تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805189386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چالش شخصیت ها مهمترین تِم موسیقی فیلم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آهنگساز فیلم مردن به وقت شهریور: چالش شخصیت ها مهمترین تِم موسیقی فیلم است تهران - ایرنا - آهنگساز فیلم مردن به وقت شهریور گفت: موسیقی این فیلم با توجه به روند و سیر داستان در فیلم نامه و چالش شخصیت ها ساخته شده است.


افشین عزیزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار سینمایی ایرنا با اشاره به نوع استفاده از سازها در موسیقی فیلم مردن به وقت شهریور اظهار داشت: کار ساخت موسیقی بر مبنای شخصیت ها شکل نگرفت ضمن اینکه ساز ویلن در موسیقی این فیلم نقش کلیدی دارد و سعی زیادی شده تا استفاده درستی از تکنیک های معمول سازهای ویلن، ویلنسل و پیانو در موسیقی این فیلم صورت گیرد.
فیلم سینمایی «فیلم مردن به وقت شهریور» به نویسندگی و کارگردانی هاتف علیمردانی از فردا (چهارشنبه) در سینماهای سراسر کشور به سرگروهی سینما آزادی اکران می شود.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است؛ سینا چند ماه بیشتر برای قبولی در کنکور فرصت ندارد. از یک سو بنیاد متزلزل خانوادگی و از سوی دیگر آشنایی او با یک جوان خیابانی عاشق موسیقی ماجراهایی را برای او رقم می زند.
در این فیلم هنرمندانی چون حمید فرخ نژاد، هانیه توسلی، نوید لایقی مقدم، صبا گرگین پور، نازنین بیاتی، مارتین شمعون پور، مهراد ماکوئی، پروین ملکی، کتایون سالکی، ترلان پروانه به ایفای نقش پرداخته اند.
وی با اشاره به اینکه این فیلم در جشنواره فیلم فجر سال 92 به درستی دیده نشده، ادامه داد: نسخه ای که برای جشنواره آماده شد اصلی نبود و دی وی دی فیلم نمایش داده شد.
آهنگساز سریال یادداشت های یک زن خانه دار با بیان اینکه شرایط بدی برای اکران این فیلم در کاخ جشنواره به وجود آمد، گفت: در حالی که مطمئن هستم این فیلم با مضمون خوبی که دارد در اکران عمومی موفقیت مناسبی را مانند فیلم های دیگر هاتف علیمردانی بدست خواهد آورد.
وی اظهار داشت: در بیش از 40 فیلم سینمایی، تلویزیونی و سریال و مستندی که ساخته ام، قطعات مختلفی در ژانرهای گوناگون وجود دارد و بنا دارم تا برگزیده ای از این قطعات را در قالب سی دی روانه بازار نشر کنم.
وی درباره زمان ارائه این سی دی به بازار نشر افزود: بیش از یک سال است که تصمیم دارم کارهای آهنگسازی موسیقی فیلم ام را منتشر کنم اما با توجه به اینکه بالاخره این نوع موسیقی بدون خواننده است و ممکن است استقبال کمتری از آن شود و همچنین کارهای پیوسته و فشرده ای که در حوزه سینما و تلویزیون دارم اجازه نداده است تا فرصت مناسب را برای آماده سازی نهایی پیدا کنم.
این آهنگساز موسیقی فیلم همچنین بیان داشت: به شدت درگیر صدابرداری و ضبط موسیقی و آموزش تار و سه تار و گیتار فلامنکو هستم اما کارهای مقدماتی را برای نشر سی دی آثار موسیقی های فیلم و سریال انجام شده است و این مجموعه اواخر تابستان به بازار نشر عرضه خواهد شد.
عزیزی درباره تفاوت کار آهنگسازی در سینما و تله فیلم تلویزیونی با اشاره به فاکتورهای مهم زمان و هزینه گفت: اولویت کارم آهنگسازی برای سینماست اما در تمام مدت فعالیت ام در حوزه موسیقی تصویر، همان قدر برای یک تله فیلم انرژی گذاشته ام که برای یک کار سینمایی، مستند و یا سریال.
این آهنگساز ادامه داد: در همین مجموعه ای که از کارهایم منتشر خواهد شد، بخشی از قطعات را از تله فیلم ها انتخاب کرده ام زیرا قابلیت های خاص و ویژه خود را دارند.
وی با بیان اینکه همواره سعی داشته ام تا برای تصویر بهترین موسیقی را بسازم، گفت: البته دو مسئله وجود دارد که کار آهنگساز را در خصوص تصویر سینمایی و تله فیلم و سریال مشکل می کند. یکی هزینه است و دیگری زمان در نظر گرفته شده برای تحویل موسیقی.
آهنگساز فیلم "آزاد راه" گفت: برای ساخت موسیقی فیلم سینمایی تقریبا دو ماه و نیم زمان وجود دارد در حالی که برای ساخت موسیقی تله فیلم 20 تا 25 روز و این مسئله باعث می شود که تمرکز هنری روی کار برای ساخت موسیقی در فیلم سینمایی بالاتر باشد، ضمن اینکه در فیلم سینمایی هزینه بیشتری برای ساخت موسیقی در نظر گرفته می شود و بنابراین دست آهنگساز بازتر است تا کارهای بهتری را با کیفیتی بالاتر تهیه کند.
فراهنگ**9266**1569



06/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن