شیفتگان خدمت، توضیح داد: این یادواره در 40 شهرستان و محل تولد این شهدا در طول سال تحصیلی آینده (94-95) برگزار می شود.
علامتی اضافه کرد که تدوین درسنامه های تشکیلاتی تحت عنوان تشکل حق ویژه مسئولان انجمن اسلامی مدارس پیش بینی شده ضمن اینکه درسنامه های تربیتی نیز ویژه مربیان قرارگاه های دانش آموزی در دست تهیه است که اصول و روش های تربیت صحیح و آسیب شناسی مسایل تربیتی از جمله سرفصل این درسنامه خواهد بود.
دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان معرفی و توزیع نمایه ای از کتاب هایی که در تدوین شخصیت شهید بهشتی برای دانش آموزان و مربیان نگارش شده و توزیع نمایه ای از تالیفات شهید بهشتی در مسایل تربیتی و تشکیلاتی را از دیگر برنامه های این اتحادیه برای معرفی شهدای هفتم تیر برشمرد.
علامتی با اشاره به تدوین کتاب "عاشورا؛ اوج یک قیام" ویژه هیئت های انصارالمهدی، افزود: این کتاب درباره سخنان شهید بهشتی درخصوص نهضت امام حسین (ع) است.
وی در ادامه همچنین از برپایی نمایشگاه های مدرسه انقلاب همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی امسال خبر داد و افزود: در تمام 3 هزار نمایشگاه مدرسه انقلاب، غرفه ای به معرفی شهدای هفتم تیر اختصاص داده شده است.
دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان همچنین از اختصاص 72 شماره نشریه آینده سازان به معرفی شهدای هفتم تیر، تولید نماهنگ درباره سیره تربیتی و اخلاق و سبک زندگی شهید بهشتی اشاره و گفت: سلسله نشست های جریان های منافقین توسط قرارگاه های شهری از 9 شهریور که روز مبارزه با تروریسم است برگزار خواهد شد.
علامتی اضافه کرد: معرفی سیاهه جنایت استکبار جهانی در حمایت منافقین در مناسبت های جریان ساز کشور از جمله 13 آبان از دیگر برنامه های این اتحادیه است؛ ضمن اینکه در هفته حقوق بشر آمریکایی که از 7 تا 12 تیر 95برگزار می شود، دانش آموزان اقدام به برگزاری نمایشگاه ها و نشست های دشمن شناسی و استکبارستیزی خواهند کرد.
فراهنگ**1355**1569






06/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن